ش

  • شرف، زینب شناسایی عناصر مطلوب آموزش‌های سازمانی مهندسان صنعت آب و برق برمبنای رویکرد حرفه‌گرایی [دوره 31، شماره 1، 1403، صفحه 25-50]

ک

  • کرمی، زهره ارائه الگوی برنامه درسی مبتنی بر عمق دانش جهت افزایش سطح پیچیدگی شناختی یادگیرندگان [دوره 31، شماره 1، 1403، صفحه 1-24]

  • کرمی، میثم ارائه الگوی برنامه درسی مبتنی بر عمق دانش جهت افزایش سطح پیچیدگی شناختی یادگیرندگان [دوره 31، شماره 1، 1403، صفحه 1-24]

ل

  • لیاقت دار، محمد جواد شناسایی عناصر مطلوب آموزش‌های سازمانی مهندسان صنعت آب و برق برمبنای رویکرد حرفه‌گرایی [دوره 31، شماره 1، 1403، صفحه 25-50]

ن

  • نیلی، محمد رضا شناسایی عناصر مطلوب آموزش‌های سازمانی مهندسان صنعت آب و برق برمبنای رویکرد حرفه‌گرایی [دوره 31، شماره 1، 1403، صفحه 25-50]