حیدری نژاد، صدیقه
ارزیابی کارآیی دانشکدههای علومانسانی دانشگاه شهید چمران اهواز با استفاده از مدل ریاضی تحلیل پوششی دادهها [دوره 15، شماره 3، 1387، صفحه 133-150]
ر
ربانی، رسول
تحلیلی بر پیامدهای افزایش میزان قبولی زنان در دانشگاهها [دوره 15، شماره 3، 1387، صفحه 75-98]
رضایت، غلامحسین
تحلیلی بر پیامدهای افزایش میزان قبولی زنان در دانشگاهها [دوره 15، شماره 3، 1387، صفحه 75-98]
ز
زرانژاد، منصور
رتبهبندی دانشکدههای دانشگاه شهید چمران با استفاده از تکنیک TOPSIS [دوره 15، شماره 3، 1387، صفحه 151-176]
زینعلی پور، حسین
طراحی و اعتباریابی مدل مناسب مدیریت تغییر سازمانی مبتنی بر عوامل درون سازمانی برای دانشگاههای جامع دولتی [دوره 15، شماره 3، 1387، صفحه 31-52]
س
سپهری نژاد، محمدحسن
ارزیابی کارآیی دانشکدههای علومانسانی دانشگاه شهید چمران اهواز با استفاده از مدل ریاضی تحلیل پوششی دادهها [دوره 15، شماره 3، 1387، صفحه 133-150]
سرمدی، محمدرضا
مطالعهی ارتباط سبکهای یادگیری (دیداری، شفاهی، خواندنی- نوشتنی، حرکتی، چند حسّی) با پیشرفت تحصیلی [دوره 15، شماره 3، 1387، صفحه 53-74]
سلیمی، قربانعلی
تحلیلی بر پیامدهای افزایش میزان قبولی زنان در دانشگاهها [دوره 15، شماره 3، 1387، صفحه 75-98]
ص
صالحی عمران، ابراهیم
بررسی حیطههای شهروندی در نظام آموزش عالی از دیدگاه استادان و دانشجویان (مطالعهی موردی دانشگاه مازندران) [دوره 15، شماره 3، 1387، صفحه 99-132]
صفایی مقدم، مسعود
A Shiite innatist conception of reason, and what it can do for religious education (RE) [دوره 15، شماره 4، 1387، صفحه 1-22]
ع
عباسیان، غلامرضا
ELT educational context, teacher intuition and learner hidden agenda (a study of conflicting maxims) [دوره 15، شماره 4، 1387، صفحه 89-114]
عزیزی، نعمت اله
Educational policy makers’ views on secondary education relevance to the world of work in Iran: a critical reflection on 1990s educational reform [دوره 15، شماره 4، 1387، صفحه 23-50]
عطایی، محمدرضا
Iranian EFL teachers’ attitudes towards teaching methods and materials of high school english textbooks [دوره 15، شماره 4، 1387، صفحه 115-130]
ف
فاخر، اسلام
رتبهبندی دانشکدههای دانشگاه شهید چمران با استفاده از تکنیک TOPSIS [دوره 15، شماره 3، 1387، صفحه 151-176]
ق
قیطانچیان، محمد
Iranian EFL teachers’ attitudes towards teaching methods and materials of high school english textbooks [دوره 15، شماره 4، 1387، صفحه 115-130]
ک
کاظمی، محمود
بررسی اصول اساسی تربیت مدنی (با رویکرد اسلامی) [دوره 15، شماره 3، 1387، صفحه 3-30]
م
مرعشی، سید منصور
بررسی اصول اساسی تربیت مدنی (با رویکرد اسلامی) [دوره 15، شماره 3، 1387، صفحه 3-30]
مرعشی، سید منصور
Globalization and dilemma of management of quality in higher education [دوره 15، شماره 4، 1387، صفحه 131-158]
معصومی فرد، مرجان
مطالعهی ارتباط سبکهای یادگیری (دیداری، شفاهی، خواندنی- نوشتنی، حرکتی، چند حسّی) با پیشرفت تحصیلی [دوره 15، شماره 3، 1387، صفحه 53-74]
مهرعلیزاده، یداله
Globalization and dilemma of management of quality in higher education [دوره 15، شماره 4، 1387، صفحه 131-158]
میر کمالی، سید محمد
طراحی و اعتباریابی مدل مناسب مدیریت تغییر سازمانی مبتنی بر عوامل درون سازمانی برای دانشگاههای جامع دولتی [دوره 15، شماره 3، 1387، صفحه 31-52]
و
وحدت، رویا
Computer assisted reading (CAR) versus traditional print format in EFL academic reading comprehension [دوره 15، شماره 4، 1387، صفحه 71-88]
ولی پور خواجه غیاثی، رقیه
بررسی حیطههای شهروندی در نظام آموزش عالی از دیدگاه استادان و دانشجویان (مطالعهی موردی دانشگاه مازندران) [دوره 15، شماره 3، 1387، صفحه 99-132]
ه
هاشمی، سهیلا
بررسی حیطههای شهروندی در نظام آموزش عالی از دیدگاه استادان و دانشجویان (مطالعهی موردی دانشگاه مازندران) [دوره 15، شماره 3، 1387، صفحه 99-132]