ادیب، یوسف
الگوی بهینهی برنامهی درسی مهارتهای زندگی برای دورهی ابتدایی [دوره 17، شماره 2، 1389، صفحه 5-36]
اسکندری، حسین
نظریهی ارتباطگرایی و تبیین و نقد مبانی معرفتشناختی آن [دوره 17، 3و4، 1389، صفحه 29-50]
ایزدی، صمد
بررسی چگونگی ارزشیابی از آموختههای دانشجویان کارشناسی ارشد با تأکید بر عاملهای تأثیرگذار (مورد بررسی: پردیس دانشگاه مازندران) [دوره 17، 3و4، 1389، صفحه 193-214]
ایزدی یزدان آبادی، احمد
ضرورت سنجی آموزش و توسعهی علمی مهارتهای کارآفرینی در دانشجویان کارشناسی ارشد رشتهی مدیریت آموزشی و ارایه الگوی آموزشی مناسب [دوره 17، شماره 1، 1389، صفحه 129-150]
ب
باورصاد، بلقیس
ارزیابی نقش جوّ سازمانی در روحیهی کارآفرینی دانشآموزان مقطع متوسطهی شهر اهواز [دوره 17، شماره 1، 1389، صفحه 151-180]
بذرافشان مقدم، مجتبی
بررسیرابطه نیازهای آشکار دانشجویان و امید به تحققپذیری آنها با برخی ویژگیهای فردی و تحصیلی آنان [دوره 17، 3و4، 1389، صفحه 215-238]
بنابی مبارکه، زهرا
تأثیر آموزش «شیوههای کنار آمدن» کلاس-محور بر خشم، پرخاشگری، مهارتهای اجتماعی و حل مسأله دانشآموزان دختر دبستانی شهر اهواز [دوره 17، شماره 2، 1389، صفحه 83-110]
بهرام زاده، محمد مهدی
ارزیابی نقش جوّ سازمانی در روحیهی کارآفرینی دانشآموزان مقطع متوسطهی شهر اهواز [دوره 17، شماره 1، 1389، صفحه 151-180]
بهرامیان، مریم
بررسی اثر ارزشیابی توصیفی بر پیشرفت تحصیلی و اضطراب امتحان دانشآموزان [دوره 17، شماره 2، 1389، صفحه 127-148]
بهرنگی، محمد رضا
بررسی رابطهی فرهنگ سازمانی، کیفیت زندگی کاری، تعهد سازمانی با بیگانگی از کار مدیران مدرسههای متوسطهی نظری شهر شیراز [دوره 17، شماره 1، 1389، صفحه 45-78]
بهشتی، سعید
نظریهی ارتباطگرایی و تبیین و نقد مبانی معرفتشناختی آن [دوره 17، 3و4، 1389، صفحه 29-50]
پ
پارسا، عبدالله
بررسی نقش جشنوارههای فعّال تدریس بر بهبود کیفیّت آموزش و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان (مطالعهی نگرش دبیران مقطع متوسطهی استان خوزستان) [دوره 17، شماره 1، 1389، صفحه 79-102]
پارسا، عبدالله
آیا برنامههای درسی آموزش عالی توانسته است مهارت تفکر انتقادی دانشجویان را رشد دهد؟ (مطالعه موردی: دورههای کارشناسی دانشگاه شهید چمران اهواز) [دوره 17، 3و4، 1389، صفحه 77-100]
پاک سرشت، محمد جعفر
تعلیم و تربیت در راستای همزیستی مسالمتآمیز عادلانه: بررسی هدفی تربیتی [دوره 17، شماره 1، 1389، صفحه 1-26]
پیرحیاتی، سارا
بررسی نقش واسطهیی هدفهای پیشرفت بین ادراک از ساختار کلاس و اهتمام شناختی دانشآموزان سال اول دبیرستانهای دولتی شهر ایلام [دوره 17، 3و4، 1389، صفحه 101-128]
ت
ترک زاده، جعفر
بررسیرابطه نیازهای آشکار دانشجویان و امید به تحققپذیری آنها با برخی ویژگیهای فردی و تحصیلی آنان [دوره 17، 3و4، 1389، صفحه 215-238]
ج
جعفرپور، محمود
ارزیابی نقش جوّ سازمانی در روحیهی کارآفرینی دانشآموزان مقطع متوسطهی شهر اهواز [دوره 17، شماره 1، 1389، صفحه 151-180]
جعفری صمیمی، احمد
مقایسه مزیت نسبی آموزش عالی و ارزش افزودهیی اقتصادی در استان کردستان [دوره 17، 3و4، 1389، صفحه 143-170]
جهانی، جعفر
اثرگذاری آموزش خلاقیت بر کودکان دبستانی بر اساس الگوی پلسک [دوره 17، شماره 2، 1389، صفحه 63-82]
ح
حسینی، سید اسماعیل
تبیین و نقد حدود وظایف و اختیارات کنشگران آموزش و پرورش رسمی با نگاهی به اندیشهی فلسفی فوکو [دوره 17، 3و4، 1389، صفحه 7-238]
حقیقی، جمال
تأثیر آموزش «شیوههای کنار آمدن» کلاس-محور بر خشم، پرخاشگری، مهارتهای اجتماعی و حل مسأله دانشآموزان دختر دبستانی شهر اهواز [دوره 17، شماره 2، 1389، صفحه 83-110]
خ
خراطیان خامنه، حسن
بررسی عاملهای مؤثر بر گرایش دینی دانشآموزان و ارایهی راهکارهای مناسب (مورد مطالعه: دانشآموزان مقطع متوسطه شهر اورمیه) [دوره 17، 3و4، 1389، صفحه 51-76]
رمضانی، اعظم
آیا برنامههای درسی آموزش عالی توانسته است مهارت تفکر انتقادی دانشجویان را رشد دهد؟ (مطالعه موردی: دورههای کارشناسی دانشگاه شهید چمران اهواز) [دوره 17، 3و4، 1389، صفحه 77-100]
ز
زارعی، اقبال
مقایسهی اثربخشی روشهای آموزش ویژهی کلاسی و غیرکلاسی بر عملکرد مهارت انشانویسی دانشآموزان دختر پایهی سوم ابتدایی شهرستان رامهرمز [دوره 17، شماره 2، 1389، صفحه 149-180]
زاهدبابلان، عادل
بررسی وضعیت تعامل کلامی معلمان- دانشآموزان در جریان تدریس و ارتباط آن با پیشرفت تحصیلی دانشآموزان مدرسههای ابتدایی شهرستان اردبیل [دوره 17، شماره 2، 1389، صفحه 111-126]
زمانی، سیده لیلا
بررسی چگونگی ارزشیابی از آموختههای دانشجویان کارشناسی ارشد با تأکید بر عاملهای تأثیرگذار (مورد بررسی: پردیس دانشگاه مازندران) [دوره 17، 3و4، 1389، صفحه 193-214]
س
سپاسی، حسین
تعلیم و تربیت در راستای همزیستی مسالمتآمیز عادلانه: بررسی هدفی تربیتی [دوره 17، شماره 1، 1389، صفحه 1-26]
سپاسی، حسین
بررسی اثر ارزشیابی توصیفی بر پیشرفت تحصیلی و اضطراب امتحان دانشآموزان [دوره 17، شماره 2، 1389، صفحه 127-148]
سپاسی، حسین
بررسی نقش واسطهیی هدفهای پیشرفت بین ادراک از ساختار کلاس و اهتمام شناختی دانشآموزان سال اول دبیرستانهای دولتی شهر ایلام [دوره 17، 3و4، 1389، صفحه 101-128]
سجادی، سید مهدی
تبیین و نقد حدود وظایف و اختیارات کنشگران آموزش و پرورش رسمی با نگاهی به اندیشهی فلسفی فوکو [دوره 17، 3و4، 1389، صفحه 7-238]
سجادی، سید مهدی
نظریهی ارتباطگرایی و تبیین و نقد مبانی معرفتشناختی آن [دوره 17، 3و4، 1389، صفحه 29-50]
ش
شکرکن، حسین
تأثیر آموزش «شیوههای کنار آمدن» کلاس-محور بر خشم، پرخاشگری، مهارتهای اجتماعی و حل مسأله دانشآموزان دختر دبستانی شهر اهواز [دوره 17، شماره 2، 1389، صفحه 83-110]
شهنی ییلاق، منیژه
تأثیر آموزش «شیوههای کنار آمدن» کلاس-محور بر خشم، پرخاشگری، مهارتهای اجتماعی و حل مسأله دانشآموزان دختر دبستانی شهر اهواز [دوره 17، شماره 2، 1389، صفحه 83-110]
شیخی فینی، علی اکبر
مقایسهی اثربخشی روشهای آموزش ویژهی کلاسی و غیرکلاسی بر عملکرد مهارت انشانویسی دانشآموزان دختر پایهی سوم ابتدایی شهرستان رامهرمز [دوره 17، شماره 2، 1389، صفحه 149-180]
ص
صادق زاده قمصری، علیرضا
نظریهی ارتباطگرایی و تبیین و نقد مبانی معرفتشناختی آن [دوره 17، 3و4، 1389، صفحه 29-50]
صالحی عمران، ابراهیم
مقایسه مزیت نسبی آموزش عالی و ارزش افزودهیی اقتصادی در استان کردستان [دوره 17، 3و4، 1389، صفحه 143-170]
صفایی مقدم، مسعود
تعلیم و تربیت در راستای همزیستی مسالمتآمیز عادلانه: بررسی هدفی تربیتی [دوره 17، شماره 1، 1389، صفحه 1-26]
صفایی مقدم، مسعود
آیا برنامههای درسی آموزش عالی توانسته است مهارت تفکر انتقادی دانشجویان را رشد دهد؟ (مطالعه موردی: دورههای کارشناسی دانشگاه شهید چمران اهواز) [دوره 17، 3و4، 1389، صفحه 77-100]
ع
عباس زاده، محمد
بررسی عاملهای مؤثر بر گرایش دینی دانشآموزان و ارایهی راهکارهای مناسب (مورد مطالعه: دانشآموزان مقطع متوسطه شهر اورمیه) [دوره 17، 3و4، 1389، صفحه 51-76]
عباسی، کاظم
بررسی عاملهای مؤثر بر گرایش دینی دانشآموزان و ارایهی راهکارهای مناسب (مورد مطالعه: دانشآموزان مقطع متوسطه شهر اورمیه) [دوره 17، 3و4، 1389، صفحه 51-76]
عسگریان، مصطفی
بررسی رابطهی فرهنگ سازمانی، کیفیت زندگی کاری، تعهد سازمانی با بیگانگی از کار مدیران مدرسههای متوسطهی نظری شهر شیراز [دوره 17، شماره 1، 1389، صفحه 45-78]
ف
فدایی شهاب، معصومه
ضرورت سنجی آموزش و توسعهی علمی مهارتهای کارآفرینی در دانشجویان کارشناسی ارشد رشتهی مدیریت آموزشی و ارایه الگوی آموزشی مناسب [دوره 17، شماره 1، 1389، صفحه 129-150]
فردانش، هاشم
نظریهی ارتباطگرایی و تبیین و نقد مبانی معرفتشناختی آن [دوره 17، 3و4، 1389، صفحه 29-50]
فرزاد، ولی الله
بررسی رابطهی فرهنگ سازمانی، کیفیت زندگی کاری، تعهد سازمانی با بیگانگی از کار مدیران مدرسههای متوسطهی نظری شهر شیراز [دوره 17، شماره 1، 1389، صفحه 45-78]
فروغی ابری، احمدعلی
نقد و بررسی رویکرد پیشرفتگرای تربیت شهروندی در برنامهی درسی دورهی ابتدایی ایران [دوره 17، شماره 2، 1389، صفحه 37-62]
ق
قاسمی، فرشید
اثرگذاری آموزش خلاقیت بر کودکان دبستانی بر اساس الگوی پلسک [دوره 17، شماره 2، 1389، صفحه 63-82]
قلتاش، عباس
نقد و بررسی رویکرد پیشرفتگرای تربیت شهروندی در برنامهی درسی دورهی ابتدایی ایران [دوره 17، شماره 2، 1389، صفحه 37-62]
م
مبارک بخشایش، مرتضی
بررسی عاملهای مؤثر بر گرایش دینی دانشآموزان و ارایهی راهکارهای مناسب (مورد مطالعه: دانشآموزان مقطع متوسطه شهر اورمیه) [دوره 17، 3و4، 1389، صفحه 51-76]
محمدی، مهدی
بررسیرابطه نیازهای آشکار دانشجویان و امید به تحققپذیری آنها با برخی ویژگیهای فردی و تحصیلی آنان [دوره 17، 3و4، 1389، صفحه 215-238]
مرعشی، سید منصور
بررسی نقش جشنوارههای فعّال تدریس بر بهبود کیفیّت آموزش و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان (مطالعهی نگرش دبیران مقطع متوسطهی استان خوزستان) [دوره 17، شماره 1، 1389، صفحه 79-102]
مصطفوی راد، فرشته
بررسی رابطهی فرهنگ سازمانی، کیفیت زندگی کاری، تعهد سازمانی با بیگانگی از کار مدیران مدرسههای متوسطهی نظری شهر شیراز [دوره 17، شماره 1، 1389، صفحه 45-78]
معینی کیا، مهدی
بررسی وضعیت تعامل کلامی معلمان- دانشآموزان در جریان تدریس و ارتباط آن با پیشرفت تحصیلی دانشآموزان مدرسههای ابتدایی شهرستان اردبیل [دوره 17، شماره 2، 1389، صفحه 111-126]
مقامی، حمید رضا
بررسی عاملهای مؤثر بر افت تحصیلی درس ریاضی دورهی متوسطه (منطقه سردرود) [دوره 17، شماره 1، 1389، صفحه 27-44]
مهرعلیزاده، یدالله
تعلیم و تربیت در راستای همزیستی مسالمتآمیز عادلانه: بررسی هدفی تربیتی [دوره 17، شماره 1، 1389، صفحه 1-26]
مهرعلیزاده، یدالله
بررسی اثر ارزشیابی توصیفی بر پیشرفت تحصیلی و اضطراب امتحان دانشآموزان [دوره 17، شماره 2، 1389، صفحه 127-148]
مهرعلیزاده، یدالله
بررسی نقش واسطهیی هدفهای پیشرفت بین ادراک از ساختار کلاس و اهتمام شناختی دانشآموزان سال اول دبیرستانهای دولتی شهر ایلام [دوره 17، 3و4، 1389، صفحه 101-128]
موسوی، سید محمد
مقایسهی انگیزش موفقیت طلبی و قدرت طلبی در بین مدیران مدارس غیرانتفاعی و دولتی مقطع متوسطه شهر اهواز [دوره 17، 3و4، 1389، صفحه 129-142]
میرشاه جعفری، سید ابراهیم
نقد و بررسی رویکرد پیشرفتگرای تربیت شهروندی در برنامهی درسی دورهی ابتدایی ایران [دوره 17، شماره 2، 1389، صفحه 37-62]
ن
ناخدا، طوبی
بررسی نقش جشنوارههای فعّال تدریس بر بهبود کیفیّت آموزش و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان (مطالعهی نگرش دبیران مقطع متوسطهی استان خوزستان) [دوره 17، شماره 1، 1389، صفحه 79-102]
نمکی، ارسلان
بررسی رابطهی نشر دانش (تسهیم دانش) و سطوح یادگیری سازمانی بین کارکنان دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 17، 3و4، 1389، صفحه 171-192]
نیسی، عبدالحسین
بررسی رابطهی نشر دانش (تسهیم دانش) و سطوح یادگیری سازمانی بین کارکنان دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 17، 3و4، 1389، صفحه 171-192]
نیلی، جمال
مقایسه مزیت نسبی آموزش عالی و ارزش افزودهیی اقتصادی در استان کردستان [دوره 17، 3و4، 1389، صفحه 143-170]
ه
هاشمی، سید جلال
تعلیم و تربیت در راستای همزیستی مسالمتآمیز عادلانه: بررسی هدفی تربیتی [دوره 17، شماره 1، 1389، صفحه 1-26]
ی
یارمحمدی واصل، مسیب
بررسی عاملهای مؤثر بر افت تحصیلی درس ریاضی دورهی متوسطه (منطقه سردرود) [دوره 17، شماره 1، 1389، صفحه 27-44]
یلرمحمدیان، محمدحسین
نقد و بررسی رویکرد پیشرفتگرای تربیت شهروندی در برنامهی درسی دورهی ابتدایی ایران [دوره 17، شماره 2، 1389، صفحه 37-62]