آموزش استدلال ورزی
تاثیر آموزش استدلال ورزی در محیط بازخورد همتای آنلاین بر روی فرایند و پیامدهای یادگیری [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 71-88]
آموزش عالی
بهکارگیری مدل ترکیبی تحلیل عاملی و تحلیل سوات در تعیین اولویتهای استراتژیک آموزش عالی (مطالعه موردی: زیر نظام آموزش عالی دولتی استان اصفهان) [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 217-240]
آموزش عالی
قابلیت پیشبینی بازخورد ادراک شده دانشجویان بر اساس محیط یادگیری سازندهگرا [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 155-176]
آموزش معکوس
بررسی تحلیلی چهار بعد میانجیگری فناورانه «آموزش معکوس» در رویکرد پساپدیدارشناسی [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 131-154]
آموزش و یادگیری
پساپدیدارشناسی در آموزش و یادگیری با تأکید بر مفاهیم چندگانگی و شفافیت [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 1-14]
آیدی
پساپدیدارشناسی در آموزش و یادگیری با تأکید بر مفاهیم چندگانگی و شفافیت [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 1-14]
ا
ابعاد میانجیگری فناورانه
بررسی تحلیلی چهار بعد میانجیگری فناورانه «آموزش معکوس» در رویکرد پساپدیدارشناسی [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 131-154]
ارزشیابی معلمان
طراحی و اعتباریابی مدل مفهومی ارزشیابی صلاحیتهای حرفۀ معلمی در ایران [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 27-50]
استاندارد آموزشی
استانداردهای آموزشی طراحی بازخورد در محیط های یادگیری الکترونیک، بر اساس طبقهبندی بلوم- اندرسون [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 155-174]
استعدادگزینی
واکاوی سازوکارهای شناسایی و انتخاب اعضای هیات علمی مستعد در دانشگاه های جامع با تراز عملکرد منطقه ای [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 175-196]
استعدادیابی
واکاوی سازوکارهای شناسایی و انتخاب اعضای هیات علمی مستعد در دانشگاه های جامع با تراز عملکرد منطقه ای [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 175-196]
اصول
واکاوی اصول حاکم بر طراحی الگوی مطلوب برنامهدرسی تربیت اخلاقی در دوره ابتدایی نظام آموزشی ایران [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 15-34]
اعتماد
طراحی و تبیین یک مدل دوسطحی از تاثیر هوش هیجانی بر اعتماد و اثر آن بر فرهنگ همکاری و خلاقیت فردی (مورد مطالعه: مربیان و کارآموزان مراکز دولتی و آزاد سازمان آموزش فنی و حرفهای شهرستان اهواز) [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 119-136]
اعتماد و همکاری بین معلمان
نقش رهبری حرفه ای مدیران در توسعه شایستگی دانشآموزان با میانجیگری اعتماد و همکاری بین معلمان و حرفه ای شدن معلمان [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 77-96]
التزام شغلی
رابطه علی جو مدرسه و امکانات آموزشی با التزام شغلی به صورت مستقیم و با میانجی هوش هیجانی و انگیزه پیشرفت معلمان شهرستان رامشیر [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 89-108]
الگو و عناصر طراحی محیط یادگیری
طراحی و اعتباریابی الگوی تقویت مهارتهای تفکر انتقادی در محیط های یادگیری برخط [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 109-130]
امکانات آموزشی
رابطه علی جو مدرسه و امکانات آموزشی با التزام شغلی به صورت مستقیم و با میانجی هوش هیجانی و انگیزه پیشرفت معلمان شهرستان رامشیر [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 89-108]
انگیزه پیشرفت
رابطه علی جو مدرسه و امکانات آموزشی با التزام شغلی به صورت مستقیم و با میانجی هوش هیجانی و انگیزه پیشرفت معلمان شهرستان رامشیر [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 89-108]
ب
بازخورد
استانداردهای آموزشی طراحی بازخورد در محیط های یادگیری الکترونیک، بر اساس طبقهبندی بلوم- اندرسون [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 155-174]
بازخورد ادراک شده
قابلیت پیشبینی بازخورد ادراک شده دانشجویان بر اساس محیط یادگیری سازندهگرا [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 155-176]
بازخورد استدلالی
تاثیر آموزش استدلال ورزی در محیط بازخورد همتای آنلاین بر روی فرایند و پیامدهای یادگیری [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 71-88]
بازی
شناخت ترجیح بصری کودکان جهت ارتقاء خلاقیت با استفاده از روش کارت سورتینگ [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 197-216]
باغ
شناخت ترجیح بصری کودکان جهت ارتقاء خلاقیت با استفاده از روش کارت سورتینگ [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 197-216]
باغ کودک
شناخت ترجیح بصری کودکان جهت ارتقاء خلاقیت با استفاده از روش کارت سورتینگ [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 197-216]
برنامهدرسی
واکاوی اصول حاکم بر طراحی الگوی مطلوب برنامهدرسی تربیت اخلاقی در دوره ابتدایی نظام آموزشی ایران [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 15-34]
برنامهریزی استراتژیک
بهکارگیری مدل ترکیبی تحلیل عاملی و تحلیل سوات در تعیین اولویتهای استراتژیک آموزش عالی (مطالعه موردی: زیر نظام آموزش عالی دولتی استان اصفهان) [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 217-240]
بوت استرپ
آموزش و بهبود شایستگیهای رهبری با روش کانون ارزیابی توسعه رهبر: مطالعه تجربی شایستگیهای تحولگرایی، تیمسازی و تفکر استراتژیک [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 97-118]
بوردیو
تحلیل کیفیِ شرایط، وضعیت و پیامدهای عادتواره نهادی عاملان اجتماعی میدان تولید آموزش (مطالعه موردی معلمان دوره متوسطه دوم شهر مشهد [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 35-54]
پ
پساپدیدارشناسی
پساپدیدارشناسی در آموزش و یادگیری با تأکید بر مفاهیم چندگانگی و شفافیت [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 1-14]
پساپدیدارشناسی
بررسی تحلیلی چهار بعد میانجیگری فناورانه «آموزش معکوس» در رویکرد پساپدیدارشناسی [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 131-154]
ت
تحلیلعاملی
اعتباریابی ابزار صلاحیتهای یادگیری مادامالعمر دانشجویان در عصر دیجیتال [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 177-196]
تحلیل عاملی
بهکارگیری مدل ترکیبی تحلیل عاملی و تحلیل سوات در تعیین اولویتهای استراتژیک آموزش عالی (مطالعه موردی: زیر نظام آموزش عالی دولتی استان اصفهان) [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 217-240]
تحلیل مضمون
شناسایی مولفه ها و ارائه مدل رهبری اخلاقی در دانشگاه (مورد مطالعه: دانشگاه های آزاد اسلامی کشور) [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 239-256]
تربیت اخلاقی
واکاوی اصول حاکم بر طراحی الگوی مطلوب برنامهدرسی تربیت اخلاقی در دوره ابتدایی نظام آموزشی ایران [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 15-34]
تفکر سطح بالا
طراحی و اعتباریابی الگوی تقویت مهارتهای تفکر انتقادی در محیط های یادگیری برخط [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 109-130]
تکنیک تخصیص خطی
بهکارگیری مدل ترکیبی تحلیل عاملی و تحلیل سوات در تعیین اولویتهای استراتژیک آموزش عالی (مطالعه موردی: زیر نظام آموزش عالی دولتی استان اصفهان) [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 217-240]
توسعه شایستگیهای دانشآموزان
نقش رهبری حرفه ای مدیران در توسعه شایستگی دانشآموزان با میانجیگری اعتماد و همکاری بین معلمان و حرفه ای شدن معلمان [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 77-96]
ج
جذب
واکاوی سازوکارهای شناسایی و انتخاب اعضای هیات علمی مستعد در دانشگاه های جامع با تراز عملکرد منطقه ای [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 175-196]
جو مدرسه
رابطه علی جو مدرسه و امکانات آموزشی با التزام شغلی به صورت مستقیم و با میانجی هوش هیجانی و انگیزه پیشرفت معلمان شهرستان رامشیر [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 89-108]
چ
چندگانگی
پساپدیدارشناسی در آموزش و یادگیری با تأکید بر مفاهیم چندگانگی و شفافیت [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 1-14]
ح
حرفهای شدن معلمان
نقش رهبری حرفه ای مدیران در توسعه شایستگی دانشآموزان با میانجیگری اعتماد و همکاری بین معلمان و حرفه ای شدن معلمان [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 77-96]
خ
خلاقیت
شناخت ترجیح بصری کودکان جهت ارتقاء خلاقیت با استفاده از روش کارت سورتینگ [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 197-216]
خلاقیت تیمی
طراحی و تبیین یک مدل دوسطحی از تاثیر هوش هیجانی بر اعتماد و اثر آن بر فرهنگ همکاری و خلاقیت فردی (مورد مطالعه: مربیان و کارآموزان مراکز دولتی و آزاد سازمان آموزش فنی و حرفهای شهرستان اهواز) [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 119-136]
خلاقیت فردی
طراحی و تبیین یک مدل دوسطحی از تاثیر هوش هیجانی بر اعتماد و اثر آن بر فرهنگ همکاری و خلاقیت فردی (مورد مطالعه: مربیان و کارآموزان مراکز دولتی و آزاد سازمان آموزش فنی و حرفهای شهرستان اهواز) [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 119-136]
د
دانشجویان
اعتباریابی ابزار صلاحیتهای یادگیری مادامالعمر دانشجویان در عصر دیجیتال [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 177-196]
دانشگاه های آزاد اسلامی
شناسایی مولفه ها و ارائه مدل رهبری اخلاقی در دانشگاه (مورد مطالعه: دانشگاه های آزاد اسلامی کشور) [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 239-256]
دانشگاههای جامع منطقه ای
واکاوی سازوکارهای شناسایی و انتخاب اعضای هیات علمی مستعد در دانشگاه های جامع با تراز عملکرد منطقه ای [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 175-196]
دوره ابتدایی
واکاوی اصول حاکم بر طراحی الگوی مطلوب برنامهدرسی تربیت اخلاقی در دوره ابتدایی نظام آموزشی ایران [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 15-34]
دوره های آموزشی الکترونیکی
شناسایی عوامل موثر در موفقیت دوره های آموزشی الکترونیکی (پژوهشی آمیخته) [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 137-154]
دون آیدی
بررسی تحلیلی چهار بعد میانجیگری فناورانه «آموزش معکوس» در رویکرد پساپدیدارشناسی [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 131-154]
ر
رهبری اخلاقی
شناسایی مولفه ها و ارائه مدل رهبری اخلاقی در دانشگاه (مورد مطالعه: دانشگاه های آزاد اسلامی کشور) [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 239-256]
رهبری حرفهای
نقش رهبری حرفه ای مدیران در توسعه شایستگی دانشآموزان با میانجیگری اعتماد و همکاری بین معلمان و حرفه ای شدن معلمان [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 77-96]
س
ساختار افزایشی کاهشی
بررسی تحلیلی چهار بعد میانجیگری فناورانه «آموزش معکوس» در رویکرد پساپدیدارشناسی [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 131-154]
سازندهگرایی
قابلیت پیشبینی بازخورد ادراک شده دانشجویان بر اساس محیط یادگیری سازندهگرا [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 155-176]
سازوکارهای استعدادیابی و استعدادگزینی
واکاوی سازوکارهای شناسایی و انتخاب اعضای هیات علمی مستعد در دانشگاه های جامع با تراز عملکرد منطقه ای [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 175-196]
شایستگیهای رهبری
آموزش و بهبود شایستگیهای رهبری با روش کانون ارزیابی توسعه رهبر: مطالعه تجربی شایستگیهای تحولگرایی، تیمسازی و تفکر استراتژیک [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 97-118]
شفافیت
پساپدیدارشناسی در آموزش و یادگیری با تأکید بر مفاهیم چندگانگی و شفافیت [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 1-14]
ص
صلاحیت دیجیتال
اعتباریابی ابزار صلاحیتهای یادگیری مادامالعمر دانشجویان در عصر دیجیتال [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 177-196]
صلاحیتهای حرفۀ معلمی
طراحی و اعتباریابی مدل مفهومی ارزشیابی صلاحیتهای حرفۀ معلمی در ایران [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 27-50]
صلاحیتهای یادگیری مادامالعمر
اعتباریابی ابزار صلاحیتهای یادگیری مادامالعمر دانشجویان در عصر دیجیتال [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 177-196]
ط
طبقهبندی بلوم-اندرسون
استانداردهای آموزشی طراحی بازخورد در محیط های یادگیری الکترونیک، بر اساس طبقهبندی بلوم- اندرسون [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 155-174]
ع
عادتواره آموزشی
تحلیل کیفیِ شرایط، وضعیت و پیامدهای عادتواره نهادی عاملان اجتماعی میدان تولید آموزش (مطالعه موردی معلمان دوره متوسطه دوم شهر مشهد [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 35-54]
عوامل آموزشی
شناسایی عوامل موثر در موفقیت دوره های آموزشی الکترونیکی (پژوهشی آمیخته) [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 137-154]
عوامل سازمانی
شناسایی عوامل موثر در موفقیت دوره های آموزشی الکترونیکی (پژوهشی آمیخته) [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 137-154]
عوامل فنی
شناسایی عوامل موثر در موفقیت دوره های آموزشی الکترونیکی (پژوهشی آمیخته) [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 137-154]
ف
فرهنگ همکاری
طراحی و تبیین یک مدل دوسطحی از تاثیر هوش هیجانی بر اعتماد و اثر آن بر فرهنگ همکاری و خلاقیت فردی (مورد مطالعه: مربیان و کارآموزان مراکز دولتی و آزاد سازمان آموزش فنی و حرفهای شهرستان اهواز) [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 119-136]
ک
کانون ارزیابی توسعه رهبر
آموزش و بهبود شایستگیهای رهبری با روش کانون ارزیابی توسعه رهبر: مطالعه تجربی شایستگیهای تحولگرایی، تیمسازی و تفکر استراتژیک [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 97-118]
کودک
شناخت ترجیح بصری کودکان جهت ارتقاء خلاقیت با استفاده از روش کارت سورتینگ [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 197-216]
م
ماتریس سوات
بهکارگیری مدل ترکیبی تحلیل عاملی و تحلیل سوات در تعیین اولویتهای استراتژیک آموزش عالی (مطالعه موردی: زیر نظام آموزش عالی دولتی استان اصفهان) [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 217-240]
محیط بازخورد همتای آنلاین
تاثیر آموزش استدلال ورزی در محیط بازخورد همتای آنلاین بر روی فرایند و پیامدهای یادگیری [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 71-88]
محیط یادگیری
قابلیت پیشبینی بازخورد ادراک شده دانشجویان بر اساس محیط یادگیری سازندهگرا [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 155-176]
محیط یادگیری برخط
طراحی و اعتباریابی الگوی تقویت مهارتهای تفکر انتقادی در محیط های یادگیری برخط [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 109-130]
مدل مفهومی
طراحی و اعتباریابی مدل مفهومی ارزشیابی صلاحیتهای حرفۀ معلمی در ایران [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 27-50]
مطالعه تجربی
آموزش و بهبود شایستگیهای رهبری با روش کانون ارزیابی توسعه رهبر: مطالعه تجربی شایستگیهای تحولگرایی، تیمسازی و تفکر استراتژیک [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 97-118]
معلمان
تحلیل کیفیِ شرایط، وضعیت و پیامدهای عادتواره نهادی عاملان اجتماعی میدان تولید آموزش (مطالعه موردی معلمان دوره متوسطه دوم شهر مشهد [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 35-54]
مهارتهای تفکر انتقادی
طراحی و اعتباریابی الگوی تقویت مهارتهای تفکر انتقادی در محیط های یادگیری برخط [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 109-130]
میدان آموزش
تحلیل کیفیِ شرایط، وضعیت و پیامدهای عادتواره نهادی عاملان اجتماعی میدان تولید آموزش (مطالعه موردی معلمان دوره متوسطه دوم شهر مشهد [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 35-54]
ن
نگارش مقاله کوتاه استدلالی
تاثیر آموزش استدلال ورزی در محیط بازخورد همتای آنلاین بر روی فرایند و پیامدهای یادگیری [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 71-88]
و
واژگان کلیدی: رهبری
شناسایی مولفه ها و ارائه مدل رهبری اخلاقی در دانشگاه (مورد مطالعه: دانشگاه های آزاد اسلامی کشور) [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 239-256]
ه
هوش هیجانی
طراحی و تبیین یک مدل دوسطحی از تاثیر هوش هیجانی بر اعتماد و اثر آن بر فرهنگ همکاری و خلاقیت فردی (مورد مطالعه: مربیان و کارآموزان مراکز دولتی و آزاد سازمان آموزش فنی و حرفهای شهرستان اهواز) [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 119-136]
هوش هیجانی
رابطه علی جو مدرسه و امکانات آموزشی با التزام شغلی به صورت مستقیم و با میانجی هوش هیجانی و انگیزه پیشرفت معلمان شهرستان رامشیر [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 89-108]
ی
یادگیری الکترونیک
استانداردهای آموزشی طراحی بازخورد در محیط های یادگیری الکترونیک، بر اساس طبقهبندی بلوم- اندرسون [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 155-174]