آراسته، حمیدرضا
سیستم پذیرش دکتری در ایران و دانشگاههای برتر: یک مطالعه تطبیقی [دوره 23، شماره 2، 1395، صفحه 5-34]
آزادمنش، سعید
واکاوی کارکردهای رشته فلسفه تعلیم و تربیت از منظر دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه تهران: تحلیل مضمون [دوره 23، شماره 1، 1395، صفحه 107-130]
ا
ابراهیمی، سارا
اثربخشی بسته بهینهسازی جواجتماعی-هیجانی کلاس و ویژگیهای معلم در مدارس ابتدایی [دوره 23، شماره 1، 1395، صفحه 153-172]
اسکندری، حسین
از هوشمندی تا خردمندی: نقدی بر تلقی نظام تربیتی از فناوری [دوره 23، شماره 1، 1395، صفحه 81-106]
ب
باقری نوع پرست، خسرو
عینیت در علوم تربیتی از منظر روش بازسازی عقلانی [دوره 23، شماره 2، 1395، صفحه 105-126]
برزگر، کاظم
رابطهی باورهای معرفتشناختی و باورهای ضدروشنفکری با گرایش به تفکر انتقادی در دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه یزد [دوره 23، شماره 1، 1395، صفحه 131-152]
بغدادچی، رضا
سیستم پذیرش دکتری در ایران و دانشگاههای برتر: یک مطالعه تطبیقی [دوره 23، شماره 2، 1395، صفحه 5-34]
بهمئی، لیلا
عنوان: آیا بازسازی اجتماعی و فرهنگی وظیفه مدرسه است؟ (بررسی تحلیلی دیدگاه باسازی گرایان اجتماعی) [دوره 23، شماره 1، 1395، صفحه 5-28]
پ
پارسا، عبدالله
بررسی موانع استقرار مدارس هوشمند در دبیرستانهای دخترانه شهر اهواز از دیدگاه معلمان و مدیران [دوره 23، شماره 1، 1395، صفحه 55-80]
پاک سرشت، محمدجعفر
عنوان: آیا بازسازی اجتماعی و فرهنگی وظیفه مدرسه است؟ (بررسی تحلیلی دیدگاه باسازی گرایان اجتماعی) [دوره 23، شماره 1، 1395، صفحه 5-28]
پروار، حمیدرضا
بررسی ظرفیت روشنفکری دینی متأخر ایران در تحقق تربیت شهروندی مدرن [دوره 23، شماره 2، 1395، صفحه 77-104]
پروین، احسان
آسیبشناسی دانشگاه جامع علمی کاربردی به کمک تحلیل ANP و SWOT و ارائه راهبردهای مناسب (موردمطالعه: مراکز علمی کاربردی شهرستان زاهدان) [دوره 23، شماره 2، 1395، صفحه 177-198]
پریشانی، ندا
بررسی تطبیقی عنصر محتوا در برنامه درسی آموزش محیطزیست متوسطه دوم ایران و چند کشور منتخب و پیشنهاد رویکرد و محتوای مغفول در برنامه درسی آموزش محیطزیست ایران [دوره 23، شماره 2، 1395، صفحه 127-152]
پورشهریار، حسین
اثربخشی بسته بهینهسازی جواجتماعی-هیجانی کلاس و ویژگیهای معلم در مدارس ابتدایی [دوره 23، شماره 1، 1395، صفحه 153-172]
خ
خراسانی، ام البنین
آسیبشناسی دانشگاه جامع علمی کاربردی به کمک تحلیل ANP و SWOT و ارائه راهبردهای مناسب (موردمطالعه: مراکز علمی کاربردی شهرستان زاهدان) [دوره 23، شماره 2، 1395، صفحه 177-198]
خوش خواهد، افروز
رابطهی باورهای معرفتشناختی و باورهای ضدروشنفکری با گرایش به تفکر انتقادی در دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه یزد [دوره 23، شماره 1، 1395، صفحه 131-152]
ز
زندوانیان، احمد
رابطهی باورهای معرفتشناختی و باورهای ضدروشنفکری با گرایش به تفکر انتقادی در دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه یزد [دوره 23، شماره 1، 1395، صفحه 131-152]
س
سجادی، سید مهدی
عینیت در علوم تربیتی از منظر روش بازسازی عقلانی [دوره 23، شماره 2، 1395، صفحه 105-126]
سجادیه، نرگس
واکاوی کارکردهای رشته فلسفه تعلیم و تربیت از منظر دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه تهران: تحلیل مضمون [دوره 23، شماره 1، 1395، صفحه 107-130]
ش
شریفیان، فریدون
بررسی تطبیقی عنصر محتوا در برنامه درسی آموزش محیطزیست متوسطه دوم ایران و چند کشور منتخب و پیشنهاد رویکرد و محتوای مغفول در برنامه درسی آموزش محیطزیست ایران [دوره 23، شماره 2، 1395، صفحه 127-152]
شکری، امید
اثربخشی بسته بهینهسازی جواجتماعی-هیجانی کلاس و ویژگیهای معلم در مدارس ابتدایی [دوره 23، شماره 1، 1395، صفحه 153-172]
شمشیری، بابک
بررسی ظرفیت روشنفکری دینی متأخر ایران در تحقق تربیت شهروندی مدرن [دوره 23، شماره 2، 1395، صفحه 77-104]
ص
صادق زاده قمصری، علیرضا
عینیت در علوم تربیتی از منظر روش بازسازی عقلانی [دوره 23، شماره 2، 1395، صفحه 105-126]
صفایی مقدم، مسعود
عنوان: آیا بازسازی اجتماعی و فرهنگی وظیفه مدرسه است؟ (بررسی تحلیلی دیدگاه باسازی گرایان اجتماعی) [دوره 23، شماره 1، 1395، صفحه 5-28]
ض
ضرغامی، سعید
تأثیر اجرای برنامه فلسفه برای کودکان در بالا بردن آگاهیهای رسانهای دانشآموزان پایه پنجم ابتدایی شهر دزفول [دوره 23، شماره 2، 1395، صفحه 153-176]
ع
عبدالهی، بیژن
سیستم پذیرش دکتری در ایران و دانشگاههای برتر: یک مطالعه تطبیقی [دوره 23، شماره 2، 1395، صفحه 5-34]
عبدالوهابی، مرضیه
بررسی موانع استقرار مدارس هوشمند در دبیرستانهای دخترانه شهر اهواز از دیدگاه معلمان و مدیران [دوره 23، شماره 1، 1395، صفحه 55-80]
غ
غیاثی ندوشن، سعید
آسیبشناسی دانشگاه جامع علمی کاربردی به کمک تحلیل ANP و SWOT و ارائه راهبردهای مناسب (موردمطالعه: مراکز علمی کاربردی شهرستان زاهدان) [دوره 23، شماره 2، 1395، صفحه 177-198]
ف
فرجی ده سرخی، حاتم
سیستم پذیرش دکتری در ایران و دانشگاههای برتر: یک مطالعه تطبیقی [دوره 23، شماره 2، 1395، صفحه 5-34]
فرهادیان، مهرداد
بررسی تطبیقی عنصر محتوا در برنامه درسی آموزش محیطزیست متوسطه دوم ایران و چند کشور منتخب و پیشنهاد رویکرد و محتوای مغفول در برنامه درسی آموزش محیطزیست ایران [دوره 23، شماره 2، 1395، صفحه 127-152]
ق
قائدی، یحیی
تأثیر اجرای برنامه فلسفه برای کودکان در بالا بردن آگاهیهای رسانهای دانشآموزان پایه پنجم ابتدایی شهر دزفول [دوره 23، شماره 2، 1395، صفحه 153-176]
ک
کریمی گیلده، علی
عینیت در علوم تربیتی از منظر روش بازسازی عقلانی [دوره 23، شماره 2، 1395، صفحه 105-126]
کیارسی، سمیه
تأثیر اجرای برنامه فلسفه برای کودکان در بالا بردن آگاهیهای رسانهای دانشآموزان پایه پنجم ابتدایی شهر دزفول [دوره 23، شماره 2، 1395، صفحه 153-176]
م
ماهزاده، حامد
«فلسفه برای کودکان» و مهارت حل مسئله اجتماعی [دوره 23، شماره 1، 1395، صفحه 29-54]
محمدی، شراره
آسیبشناسی دانشگاه جامع علمی کاربردی به کمک تحلیل ANP و SWOT و ارائه راهبردهای مناسب (موردمطالعه: مراکز علمی کاربردی شهرستان زاهدان) [دوره 23، شماره 2، 1395، صفحه 177-198]
مرعشی، سیدمنصور
عنوان: آیا بازسازی اجتماعی و فرهنگی وظیفه مدرسه است؟ (بررسی تحلیلی دیدگاه باسازی گرایان اجتماعی) [دوره 23، شماره 1، 1395، صفحه 5-28]
مزیدی شرف آبادی، محمد
بررسی ظرفیت روشنفکری دینی متأخر ایران در تحقق تربیت شهروندی مدرن [دوره 23، شماره 2، 1395، صفحه 77-104]
منصوریان، یزدان
تأثیر اجرای برنامه فلسفه برای کودکان در بالا بردن آگاهیهای رسانهای دانشآموزان پایه پنجم ابتدایی شهر دزفول [دوره 23، شماره 2، 1395، صفحه 153-176]
مهرعلیزاده، یداله
بررسی موانع استقرار مدارس هوشمند در دبیرستانهای دخترانه شهر اهواز از دیدگاه معلمان و مدیران [دوره 23، شماره 1، 1395، صفحه 55-80]
موسوی، علی
بررسی تجربه زیسته آموزگاران دوره ابتدایی از وظایف معلم بهمثابه فیلسوف –معلم [دوره 23، شماره 2، 1395، صفحه 35-56]
میرزامحمدی، محمد حسن
تطبیق وجود از دیدگاه فارابی و هایدگر و دلالتهای آن در تعلیم و تربیت [دوره 23، شماره 2، 1395، صفحه 57-76]
میر شاه جعفری، سید ابراهیم
بررسی تطبیقی عنصر محتوا در برنامه درسی آموزش محیطزیست متوسطه دوم ایران و چند کشور منتخب و پیشنهاد رویکرد و محتوای مغفول در برنامه درسی آموزش محیطزیست ایران [دوره 23، شماره 2، 1395، صفحه 127-152]
ن
نوه ابراهیم، عبدالرحیم
سیستم پذیرش دکتری در ایران و دانشگاههای برتر: یک مطالعه تطبیقی [دوره 23، شماره 2، 1395، صفحه 5-34]
و
ولوی، پروانه
بررسی تجربه زیسته آموزگاران دوره ابتدایی از وظایف معلم بهمثابه فیلسوف –معلم [دوره 23، شماره 2، 1395، صفحه 35-56]
ه
هاشمی، سید جلال
بررسی تجربه زیسته آموزگاران دوره ابتدایی از وظایف معلم بهمثابه فیلسوف –معلم [دوره 23، شماره 2، 1395، صفحه 35-56]
هدایتی، مهرنوش
«فلسفه برای کودکان» و مهارت حل مسئله اجتماعی [دوره 23، شماره 1، 1395، صفحه 29-54]