آا
ب پت
ث ج
چ ح خ د
ذ رز
ژ سش
ص ض ط ظ ع
غ ف ق ک گ ل من
و ه ی همه
آ
آموزش شهروندی
بررسی حیطههای شهروندی در نظام آموزش عالی از دیدگاه استادان و دانشجویان (مطالعهی موردی دانشگاه مازندران) [دوره 15، شماره 3، 1387، صفحه 99-132]
آموزش عالی
بررسی حیطههای شهروندی در نظام آموزش عالی از دیدگاه استادان و دانشجویان (مطالعهی موردی دانشگاه مازندران) [دوره 15، شماره 3، 1387، صفحه 99-132]
ا
ارزیابی عملکرد
ارزیابی کارآیی دانشکدههای علومانسانی دانشگاه شهید چمران اهواز با استفاده از مدل ریاضی تحلیل پوششی دادهها [دوره 15، شماره 3، 1387، صفحه 133-150]
اشتغال
تحلیلی بر پیامدهای افزایش میزان قبولی زنان در دانشگاهها [دوره 15، شماره 3، 1387، صفحه 75-98]
تصمیمگیری چند معیاره
رتبهبندی دانشکدههای دانشگاه شهید چمران با استفاده از تکنیک TOPSIS [دوره 15، شماره 3، 1387، صفحه 151-176]
تغییر سازمانی
طراحی و اعتباریابی مدل مناسب مدیریت تغییر سازمانی مبتنی بر عوامل درون سازمانی برای دانشگاههای جامع دولتی [دوره 15، شماره 3، 1387، صفحه 31-52]
دانشجویان دانشگاه پیام نور
مطالعهی ارتباط سبکهای یادگیری (دیداری، شفاهی، خواندنی- نوشتنی، حرکتی، چند حسّی) با پیشرفت تحصیلی [دوره 15، شماره 3، 1387، صفحه 53-74]
دانش شهروندی
بررسی حیطههای شهروندی در نظام آموزش عالی از دیدگاه استادان و دانشجویان (مطالعهی موردی دانشگاه مازندران) [دوره 15، شماره 3، 1387، صفحه 99-132]
دانشکدههای علوم انسانی
ارزیابی کارآیی دانشکدههای علومانسانی دانشگاه شهید چمران اهواز با استفاده از مدل ریاضی تحلیل پوششی دادهها [دوره 15، شماره 3، 1387، صفحه 133-150]
دانشگاه جامع
طراحی و اعتباریابی مدل مناسب مدیریت تغییر سازمانی مبتنی بر عوامل درون سازمانی برای دانشگاههای جامع دولتی [دوره 15، شماره 3، 1387، صفحه 31-52]
دانشگاه شهید چمران
ارزیابی کارآیی دانشکدههای علومانسانی دانشگاه شهید چمران اهواز با استفاده از مدل ریاضی تحلیل پوششی دادهها [دوره 15، شماره 3، 1387، صفحه 133-150]
دانشگاه شهید چمران اهواز
رتبهبندی دانشکدههای دانشگاه شهید چمران با استفاده از تکنیک TOPSIS [دوره 15، شماره 3، 1387، صفحه 151-176]
ر
رتبهبندی
رتبهبندی دانشکدههای دانشگاه شهید چمران با استفاده از تکنیک TOPSIS [دوره 15، شماره 3، 1387، صفحه 151-176]
ز
زنان
تحلیلی بر پیامدهای افزایش میزان قبولی زنان در دانشگاهها [دوره 15، شماره 3، 1387، صفحه 75-98]
س
سبکهای یادگیری
مطالعهی ارتباط سبکهای یادگیری (دیداری، شفاهی، خواندنی- نوشتنی، حرکتی، چند حسّی) با پیشرفت تحصیلی [دوره 15، شماره 3، 1387، صفحه 53-74]
ش
شاخص
رتبهبندی دانشکدههای دانشگاه شهید چمران با استفاده از تکنیک TOPSIS [دوره 15، شماره 3، 1387، صفحه 151-176]
عوامل درون سازمانی
طراحی و اعتباریابی مدل مناسب مدیریت تغییر سازمانی مبتنی بر عوامل درون سازمانی برای دانشگاههای جامع دولتی [دوره 15، شماره 3، 1387، صفحه 31-52]
م
مدل
طراحی و اعتباریابی مدل مناسب مدیریت تغییر سازمانی مبتنی بر عوامل درون سازمانی برای دانشگاههای جامع دولتی [دوره 15، شماره 3، 1387، صفحه 31-52]
مدیریت تغییرسازمانی
طراحی و اعتباریابی مدل مناسب مدیریت تغییر سازمانی مبتنی بر عوامل درون سازمانی برای دانشگاههای جامع دولتی [دوره 15، شماره 3، 1387، صفحه 31-52]
مهارت شهروندی
بررسی حیطههای شهروندی در نظام آموزش عالی از دیدگاه استادان و دانشجویان (مطالعهی موردی دانشگاه مازندران) [دوره 15، شماره 3، 1387، صفحه 99-132]
ن
نگرش شهروندی
بررسی حیطههای شهروندی در نظام آموزش عالی از دیدگاه استادان و دانشجویان (مطالعهی موردی دانشگاه مازندران) [دوره 15، شماره 3، 1387، صفحه 99-132]