آسترکی، مرضیه
طراحی مدل تغییر خط مشی پذیرش دانشجوبا رویکردیادگیری [دوره 28، شماره 2، 1400، صفحه 209-226]
ا
ابراهیمی، احمد
شناسایی و تبیین بایسته های یاددهی-یادگیری الکترونیکی، متناسب با ویژگیهای دانشجویان دوره کارشناسی امروز [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 125-144]
ابراهیمی کوشک مهدی، سمیه
توصیف و تحلیل ویژگیهای مدیران موفّق مدارس ابتدایی شهر مشهد: مطالعه موردی [دوره 28، شماره 2، 1400، صفحه 113-130]
ابوالحسنی، زهرا
کاوشی پدیدارشناسانه بر تعییین نقاط قوت و ضعف اجرای برنامه درسی کار و فناوری و راهکارهای بهبود وضعیت اجرای آن [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 67-88]
اعتباریان، اکبر
طراحی مدل تغییر خط مشی پذیرش دانشجوبا رویکردیادگیری [دوره 28، شماره 2، 1400، صفحه 209-226]
اکرامی، محمود
طراحی الگوی مفهومی دانشگاه نسل سوم در نظام آموزش عالی از دور؛ مورد مطالعه دانشگاه پیام نور [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 165-184]
ب
بادله، علیرضا
تدوین و اعتباریابی مدل سنجش بهرهوری در دانشگاه فرهنگیان [دوره 28، شماره 2، 1400، صفحه 169-186]
باقری، محسن
مقایسه تاثیر آموزش معکوس به روش تصاویر ویدیویی و روش چندرسانه ای بر یادگیری درس ریاضی [دوره 28، شماره 2، 1400، صفحه 79-96]
بخشنده، مجتبی
بررسی نسبت میان کارآمدی نظام تعلیم و تربیت رسمی ایران با اهداف کلان تدوینشده [دوره 28، شماره 2، 1400، صفحه 1-20]
بهلولی فسخودی، محسن
تحلیل رویکرد یادگیری مبتنی بر دیالکتیک در محاوره منون [دوره 28، شماره 2، 1400، صفحه 21-40]
بیات، محسن
تاثیر راهبردهای پیش آموزش و اسکریپت در محیط یادگیری مبتنی بر استدلال ورزی همیارانه بر اکتساب و انتقال مهارت های تصمیم گیری و رضایت [دوره 28، شماره 2، 1400، صفحه 59-78]
پ
پرداختچی، محمدحسن
سبکشناسی راهنمایی تحصیلی در دوره دکتری [دوره 28، شماره 2، 1400، صفحه 187-208]
جلیلیان، حدیث
تدوین الگوی انتخاب رویکردهای آموزشی کارکنان شرکتهای صنعتی کوچک و متوسط شهر اهواز [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 1-22]
جوادی پور، محمد
کاوشی پدیدارشناسانه بر تعییین نقاط قوت و ضعف اجرای برنامه درسی کار و فناوری و راهکارهای بهبود وضعیت اجرای آن [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 67-88]
ح
حاتمی، جواد
تاثیر راهبردهای پیش آموزش و اسکریپت در محیط یادگیری مبتنی بر استدلال ورزی همیارانه بر اکتساب و انتقال مهارت های تصمیم گیری و رضایت [دوره 28، شماره 2، 1400، صفحه 59-78]
حاج پیروز بخت، محمد
واکاوی فرایند توسعه شخصی در سیستم آموزش مدیریت منابع انسانی (مطالعه موردی: با تأکید بر توسعه آموزش در صنعت بیمه) [دوره 28، شماره 2، 1400، صفحه 153-168]
حافظی، حسین
طراحی الگوی مفهومی دانشگاه نسل سوم در نظام آموزش عالی از دور؛ مورد مطالعه دانشگاه پیام نور [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 165-184]
حسین قلی زاده، رضوان
توصیف و تحلیل ویژگیهای مدیران موفّق مدارس ابتدایی شهر مشهد: مطالعه موردی [دوره 28، شماره 2، 1400، صفحه 113-130]
حسینی، سید رسول
واکاوی فرایند توسعه شخصی در سیستم آموزش مدیریت منابع انسانی (مطالعه موردی: با تأکید بر توسعه آموزش در صنعت بیمه) [دوره 28، شماره 2، 1400، صفحه 153-168]
حسینی، سیدمهدی
جایگاه تربیت شهروند مجازی در برنامههای درسی رسمی دوره ابتدایی نظام آموزشی ایران [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 229-252]
حضرتی، حسن
بررسی عوامل موثر بر شکل گیری و تحول دانشگاه در ایران از تأسیس دانشگاه تهران تاکنون [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 185-206]
حقانی، محمود
جایگاه تربیت شهروند مجازی در برنامههای درسی رسمی دوره ابتدایی نظام آموزشی ایران [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 229-252]
حکیم زاده، رضوان
ارائه مدل مفهومی آموزش مبتنی بر بازی با تاکید بر مهارتآموزی: مطالعه فراترکیب [دوره 28، شماره 2، 1400، صفحه 97-112]
خ
خزایی، سعید
از دبیرستان تا عرصهی درمان در کلاسهای معکوس: بررسی کاربستپذیری آموزش محتوا-محور مهارت خوانداری در تلفیق با بازی برای یادگیری مادامالعمر علوم [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 23-42]
خنیفر، خدیجه
مقایسه تاثیر آموزش معکوس به روش تصاویر ویدیویی و روش چندرسانه ای بر یادگیری درس ریاضی [دوره 28، شماره 2، 1400، صفحه 79-96]
خوشبخت، فریبا
بررسی نسبت میان کارآمدی نظام تعلیم و تربیت رسمی ایران با اهداف کلان تدوینشده [دوره 28، شماره 2، 1400، صفحه 1-20]
د
دهقانی، مرضیه
کاوشی پدیدارشناسانه بر تعییین نقاط قوت و ضعف اجرای برنامه درسی کار و فناوری و راهکارهای بهبود وضعیت اجرای آن [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 67-88]
دهقانی، مرضیه
ارائه مدل مفهومی آموزش مبتنی بر بازی با تاکید بر مهارتآموزی: مطالعه فراترکیب [دوره 28، شماره 2، 1400، صفحه 97-112]
ر
ربانی خوراسگانی، علی
شناسایی و تبیین بایسته های یاددهی-یادگیری الکترونیکی، متناسب با ویژگیهای دانشجویان دوره کارشناسی امروز [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 125-144]
رحیمی دوست، غلامحسین
تدوین الگوی انتخاب رویکردهای آموزشی کارکنان شرکتهای صنعتی کوچک و متوسط شهر اهواز [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 1-22]
رضایی زاده، مرتضی
جایگاه تربیت شهروند مجازی در برنامههای درسی رسمی دوره ابتدایی نظام آموزشی ایران [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 229-252]
روشن قیاس، پروین
ساخت و اعتبارسنجی مقیاس ارزیابی عناصربرنامه درسی براساس رویکرد یادگیری مادام العمر در آموزش عالی [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 43-66]
ز
زمانی، بی بی عشرت
ساخت و اعتبارسنجی مقیاس ارزیابی عناصربرنامه درسی براساس رویکرد یادگیری مادام العمر در آموزش عالی [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 43-66]
زین آبادی، حسن رضا
استخراج ویژگیهای عناصر برنامه تربیت اقتصادی برای دانش آموزان مدارس متوسطه [دوره 28، شماره 2، 1400، صفحه 41-58]
س
سمیعی، روح اله
تدوین و اعتباریابی مدل سنجش بهرهوری در دانشگاه فرهنگیان [دوره 28، شماره 2، 1400، صفحه 169-186]
سهرابی، منیره
بررسی عوامل موثر بر شکل گیری و تحول دانشگاه در ایران از تأسیس دانشگاه تهران تاکنون [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 185-206]
شاه حسینی، سعید
مقایسه تاثیر آموزش معکوس به روش تصاویر ویدیویی و روش چندرسانه ای بر یادگیری درس ریاضی [دوره 28، شماره 2، 1400، صفحه 79-96]
شریفیان، فریدون
ساخت و اعتبارسنجی مقیاس ارزیابی عناصربرنامه درسی براساس رویکرد یادگیری مادام العمر در آموزش عالی [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 43-66]
شمشیری، بابک
بررسی نسبت میان کارآمدی نظام تعلیم و تربیت رسمی ایران با اهداف کلان تدوینشده [دوره 28، شماره 2، 1400، صفحه 1-20]
ص
صالحی، کیوان
کاوشی پدیدارشناسانه بر تعییین نقاط قوت و ضعف اجرای برنامه درسی کار و فناوری و راهکارهای بهبود وضعیت اجرای آن [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 67-88]
صالحی، محمد
شناسایی مولفههای مسئولیتپذیری اجتماعی در برنامه درسی دانشگاه مهارتی [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 208-228]
صفاری، شهرزاد
ارائه مدل مفهومی آموزش مبتنی بر بازی با تاکید بر مهارتآموزی: مطالعه فراترکیب [دوره 28، شماره 2، 1400، صفحه 97-112]
صفری، محمود
واکاوی فرایند توسعه شخصی در سیستم آموزش مدیریت منابع انسانی (مطالعه موردی: با تأکید بر توسعه آموزش در صنعت بیمه) [دوره 28، شماره 2، 1400، صفحه 153-168]
ط
طالبیان درزی، مریم
شناسایی مولفههای مسئولیتپذیری اجتماعی در برنامه درسی دانشگاه مهارتی [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 208-228]
طلایی، ابراهیم
تاثیر راهبردهای پیش آموزش و اسکریپت در محیط یادگیری مبتنی بر استدلال ورزی همیارانه بر اکتساب و انتقال مهارت های تصمیم گیری و رضایت [دوره 28، شماره 2، 1400، صفحه 59-78]
ع
عارفی، محبوبه
جایگاه تربیت شهروند مجازی در برنامههای درسی رسمی دوره ابتدایی نظام آموزشی ایران [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 229-252]
عباسی، جعفر
استخراج ویژگیهای عناصر برنامه تربیت اقتصادی برای دانش آموزان مدارس متوسطه [دوره 28، شماره 2، 1400، صفحه 41-58]
عباسیان، حسین
استخراج ویژگیهای عناصر برنامه تربیت اقتصادی برای دانش آموزان مدارس متوسطه [دوره 28، شماره 2، 1400، صفحه 41-58]
عبدالملکی، جمال
نقش رهبری خدمتگزار در عملکرد تیمی با میانجی گری انسجام تیمی (مطالعه موردی: تیم های معلمان مقطع متوسطه دوم استان کردستان) [دوره 28، شماره 2، 1400، صفحه 131-152]
غ
غلامعلی لواسانی، مسعود
ارائه مدل مفهومی آموزش مبتنی بر بازی با تاکید بر مهارتآموزی: مطالعه فراترکیب [دوره 28، شماره 2، 1400، صفحه 97-112]
ف
فتحی واجارگاه، کوروش
جایگاه تربیت شهروند مجازی در برنامههای درسی رسمی دوره ابتدایی نظام آموزشی ایران [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 229-252]
فراستخواه، مقصود
بررسی عوامل موثر بر شکل گیری و تحول دانشگاه در ایران از تأسیس دانشگاه تهران تاکنون [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 185-206]
فرجادی، غلامعلی
سبکشناسی راهنمایی تحصیلی در دوره دکتری [دوره 28، شماره 2، 1400، صفحه 187-208]
فردانش، هاشم
تاثیر راهبردهای پیش آموزش و اسکریپت در محیط یادگیری مبتنی بر استدلال ورزی همیارانه بر اکتساب و انتقال مهارت های تصمیم گیری و رضایت [دوره 28، شماره 2، 1400، صفحه 59-78]
فلاح، وحید
شناسایی مولفههای مسئولیتپذیری اجتماعی در برنامه درسی دانشگاه مهارتی [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 208-228]
ق
قنبری، سیروس
نقش رهبری خدمتگزار در عملکرد تیمی با میانجی گری انسجام تیمی (مطالعه موردی: تیم های معلمان مقطع متوسطه دوم استان کردستان) [دوره 28، شماره 2، 1400، صفحه 131-152]
کریمی، محمدحسن
بررسی نسبت میان کارآمدی نظام تعلیم و تربیت رسمی ایران با اهداف کلان تدوینشده [دوره 28، شماره 2، 1400، صفحه 1-20]
کریمی دشتکی، احمد
طراحی الگوی مفهومی دانشگاه نسل سوم در نظام آموزش عالی از دور؛ مورد مطالعه دانشگاه پیام نور [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 165-184]
ل
لیاقت دار، محمد جواد
ساخت و اعتبارسنجی مقیاس ارزیابی عناصربرنامه درسی براساس رویکرد یادگیری مادام العمر در آموزش عالی [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 43-66]
م
محجوبیان، احمد
سبکشناسی راهنمایی تحصیلی در دوره دکتری [دوره 28، شماره 2، 1400، صفحه 187-208]
محمدحسنی، نسرین
کاوشی پدیدارشناسانه بر تعییین نقاط قوت و ضعف اجرای برنامه درسی کار و فناوری و راهکارهای بهبود وضعیت اجرای آن [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 67-88]
مشکی حسن آباد، محمد
طراحی الگوی مفهومی دانشگاه نسل سوم در نظام آموزش عالی از دور؛ مورد مطالعه دانشگاه پیام نور [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 165-184]
مشهدی، امیر
از دبیرستان تا عرصهی درمان در کلاسهای معکوس: بررسی کاربستپذیری آموزش محتوا-محور مهارت خوانداری در تلفیق با بازی برای یادگیری مادامالعمر علوم [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 23-42]
منصوری اول، عطیه
توصیف و تحلیل ویژگیهای مدیران موفّق مدارس ابتدایی شهر مشهد: مطالعه موردی [دوره 28، شماره 2، 1400، صفحه 113-130]
مهرداد، حسین
مطالعه پیشرانهای بهبود عملکرد مدیران مدارس [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 89-106]
مهرعلی زاده، یداله
تدوین الگوی انتخاب رویکردهای آموزشی کارکنان شرکتهای صنعتی کوچک و متوسط شهر اهواز [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 1-22]
میر شاه جعفری، سید ابراهیم
شناسایی و تبیین بایسته های یاددهی-یادگیری الکترونیکی، متناسب با ویژگیهای دانشجویان دوره کارشناسی امروز [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 125-144]