دوره 30 (1402)
دوره 29 (1401)
دوره 28 (1400)
دوره 27 (1399)
دوره 26 (1398)
دوره 25 (1397)
دوره 24 (1396)
دوره 23 (1395)
دوره 22 (1394)
دوره 21 (1393)
دوره 20 (1392)
دوره 19 (1391)
دوره 18 (1390)
دوره 17 (1389)
دوره 16 (1388)
دوره 15 (1387)
دوره 14 (1386)
دوره 13 (1385)
دوره 12 (1384)
دوره 11 (1383)
دوره 10 (1382)
دوره 9 (1381)
دوره 8 (1380)
دوره 7 (1379)
دوره 6 (1378)
دوره 5 (1377)
دوره 4 (1376)
دوره 3 (1375)
دوره 2 (1374)
دوره 1 (1373)
مدیریت آموزشی
شناسایی موانع تعاملات بین المللی اعضای هیأت علمی: رویکردی کیفی

محسن نظرزاده زارع

دوره 25، شماره 2 ، اسفند 1397، ، صفحه 179-196

https://doi.org/10.22055/edu.2019.20577.2071

چکیده
  مقدمه: هدف پژوهش حاضر شناسایی موانع تعاملات بین‌المللی اعضای هیأت علمی در ایران بود. روش: برای نیل به این مقصود، از رویکرد کیفی و روش پدیدارشناسی استفاده شد. جامعه پژوهش، صاحب‌نظران حوزه آموزش عالی کشور بودند که با استفاده از روش نمونه‌گیری هدفمند از نوع گلوله برفی، در مجموع تعداد 17 نفر از آن‌ها به‌عنوان مشارکت‌کنندگان در پژوهش ...  بیشتر