آ
-
آموزش رهاییبخش
انسان دانشگاهی و بردگی اکادمیک [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 169-188]
-
آموزش فکری
ارائه الگوی معرفتشناختی آموزش فکری قرآنی در دوره ابتدایی [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 101-126]
ا
-
ادراک -فضایی
مطالعه اثربخشی آموزش خودتنظیمی بر توجه انتخابی، ادراک فضایی و استدلال ریاضی در کودکان مبتلا به نقصتوجه/بیشفعالی دوره ابتدایی [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 235-258]
-
ازخودبیگانگی
انسان دانشگاهی و بردگی اکادمیک [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 169-188]
-
استدلال ریاضی
مطالعه اثربخشی آموزش خودتنظیمی بر توجه انتخابی، ادراک فضایی و استدلال ریاضی در کودکان مبتلا به نقصتوجه/بیشفعالی دوره ابتدایی [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 235-258]
-
اقدامپژوهی
طراحی مدلی برای توسعه فرهنگ پژوهش سازمانی در آموزش و پرورش (مورد مطالعه: معلمان دوره ابتدایی شهر شیراز) [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 189-210]
-
الگوهای رهبری
توصیف الگوهای رهبری مدرسه در پیوند با متغیرهای زمینهای (مورد: مدارس منطقه رضویه مشهد) [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 21-38]
-
انسانشناسی
عقلانیّت اخلاقی از منظر نواندیشی دینی معاصر: درآمدی انتقادی بر مبانیِ آراءِ اخلاقی ـ تربیتیِ ابوالقاسم فنایی [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 145-168]
-
ایدئولوژی تمامیت خواه
تحلیلی بر فرهنگ خودمُحِقپندار و چالشهای فراروی آموزش فرهنگِ دگرپذیری: از تمامیتخواهی ایدئولوژیک تا تعاملات تأملی [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 211-234]
ب
-
بردگی آکادمیک
انسان دانشگاهی و بردگی اکادمیک [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 169-188]
-
برنامه درسی
طراحی مدلی برای توسعه فرهنگ پژوهش سازمانی در آموزش و پرورش (مورد مطالعه: معلمان دوره ابتدایی شهر شیراز) [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 189-210]
ت
-
تحصیلات تکمیلی
شناسایی و تحلیل رسالت های تحصیلات تکمیلی [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 61-80]
-
تحلیل کانونی
تحلیل کانونی یادگیری مادام العمر با توسعه حرفه ای معلمان [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 127-144]
-
ترومای سازمانی
اثر رهبری زهرآگین مدیران بر ایجاد ترومای سازمانی با میانجیگری فرسودگی عاطفی دبیران مدارس متوسطه استان خوزستان [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 39-60]
-
تعاملات تأملی هرمنوتبک فلسفی
تحلیلی بر فرهنگ خودمُحِقپندار و چالشهای فراروی آموزش فرهنگِ دگرپذیری: از تمامیتخواهی ایدئولوژیک تا تعاملات تأملی [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 211-234]
-
توجه انتخابی
مطالعه اثربخشی آموزش خودتنظیمی بر توجه انتخابی، ادراک فضایی و استدلال ریاضی در کودکان مبتلا به نقصتوجه/بیشفعالی دوره ابتدایی [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 235-258]
-
توسعه حرفه ای
تحلیل کانونی یادگیری مادام العمر با توسعه حرفه ای معلمان [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 127-144]
ج
-
جامعهی تودهوار
انسان دانشگاهی و بردگی اکادمیک [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 169-188]
خ
-
خودمحقپنداری
تحلیلی بر فرهنگ خودمُحِقپندار و چالشهای فراروی آموزش فرهنگِ دگرپذیری: از تمامیتخواهی ایدئولوژیک تا تعاملات تأملی [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 211-234]
د
-
درسپژوهی
طراحی مدلی برای توسعه فرهنگ پژوهش سازمانی در آموزش و پرورش (مورد مطالعه: معلمان دوره ابتدایی شهر شیراز) [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 189-210]
-
دوره ابتدایی
ارائه الگوی معرفتشناختی آموزش فکری قرآنی در دوره ابتدایی [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 101-126]
-
دورهی دبستان
مطالعهی کیفیت مهارت نوشتن دانشآموزان ابتدایی: یک مطالعهی ارزیابانه [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 1-20]
ر
-
رتبهبندی
شناسایی و رتبهبندی عوامل کلیدی مؤثر بر عدالت آموزشی و ارائه مدل مناسب آن در دانشگاه علوم پزشکی اهواز [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 81-100]
-
رسالت آموزشی
شناسایی و تحلیل رسالت های تحصیلات تکمیلی [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 61-80]
-
رسالت پژوهشی
شناسایی و تحلیل رسالت های تحصیلات تکمیلی [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 61-80]
-
رسالت خدمات
شناسایی و تحلیل رسالت های تحصیلات تکمیلی [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 61-80]
-
رهبری اخلاقی
توصیف الگوهای رهبری مدرسه در پیوند با متغیرهای زمینهای (مورد: مدارس منطقه رضویه مشهد) [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 21-38]
-
رهبری زهرآگین
اثر رهبری زهرآگین مدیران بر ایجاد ترومای سازمانی با میانجیگری فرسودگی عاطفی دبیران مدارس متوسطه استان خوزستان [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 39-60]
-
رهبری مدیران مدارس
توصیف الگوهای رهبری مدرسه در پیوند با متغیرهای زمینهای (مورد: مدارس منطقه رضویه مشهد) [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 21-38]
-
رهبری مدیریتی
توصیف الگوهای رهبری مدرسه در پیوند با متغیرهای زمینهای (مورد: مدارس منطقه رضویه مشهد) [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 21-38]
-
رهنمودهای قرآن
ارائه الگوی معرفتشناختی آموزش فکری قرآنی در دوره ابتدایی [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 101-126]
-
روبریک نگارش
مطالعهی کیفیت مهارت نوشتن دانشآموزان ابتدایی: یک مطالعهی ارزیابانه [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 1-20]
-
رویکردِ اخلاقیـتربیتی
عقلانیّت اخلاقی از منظر نواندیشی دینی معاصر: درآمدی انتقادی بر مبانیِ آراءِ اخلاقی ـ تربیتیِ ابوالقاسم فنایی [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 145-168]
ش
-
شایستگی پژوهشی معلم
طراحی مدلی برای توسعه فرهنگ پژوهش سازمانی در آموزش و پرورش (مورد مطالعه: معلمان دوره ابتدایی شهر شیراز) [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 189-210]
-
شناسایی
شناسایی و رتبهبندی عوامل کلیدی مؤثر بر عدالت آموزشی و ارائه مدل مناسب آن در دانشگاه علوم پزشکی اهواز [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 81-100]
ع
-
عدالت آموزشی
شناسایی و رتبهبندی عوامل کلیدی مؤثر بر عدالت آموزشی و ارائه مدل مناسب آن در دانشگاه علوم پزشکی اهواز [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 81-100]
-
عقلانیّتِ اخلاقی
عقلانیّت اخلاقی از منظر نواندیشی دینی معاصر: درآمدی انتقادی بر مبانیِ آراءِ اخلاقی ـ تربیتیِ ابوالقاسم فنایی [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 145-168]
-
عوامل مؤثر
شناسایی و رتبهبندی عوامل کلیدی مؤثر بر عدالت آموزشی و ارائه مدل مناسب آن در دانشگاه علوم پزشکی اهواز [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 81-100]
ف
-
فرسودگی عاطفی
اثر رهبری زهرآگین مدیران بر ایجاد ترومای سازمانی با میانجیگری فرسودگی عاطفی دبیران مدارس متوسطه استان خوزستان [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 39-60]
م
-
مدارس منطقه رضویه مشهد
توصیف الگوهای رهبری مدرسه در پیوند با متغیرهای زمینهای (مورد: مدارس منطقه رضویه مشهد) [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 21-38]
-
مطالعه ارزیابانه
مطالعهی کیفیت مهارت نوشتن دانشآموزان ابتدایی: یک مطالعهی ارزیابانه [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 1-20]
-
معرفتشناسی
ارائه الگوی معرفتشناختی آموزش فکری قرآنی در دوره ابتدایی [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 101-126]
-
معرفتشناسی
عقلانیّت اخلاقی از منظر نواندیشی دینی معاصر: درآمدی انتقادی بر مبانیِ آراءِ اخلاقی ـ تربیتیِ ابوالقاسم فنایی [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 145-168]
-
مهارت نگارش
مطالعهی کیفیت مهارت نوشتن دانشآموزان ابتدایی: یک مطالعهی ارزیابانه [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 1-20]
ن
-
نظام آموزشی
تحلیلی بر فرهنگ خودمُحِقپندار و چالشهای فراروی آموزش فرهنگِ دگرپذیری: از تمامیتخواهی ایدئولوژیک تا تعاملات تأملی [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 211-234]
-
نقص توجه/بیش فعالی
مطالعه اثربخشی آموزش خودتنظیمی بر توجه انتخابی، ادراک فضایی و استدلال ریاضی در کودکان مبتلا به نقصتوجه/بیشفعالی دوره ابتدایی [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 235-258]
ه
-
هستیشناسی
عقلانیّت اخلاقی از منظر نواندیشی دینی معاصر: درآمدی انتقادی بر مبانیِ آراءِ اخلاقی ـ تربیتیِ ابوالقاسم فنایی [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 145-168]
ی
-
یادگیری
تحلیل کانونی یادگیری مادام العمر با توسعه حرفه ای معلمان [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 127-144]
-
یادگیری مادام العمر
تحلیل کانونی یادگیری مادام العمر با توسعه حرفه ای معلمان [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 127-144]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد