نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش رهایی‌بخش انسان دانشگاهی و بردگی اکادمیک [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 169-188]
  • آموزش فکری ارائه الگوی معرفت‌شناختی آموزش فکری قرآنی در دوره ابتدایی [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 101-126]

ا

  • ادراک -فضایی مطالعه اثربخشی آموزش خودتنظیمی بر توجه انتخابی، ادراک فضایی و استدلال ریاضی در کودکان مبتلا به نقص‌توجه/بیش‌فعالی دوره ابتدایی [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 235-258]
  • ازخودبیگانگی انسان دانشگاهی و بردگی اکادمیک [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 169-188]
  • استدلال ریاضی مطالعه اثربخشی آموزش خودتنظیمی بر توجه انتخابی، ادراک فضایی و استدلال ریاضی در کودکان مبتلا به نقص‌توجه/بیش‌فعالی دوره ابتدایی [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 235-258]
  • اقدام‌پژوهی طراحی مدلی برای توسعه فرهنگ پژوهش سازمانی در آموزش و پرورش (مورد مطالعه: معلمان دوره ابتدایی شهر شیراز) [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 189-210]
  • الگوهای رهبری توصیف الگوهای رهبری مدرسه در پیوند با متغیرهای زمینه‌ای (مورد: مدارس منطقه رضویه مشهد) [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 21-38]
  • انسان‌شناسی عقلانیّت اخلاقی از منظر نواندیشی دینی معاصر: درآمدی انتقادی بر مبانیِ آراءِ اخلاقی ـ تربیتیِ ابوالقاسم فنایی [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 145-168]
  • ایدئولوژی تمامیت خواه تحلیلی بر فرهنگ خودمُحِق‌پندار و چالش‌های فراروی آموزش فرهنگِ دگرپذیری: از تمامیت‌خواهی ایدئولوژیک تا تعاملات تأملی [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 211-234]

ب

  • بردگی آکادمیک انسان دانشگاهی و بردگی اکادمیک [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 169-188]
  • برنامه درسی طراحی مدلی برای توسعه فرهنگ پژوهش سازمانی در آموزش و پرورش (مورد مطالعه: معلمان دوره ابتدایی شهر شیراز) [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 189-210]

ت

  • تحصیلات تکمیلی شناسایی و تحلیل رسالت های تحصیلات تکمیلی [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 61-80]
  • تحلیل کانونی تحلیل کانونی یادگیری مادام العمر با توسعه حرفه ای معلمان [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 127-144]
  • ترومای سازمانی اثر رهبری زهرآگین مدیران بر ایجاد ترومای سازمانی با میانجی‌گری فرسودگی عاطفی دبیران مدارس متوسطه استان خوزستان [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 39-60]
  • تعاملات تأملی هرمنوتبک فلسفی تحلیلی بر فرهنگ خودمُحِق‌پندار و چالش‌های فراروی آموزش فرهنگِ دگرپذیری: از تمامیت‌خواهی ایدئولوژیک تا تعاملات تأملی [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 211-234]
  • توجه انتخابی مطالعه اثربخشی آموزش خودتنظیمی بر توجه انتخابی، ادراک فضایی و استدلال ریاضی در کودکان مبتلا به نقص‌توجه/بیش‌فعالی دوره ابتدایی [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 235-258]
  • توسعه حرفه ای تحلیل کانونی یادگیری مادام العمر با توسعه حرفه ای معلمان [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 127-144]

ج

خ

  • خودمحق‌پنداری تحلیلی بر فرهنگ خودمُحِق‌پندار و چالش‌های فراروی آموزش فرهنگِ دگرپذیری: از تمامیت‌خواهی ایدئولوژیک تا تعاملات تأملی [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 211-234]

د

  • درس‌پژوهی طراحی مدلی برای توسعه فرهنگ پژوهش سازمانی در آموزش و پرورش (مورد مطالعه: معلمان دوره ابتدایی شهر شیراز) [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 189-210]
  • دوره ابتدایی ارائه الگوی معرفت‌شناختی آموزش فکری قرآنی در دوره ابتدایی [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 101-126]
  • دوره‌ی دبستان مطالعه‌ی کیفیت مهارت نوشتن دانش‌آموزان ابتدایی: یک مطالعه‌ی ارزیابانه [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 1-20]

ر

  • رتبه‌بندی شناسایی و رتبه‌بندی عوامل کلیدی مؤثر بر عدالت آموزشی و ارائه مدل مناسب آن در دانشگاه علوم پزشکی اهواز [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 81-100]
  • رسالت آموزشی شناسایی و تحلیل رسالت های تحصیلات تکمیلی [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 61-80]
  • رسالت پژوهشی شناسایی و تحلیل رسالت های تحصیلات تکمیلی [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 61-80]
  • رسالت خدمات شناسایی و تحلیل رسالت های تحصیلات تکمیلی [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 61-80]
  • رهبری اخلاقی توصیف الگوهای رهبری مدرسه در پیوند با متغیرهای زمینه‌ای (مورد: مدارس منطقه رضویه مشهد) [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 21-38]
  • رهبری زهرآگین اثر رهبری زهرآگین مدیران بر ایجاد ترومای سازمانی با میانجی‌گری فرسودگی عاطفی دبیران مدارس متوسطه استان خوزستان [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 39-60]
  • رهبری مدیران مدارس توصیف الگوهای رهبری مدرسه در پیوند با متغیرهای زمینه‌ای (مورد: مدارس منطقه رضویه مشهد) [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 21-38]
  • رهبری مدیریتی توصیف الگوهای رهبری مدرسه در پیوند با متغیرهای زمینه‌ای (مورد: مدارس منطقه رضویه مشهد) [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 21-38]
  • رهنمودهای قرآن ارائه الگوی معرفت‌شناختی آموزش فکری قرآنی در دوره ابتدایی [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 101-126]
  • روبریک نگارش مطالعه‌ی کیفیت مهارت نوشتن دانش‌آموزان ابتدایی: یک مطالعه‌ی ارزیابانه [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 1-20]
  • رویکردِ اخلاقی‌ـ‌تربیتی عقلانیّت اخلاقی از منظر نواندیشی دینی معاصر: درآمدی انتقادی بر مبانیِ آراءِ اخلاقی ـ تربیتیِ ابوالقاسم فنایی [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 145-168]

ش

  • شایستگی پژوهشی معلم طراحی مدلی برای توسعه فرهنگ پژوهش سازمانی در آموزش و پرورش (مورد مطالعه: معلمان دوره ابتدایی شهر شیراز) [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 189-210]
  • شناسایی شناسایی و رتبه‌بندی عوامل کلیدی مؤثر بر عدالت آموزشی و ارائه مدل مناسب آن در دانشگاه علوم پزشکی اهواز [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 81-100]

ع

  • عدالت آموزشی شناسایی و رتبه‌بندی عوامل کلیدی مؤثر بر عدالت آموزشی و ارائه مدل مناسب آن در دانشگاه علوم پزشکی اهواز [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 81-100]
  • عقلانیّتِ اخلاقی عقلانیّت اخلاقی از منظر نواندیشی دینی معاصر: درآمدی انتقادی بر مبانیِ آراءِ اخلاقی ـ تربیتیِ ابوالقاسم فنایی [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 145-168]
  • عوامل مؤثر شناسایی و رتبه‌بندی عوامل کلیدی مؤثر بر عدالت آموزشی و ارائه مدل مناسب آن در دانشگاه علوم پزشکی اهواز [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 81-100]

ف

  • فرسودگی عاطفی اثر رهبری زهرآگین مدیران بر ایجاد ترومای سازمانی با میانجی‌گری فرسودگی عاطفی دبیران مدارس متوسطه استان خوزستان [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 39-60]

م

  • مدارس منطقه رضویه مشهد توصیف الگوهای رهبری مدرسه در پیوند با متغیرهای زمینه‌ای (مورد: مدارس منطقه رضویه مشهد) [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 21-38]
  • مطالعه ارزیابانه مطالعه‌ی کیفیت مهارت نوشتن دانش‌آموزان ابتدایی: یک مطالعه‌ی ارزیابانه [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 1-20]
  • معرفت‌شناسی ارائه الگوی معرفت‌شناختی آموزش فکری قرآنی در دوره ابتدایی [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 101-126]
  • معرفت‌شناسی عقلانیّت اخلاقی از منظر نواندیشی دینی معاصر: درآمدی انتقادی بر مبانیِ آراءِ اخلاقی ـ تربیتیِ ابوالقاسم فنایی [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 145-168]
  • مهارت نگارش مطالعه‌ی کیفیت مهارت نوشتن دانش‌آموزان ابتدایی: یک مطالعه‌ی ارزیابانه [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 1-20]

ن

  • نظام آموزشی تحلیلی بر فرهنگ خودمُحِق‌پندار و چالش‌های فراروی آموزش فرهنگِ دگرپذیری: از تمامیت‌خواهی ایدئولوژیک تا تعاملات تأملی [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 211-234]
  • نقص توجه/بیش فعالی مطالعه اثربخشی آموزش خودتنظیمی بر توجه انتخابی، ادراک فضایی و استدلال ریاضی در کودکان مبتلا به نقص‌توجه/بیش‌فعالی دوره ابتدایی [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 235-258]

ه

  • هستی‌شناسی عقلانیّت اخلاقی از منظر نواندیشی دینی معاصر: درآمدی انتقادی بر مبانیِ آراءِ اخلاقی ـ تربیتیِ ابوالقاسم فنایی [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 145-168]

ی

  • یادگیری تحلیل کانونی یادگیری مادام العمر با توسعه حرفه ای معلمان [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 127-144]
  • یادگیری مادام العمر تحلیل کانونی یادگیری مادام العمر با توسعه حرفه ای معلمان [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 127-144]