نوع مقاله : علمی- پژوهشی

نویسندگان

1 عضو هیئت علمی گروه علوم تربیتی دانشگاه شهید چمران اهواز،اهواز،ایران

2 دانشیار گروه روانشناسی دانشگاه شهید چمران اهواز،اهواز،ایران

3 دبیر شورای تحقیقات اداره کل آموزش و پرورش خوزستان،اهواز،ایران

10.22055/edus.1995.16208

چکیده

-

عنوان مقاله [English]

-

نویسندگان [English]

  • H. Elham poor 1
  • B. Najaviyan 2
  • M. Hadiyan 3

1 Faculty member of Department of Educational Sciences, Shahid Chamran University, Ahvaz, Ahvaz, Iran

2 Associate Professor, Department of Psychology, Shahid Chamran University, Ahvaz, Ahvaz, Iran

3 Secretary of the Research Council of the General Department of Education of Khuzestan, Ahvaz, Iran

چکیده [English]

-