ابراهیم زاده، عیسی
بینالمللی سازی برنامهی درسی در نظام آموزش عالی ایران: چالشها و راهبردها [دوره 19، شماره 2، 1391، صفحه 45-66]
اسلامی، ادریس
بررسی و نقد نگاشت سوّم سند برنامهی درسی ملّی جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر ایدهی جهان- محلی شدن رابرتسون [دوره 19، شماره 1، 1391، صفحه 5-22]
ب
باقری نوع پرست، خسرو
تأملی بر روابط فرهنگ بازار و دانشگاه [دوره 19، شماره 2، 1391، صفحه 7-22]
ت
تاجیک اسماعیلی، عزیزالله
مقایسهی اثر روشهای تدریس فارسی معلمان بر افزایش میزان سواد خواندن و درک مطالب درسی دانشآموزان پایهی چهارم ابتدایی شهر تهران [دوره 19، شماره 2، 1391، صفحه 67-86]
ج
جعفری هرندی، رضا
بررسی تطبیقی عنصر هدف در برنامهی درسی آموزش علوم ایران و چند کشور جهان [دوره 19، شماره 2، 1391، صفحه 87-106]
ح
حیدری، شهریار
نگرش معلمان ابتدایی شهر سنندج نسبت به ارزشیابی توصیفی [دوره 19، شماره 2، 1391، صفحه 189-208]
خ
خاکپور، عباس
بررسی عوامل مرتبط با تمایل مربیان پرورشی به انتقال به حوزهی آموزشی در مدارس متوسطه و راهنمایی استان همدان [دوره 19، شماره 2، 1391، صفحه 209-230]
خشنودی فر، مهرنوش
بینالمللی سازی برنامهی درسی در نظام آموزش عالی ایران: چالشها و راهبردها [دوره 19، شماره 2، 1391، صفحه 45-66]
خوشبخت، فریبا
بررسی قدرت پیشبینی کیفیت تدریس معلم و جو کلاس برای یادگیری ریاضی با واسطهگری باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خودنظمدهی در دانشآموزان کلاس پنجم ابتدایی [دوره 19، شماره 2، 1391، صفحه 107-126]
رضوی، سید عباس
امکانسنجی اجرای پروژهی یادگیری الکترونیکی [دوره 19، شماره 2، 1391، صفحه 145-166]
س
سراجی، فرهاد
شناسایی و مقایسهی نظام ارزشی دانشآموزان و دبیران مدارس متوسطهی شهر همدان [دوره 19، شماره 1، 1391، صفحه 23-46]
ش
شاهی، سکینه
ارزیابی پایهی سوم مقطع متوسطهی نظری دخترانهی شهر اهواز بر اساس الگوی نظری سیپ از دیدگاه دانشآموزان و دانشآموختگان [دوره 19، شماره 2، 1391، صفحه 167-188]
ض
ضرابیان، فروزان
طراحی و تدوین الگوی برنامهی یادگیری الکترونیکی املای فارسی [دوره 19، شماره 2، 1391، صفحه 127-144]
ع
عزیزی، نعمت الله
نگرش معلمان ابتدایی شهر سنندج نسبت به ارزشیابی توصیفی [دوره 19، شماره 2، 1391، صفحه 189-208]
علی محمدی، طاهره
ارزیابی پایهی سوم مقطع متوسطهی نظری دخترانهی شهر اهواز بر اساس الگوی نظری سیپ از دیدگاه دانشآموزان و دانشآموختگان [دوره 19، شماره 2، 1391، صفحه 167-188]
ف
فتحی واجارگاه، کوروش
بینالمللی سازی برنامهی درسی در نظام آموزش عالی ایران: چالشها و راهبردها [دوره 19، شماره 2، 1391، صفحه 45-66]
فرج الهی، مهران
بینالمللی سازی برنامهی درسی در نظام آموزش عالی ایران: چالشها و راهبردها [دوره 19، شماره 2، 1391، صفحه 45-66]
فرهادی راد، حمید
طراحی مدلی برای اندازهگیری سازگاری سازمانی دانشگاه با محیط بیرونی (مطالعهی دانشگاههای دولتی شهر تهران) [دوره 19، شماره 2، 1391، صفحه 23-44]
ق
قاسمی، محمود
مقایسهی اثر روشهای تدریس فارسی معلمان بر افزایش میزان سواد خواندن و درک مطالب درسی دانشآموزان پایهی چهارم ابتدایی شهر تهران [دوره 19، شماره 2، 1391، صفحه 67-86]
ل
لطیفیان، مرتضی
بررسی قدرت پیشبینی کیفیت تدریس معلم و جو کلاس برای یادگیری ریاضی با واسطهگری باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خودنظمدهی در دانشآموزان کلاس پنجم ابتدایی [دوره 19، شماره 2، 1391، صفحه 107-126]
لیاقتدار، محمد جواد
بررسی تطبیقی عنصر هدف در برنامهی درسی آموزش علوم ایران و چند کشور جهان [دوره 19، شماره 2، 1391، صفحه 87-106]
م
مثنوی، امیر
مقایسهی اثر روشهای تدریس فارسی معلمان بر افزایش میزان سواد خواندن و درک مطالب درسی دانشآموزان پایهی چهارم ابتدایی شهر تهران [دوره 19، شماره 2، 1391، صفحه 67-86]
مسعود میدانچی، رضوان
شناسایی و مقایسهی نظام ارزشی دانشآموزان و دبیران مدارس متوسطهی شهر همدان [دوره 19، شماره 1، 1391، صفحه 23-46]
مهرعلیزاده، یدالله
ارزیابی پایهی سوم مقطع متوسطهی نظری دخترانهی شهر اهواز بر اساس الگوی نظری سیپ از دیدگاه دانشآموزان و دانشآموختگان [دوره 19، شماره 2، 1391، صفحه 167-188]
مهرمحمدی، محمود
بررسی و نقد نگاشت سوّم سند برنامهی درسی ملّی جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر ایدهی جهان- محلی شدن رابرتسون [دوره 19، شماره 1، 1391، صفحه 5-22]
میرشاه جعفری، سید ابراهیم
بررسی تطبیقی عنصر هدف در برنامهی درسی آموزش علوم ایران و چند کشور جهان [دوره 19، شماره 2، 1391، صفحه 87-106]
میرکمالی، سید محمد
طراحی مدلی برای اندازهگیری سازگاری سازمانی دانشگاه با محیط بیرونی (مطالعهی دانشگاههای دولتی شهر تهران) [دوره 19، شماره 2، 1391، صفحه 23-44]
ی
یار محمدی واصل، مسیب
شناسایی و مقایسهی نظام ارزشی دانشآموزان و دبیران مدارس متوسطهی شهر همدان [دوره 19، شماره 1، 1391، صفحه 23-46]