آهنچیان، محمدرضا
انقیاد کودکان در نظام آموزشی: نقد تبارشناسانهی رویکردهای انضباطی در مدرسه [دوره 20، شماره 1، 1392، صفحه 5-28]
ا
ابراهیم زاده، عیسی
مقایسهی یادگیری و انگیزش آموزش مداوم جامعهی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با استفاده از سه روش آموزش متداول دانشگاه، طراحی شده با الگوی مریل، رایگلوث و طراحی شده با الگوی مریل، رایگلوث و کلر [دوره 20، شماره 1، 1392، صفحه 117-136]
احمدی، غلامعلی
بررسی تأثیر آموزش مبتنی بر دیدگاه پیاژه بر میزان دانش، مهارت و نگرش دانشآموزان دختر پایهی پنجم ابتدایی شهر سنندج در درس علوم تجربی [دوره 20، شماره 2، 1392، صفحه 99-116]
اسدی، مسعود
فراتحلیل نقش آموزشهای پیش از دبستان و دوزبانگی در پیشرفت تحصیلی [دوره 20، شماره 1، 1392، صفحه 131-154]
اکبری بورنگ، محمد
واکاوی جایگاه رویکرد موجود در برنامه درسی هنر دوره راهنمایی [دوره 20، شماره 2، 1392، صفحه 131-150]
امامقلی، لقمان
آموزش و پرورش و محیط زیست (نگرش، آگاهی و رفتارهای زیست محیطی دانشآموزان) [دوره 20، شماره 2، 1392، صفحه 171-190]
امیر تیموری، محمد حسن
چهارچوب تکیهگاهسازی آموزشی در محیط یادگیری حل مشکل مبتنی بر کامپیوتر [دوره 20، شماره 1، 1392، صفحه 243-268]
ب
بحرانی، محمود
بررسی مدل رابطهی ساختارهای هدف کلاسی و بهزیستی روانشناختی در دانشآموزان، با میانجیگری متغیرهای خودکارآمدی و نیازهای روانشناختی [دوره 20، شماره 1، 1392، صفحه 203-220]
بختیارپور، سعید
تأثیر شیوهی سؤال پرسیدن سقراطی بر آموزش تفکر انتقادی [دوره 20، شماره 2، 1392، صفحه 81-98]
بساک نژاد، سودابه
بررسی ادراک تهدید، اضطراب شناختی امتحان، بزرگنمایی تهدید، اسناد به عملکرد و ترس از ارزیابی منفی به عنوان پیشبینهای اضطراب امتحان دانشآموزان دختر دبیرستان [دوره 20، شماره 1، 1392، صفحه 189-202]
بناهان، مریم
تأملی بر سیر تحول در مفهوم وجایگاه عقل در دورهی یونان باستان و قرون وسطی و دلالتهای آن برای تعلیم و تربیت [دوره 20، شماره 2، 1392، صفحه 25-44]
بنی اسدی، علی
اعتباریابی آزمون رویکردهای مطالعه (روایی و پایایی فرم کوتاه و تجدید نظر شده) [دوره 20، شماره 1، 1392، صفحه 221-242]
بهادری خسروشاهی، جعفر
بررسی کارایی شیوهی فرنالد در ترمیم اختلال نارساخوانی دانشآموزان پایهی سوم ابتدایی شهر تبریز [دوره 20، شماره 2، 1392، صفحه 191-208]
بهروزی، ناصر
بررسی رابطهی یادگیری خود راهبر با عملکرد تحصیلی و رضایت از زندگی در دانشآموزان [دوره 20، شماره 1، 1392، صفحه 155-170]
پ
پازوکی نژاد، زهرا
آموزش و پرورش و محیط زیست (نگرش، آگاهی و رفتارهای زیست محیطی دانشآموزان) [دوره 20، شماره 2، 1392، صفحه 171-190]
پورشافعی، هادی
اعتباریابی آزمون رویکردهای مطالعه (روایی و پایایی فرم کوتاه و تجدید نظر شده) [دوره 20، شماره 1، 1392، صفحه 221-242]
ج
جاویدی کلاته آبادی، طاهره
انقیاد کودکان در نظام آموزشی: نقد تبارشناسانهی رویکردهای انضباطی در مدرسه [دوره 20، شماره 1، 1392، صفحه 5-28]
جباری فر، تقی
رابطهی جوّ مدرسه و زورگویی دانشآموزان دبیرستانی شهر یزد [دوره 20، شماره 2، 1392، صفحه 45-62]
جعفری، پریوش
موانع گسترش مشارکت بخش خصوصی در آموزش و پرورش ایران: مورد کاوی مدارس غیر انتفاعی [دوره 20، شماره 1، 1392، صفحه 75-94]
ح
حیدری، علیرضا
تأثیر شیوهی سؤال پرسیدن سقراطی بر آموزش تفکر انتقادی [دوره 20، شماره 2، 1392، صفحه 81-98]
خ
خانجانی، زینب
بررسی کارایی شیوهی فرنالد در ترمیم اختلال نارساخوانی دانشآموزان پایهی سوم ابتدایی شهر تبریز [دوره 20، شماره 2، 1392، صفحه 191-208]
د
دریاپور، الهه
رابطهی جوّ مدرسه و زورگویی دانشآموزان دبیرستانی شهر یزد [دوره 20، شماره 2، 1392، صفحه 45-62]
ر
راعی، رضا
تبیین برنامهی درسی پنهان درس دین و زندگی پایهی سوم متوسطه و ارایهی راهکارهایی جهت بهبود تربیت دینی [دوره 20، شماره 2، 1392، صفحه 5-24]
رجبی، غلامرضا
بررسی مدل رابطهی ساختارهای هدف کلاسی و بهزیستی روانشناختی در دانشآموزان، با میانجیگری متغیرهای خودکارآمدی و نیازهای روانشناختی [دوره 20، شماره 1، 1392، صفحه 203-220]
رحیمی دوست، غلام حسین
چهارچوب تکیهگاهسازی آموزشی در محیط یادگیری حل مشکل مبتنی بر کامپیوتر [دوره 20، شماره 1، 1392، صفحه 243-268]
رستگارپور، حسن
بررسی ارتباط بین توانایی حل مسأله و میزان استفاده از بازیهای رایانهای در دانشآموزان مقطع پیش دانشگاهی [دوره 20، شماره 2، 1392، صفحه 117-130]
رضایی، منصور
مقایسهی یادگیری و انگیزش آموزش مداوم جامعهی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با استفاده از سه روش آموزش متداول دانشگاه، طراحی شده با الگوی مریل، رایگلوث و طراحی شده با الگوی مریل، رایگلوث و کلر [دوره 20، شماره 1، 1392، صفحه 117-136]
روشنیان رامین، محسن
بررسی ارتباط بین توانایی حل مسأله و میزان استفاده از بازیهای رایانهای در دانشآموزان مقطع پیش دانشگاهی [دوره 20، شماره 2، 1392، صفحه 117-130]
ز
زندوانیان، احمد
رابطهی جوّ مدرسه و زورگویی دانشآموزان دبیرستانی شهر یزد [دوره 20، شماره 2، 1392، صفحه 45-62]
س
سالاری، ضیاء الدین
تأثیر محیط یادگیری ترکیبی بر رضایت و یادگیری کارشناسان بخش صنعت [دوره 20، شماره 2، 1392، صفحه 63-80]
سبزواری، مریم
مقایسهی یادگیری اجتماعی- هیجانی و مهارتهای اجتماعی دانشآموزان مدارس غیر دولتی بدونکیف و مدارس دولتی شهر اصفهان [دوره 20، شماره 1، 1392، صفحه 171-188]
سجادی، سید مهدی
تأملی بر سیر تحول در مفهوم وجایگاه عقل در دورهی یونان باستان و قرون وسطی و دلالتهای آن برای تعلیم و تربیت [دوره 20، شماره 2، 1392، صفحه 25-44]
سرمدی، محمدرضا
مقایسهی یادگیری و انگیزش آموزش مداوم جامعهی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با استفاده از سه روش آموزش متداول دانشگاه، طراحی شده با الگوی مریل، رایگلوث و طراحی شده با الگوی مریل، رایگلوث و کلر [دوره 20، شماره 1، 1392، صفحه 117-136]
سعیدی، راضیه
بررسی ادراک تهدید، اضطراب شناختی امتحان، بزرگنمایی تهدید، اسناد به عملکرد و ترس از ارزیابی منفی به عنوان پیشبینهای اضطراب امتحان دانشآموزان دختر دبیرستان [دوره 20، شماره 1، 1392، صفحه 189-202]
ش
شاهی، سکینه
بررسی اثربخشی دورههای آموزشی ICDL برتوانمندیهای دانشی، نگرشی و مهارتی کارکنان سازمان آب و برق استان خوزستان [دوره 20، شماره 1، 1392، صفحه 95-116]
شاهی، سکینه
بررسی اثربخشی ارتباطات سازمانی مدیران گروههای آموزشی با دانشجویان (مطالعهی موردی دانشگاه شهید چمران اهواز) [دوره 20، شماره 2، 1392، صفحه 209-224]
شعبانی ورکی، بختیار
انقیاد کودکان در نظام آموزشی: نقد تبارشناسانهی رویکردهای انضباطی در مدرسه [دوره 20، شماره 1، 1392، صفحه 5-28]
شغابی، معصومه
بررسی رابطهی یادگیری خود راهبر با عملکرد تحصیلی و رضایت از زندگی در دانشآموزان [دوره 20، شماره 1، 1392، صفحه 155-170]
شکوری، زینب
فراتحلیل نقش آموزشهای پیش از دبستان و دوزبانگی در پیشرفت تحصیلی [دوره 20، شماره 1، 1392، صفحه 131-154]
شکوهی فرد، حسین
واکاوی جایگاه رویکرد موجود در برنامه درسی هنر دوره راهنمایی [دوره 20، شماره 2، 1392، صفحه 131-150]
شیرعلی پور، اصغر
فراتحلیل نقش آموزشهای پیش از دبستان و دوزبانگی در پیشرفت تحصیلی [دوره 20، شماره 1، 1392، صفحه 131-154]
ص
صابر، ام البنین
بررسی اثربخشی ارتباطات سازمانی مدیران گروههای آموزشی با دانشجویان (مطالعهی موردی دانشگاه شهید چمران اهواز) [دوره 20، شماره 2، 1392، صفحه 209-224]
صابری، رضا
واکاوی جایگاه رویکرد موجود در برنامه درسی هنر دوره راهنمایی [دوره 20، شماره 2، 1392، صفحه 131-150]
صالحی، صادق
آموزش و پرورش و محیط زیست (نگرش، آگاهی و رفتارهای زیست محیطی دانشآموزان) [دوره 20، شماره 2، 1392، صفحه 171-190]
صنوبری، محمد
موانع گسترش مشارکت بخش خصوصی در آموزش و پرورش ایران: مورد کاوی مدارس غیر انتفاعی [دوره 20، شماره 1، 1392، صفحه 75-94]
ط
طوسی، طلعت
جهانی شدن و اثرات آن بر اهداف برنامهی درسی نظام آموزشی ایران [دوره 20، شماره 1، 1392، صفحه 51-74]
ع
عابدی، احمد
مقایسهی یادگیری اجتماعی- هیجانی و مهارتهای اجتماعی دانشآموزان مدارس غیر دولتی بدونکیف و مدارس دولتی شهر اصفهان [دوره 20، شماره 1، 1392، صفحه 171-188]
عابدینی بلتورک، میمنت
بررسی و تحلیل مؤلفههای آموزش صلح در کتابهای درسی دورهی ابتدایی [دوره 20، شماره 2، 1392، صفحه 151-170]
عالی، مرضیه
انقیاد کودکان در نظام آموزشی: نقد تبارشناسانهی رویکردهای انضباطی در مدرسه [دوره 20، شماره 1، 1392، صفحه 5-28]
عبدالملکی، شوبو
بررسی تأثیر آموزش مبتنی بر دیدگاه پیاژه بر میزان دانش، مهارت و نگرش دانشآموزان دختر پایهی پنجم ابتدایی شهر سنندج در درس علوم تجربی [دوره 20، شماره 2، 1392، صفحه 99-116]
عجم، علی اکبر
واکاوی جایگاه رویکرد موجود در برنامه درسی هنر دوره راهنمایی [دوره 20، شماره 2، 1392، صفحه 131-150]
عزیزی، نعمت الله
موانع گسترش مشارکت بخش خصوصی در آموزش و پرورش ایران: مورد کاوی مدارس غیر انتفاعی [دوره 20، شماره 1، 1392، صفحه 75-94]
علیخانی، محمد حسین
تبیین برنامهی درسی پنهان درس دین و زندگی پایهی سوم متوسطه و ارایهی راهکارهایی جهت بهبود تربیت دینی [دوره 20، شماره 2، 1392، صفحه 5-24]
عمرانی، صغرا
مقایسهی یادگیری و انگیزش آموزش مداوم جامعهی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با استفاده از سه روش آموزش متداول دانشگاه، طراحی شده با الگوی مریل، رایگلوث و طراحی شده با الگوی مریل، رایگلوث و کلر [دوره 20، شماره 1، 1392، صفحه 117-136]
ف
فاضلیان، پوراندخت
بررسی ارتباط بین توانایی حل مسأله و میزان استفاده از بازیهای رایانهای در دانشآموزان مقطع پیش دانشگاهی [دوره 20، شماره 2، 1392، صفحه 117-130]
فتحی آذر، اسکندر
بررسی کارایی شیوهی فرنالد در ترمیم اختلال نارساخوانی دانشآموزان پایهی سوم ابتدایی شهر تبریز [دوره 20، شماره 2، 1392، صفحه 191-208]
فردانش، هاشم
مقایسهی یادگیری و انگیزش آموزش مداوم جامعهی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با استفاده از سه روش آموزش متداول دانشگاه، طراحی شده با الگوی مریل، رایگلوث و طراحی شده با الگوی مریل، رایگلوث و کلر [دوره 20، شماره 1، 1392، صفحه 117-136]
فردانش، هاشم
چهارچوب تکیهگاهسازی آموزشی در محیط یادگیری حل مشکل مبتنی بر کامپیوتر [دوره 20، شماره 1، 1392، صفحه 243-268]
فرزاد، ولی الله
موانع گسترش مشارکت بخش خصوصی در آموزش و پرورش ایران: مورد کاوی مدارس غیر انتفاعی [دوره 20، شماره 1، 1392، صفحه 75-94]
فرزاد، ولی اله
تأثیر سواد والدین بر عملکرد سواد خواندن دانشآموزان پایه چهارم ابتدایی (بر اساس مطالعات پرلز 2006) [دوره 20، شماره 2، 1392، صفحه 225-244]
ق
قاسمی، محمود
تأثیر سواد والدین بر عملکرد سواد خواندن دانشآموزان پایه چهارم ابتدایی (بر اساس مطالعات پرلز 2006) [دوره 20، شماره 2، 1392، صفحه 225-244]
ک
کردزنگنه، آزاده
بررسی اثربخشی دورههای آموزشی ICDL برتوانمندیهای دانشی، نگرشی و مهارتی کارکنان سازمان آب و برق استان خوزستان [دوره 20، شماره 1، 1392، صفحه 95-116]
کرمی، مرتضی
تأثیر محیط یادگیری ترکیبی بر رضایت و یادگیری کارشناسان بخش صنعت [دوره 20، شماره 2، 1392، صفحه 63-80]
ل
لیاقتدار، محمد جواد
مقایسهی یادگیری اجتماعی- هیجانی و مهارتهای اجتماعی دانشآموزان مدارس غیر دولتی بدونکیف و مدارس دولتی شهر اصفهان [دوره 20، شماره 1، 1392، صفحه 171-188]
م
مرعشی، سید منصور
جهانی شدن و اثرات آن بر اهداف برنامهی درسی نظام آموزشی ایران [دوره 20، شماره 1، 1392، صفحه 51-74]
مکتبی، غلامحسین
بررسی رابطهی یادگیری خود راهبر با عملکرد تحصیلی و رضایت از زندگی در دانشآموزان [دوره 20، شماره 1، 1392، صفحه 155-170]
مهرابی زاده هنرمند، مهناز
بررسی ادراک تهدید، اضطراب شناختی امتحان، بزرگنمایی تهدید، اسناد به عملکرد و ترس از ارزیابی منفی به عنوان پیشبینهای اضطراب امتحان دانشآموزان دختر دبیرستان [دوره 20، شماره 1، 1392، صفحه 189-202]
مهرعلیزاده، یدالله
جهانی شدن و اثرات آن بر اهداف برنامهی درسی نظام آموزشی ایران [دوره 20، شماره 1، 1392، صفحه 51-74]
مهرعلیزاده، یدالله
بررسی اثربخشی دورههای آموزشی ICDL برتوانمندیهای دانشی، نگرشی و مهارتی کارکنان سازمان آب و برق استان خوزستان [دوره 20، شماره 1، 1392، صفحه 95-116]
مهرعلیزاده، یدالله
بررسی اثربخشی ارتباطات سازمانی مدیران گروههای آموزشی با دانشجویان (مطالعهی موردی دانشگاه شهید چمران اهواز) [دوره 20، شماره 2، 1392، صفحه 209-224]
مهرلبی زاده هنرمند، مهناز
بررسی رابطهی یادگیری خود راهبر با عملکرد تحصیلی و رضایت از زندگی در دانشآموزان [دوره 20، شماره 1، 1392، صفحه 155-170]
میرشاه جعفری، ابراهیم
بررسی و تحلیل مؤلفههای آموزش صلح در کتابهای درسی دورهی ابتدایی [دوره 20، شماره 2، 1392، صفحه 151-170]
ن
نادرحاضری، رقیه
بررسی کارایی شیوهی فرنالد در ترمیم اختلال نارساخوانی دانشآموزان پایهی سوم ابتدایی شهر تبریز [دوره 20، شماره 2، 1392، صفحه 191-208]
نظری، علی محمد
فراتحلیل نقش آموزشهای پیش از دبستان و دوزبانگی در پیشرفت تحصیلی [دوره 20، شماره 1، 1392، صفحه 131-154]
نظری، نرگس
تأثیر شیوهی سؤال پرسیدن سقراطی بر آموزش تفکر انتقادی [دوره 20، شماره 2، 1392، صفحه 81-98]
نوروزی، داریوش
چهارچوب تکیهگاهسازی آموزشی در محیط یادگیری حل مشکل مبتنی بر کامپیوتر [دوره 20، شماره 1، 1392، صفحه 243-268]
ه
همتی، ناصر
مقایسهی یادگیری و انگیزش آموزش مداوم جامعهی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با استفاده از سه روش آموزش متداول دانشگاه، طراحی شده با الگوی مریل، رایگلوث و طراحی شده با الگوی مریل، رایگلوث و کلر [دوره 20، شماره 1، 1392، صفحه 117-136]