نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش عالی ساخت و اعتبارسنجی مقیاس ارزیابی عناصربرنامه درسی براساس رویکرد یادگیری مادام العمر در آموزش عالی [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 43-66]
  • آموزش عالی شناسایی و تبیین بایسته های یاددهی-یادگیری الکترونیکی، متناسب با ویژگی‌های دانشجویان دوره ‏کارشناسی امروز [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 125-144]
  • آموزش عالی ایران بررسی عوامل موثر بر شکل گیری و تحول دانشگاه در ایران از تأسیس دانشگاه تهران تاکنون [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 185-206]
  • آموزش عالی مهارتی شناسایی مولفه‌های مسئولیت‌پذیری اجتماعی در برنامه درسی دانشگاه مهارتی [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 208-228]
  • آموزش محتوا-محور از دبیرستان تا عرصه‌ی درمان در کلاس‌های معکوس: بررسی کاربست‌پذیری آموزش محتوا-محور مهارت خوانداری در تلفیق با بازی برای یادگیری مادام‌العمر علوم [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 23-42]
  • آنتروپی شانون جایگاه تربیت شهروند مجازی در برنامه‌های درسی رسمی دوره ابتدایی نظام آموزشی ایران [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 229-252]

ا

  • اجرا کاوشی پدیدارشناسانه بر تعییین نقاط قوت و ضعف اجرای برنامه درسی کار و فناوری و راهکارهای بهبود وضعیت اجرای آن [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 67-88]
  • اخلاق علمی مطالعه کیفی پدیده بی‌صداقتی تحصیلی در دانشجویان [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 145-164]
  • الگوی مفهومی طراحی الگوی مفهومی دانشگاه نسل سوم در نظام آموزش عالی از دور؛ مورد مطالعه دانشگاه پیام نور [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 165-184]

ب

  • بازی واقعیت افزوده از دبیرستان تا عرصه‌ی درمان در کلاس‌های معکوس: بررسی کاربست‌پذیری آموزش محتوا-محور مهارت خوانداری در تلفیق با بازی برای یادگیری مادام‌العمر علوم [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 23-42]
  • برنامه درسی ساخت و اعتبارسنجی مقیاس ارزیابی عناصربرنامه درسی براساس رویکرد یادگیری مادام العمر در آموزش عالی [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 43-66]
  • برنامه درسی کاوشی پدیدارشناسانه بر تعییین نقاط قوت و ضعف اجرای برنامه درسی کار و فناوری و راهکارهای بهبود وضعیت اجرای آن [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 67-88]
  • برنامه درسی جایگاه تربیت شهروند مجازی در برنامه‌های درسی رسمی دوره ابتدایی نظام آموزشی ایران [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 229-252]
  • برنامه درسی شناسایی مولفه‌های مسئولیت‌پذیری اجتماعی در برنامه درسی دانشگاه مهارتی [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 208-228]
  • بی‌صداقتی تحصیلی مطالعه کیفی پدیده بی‌صداقتی تحصیلی در دانشجویان [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 145-164]

ت

  • تاریخچه آموزش عالی بررسی عوامل موثر بر شکل گیری و تحول دانشگاه در ایران از تأسیس دانشگاه تهران تاکنون [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 185-206]
  • تحول آموزش عالی بررسی عوامل موثر بر شکل گیری و تحول دانشگاه در ایران از تأسیس دانشگاه تهران تاکنون [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 185-206]
  • تربیت شهروندی جایگاه تربیت شهروند مجازی در برنامه‌های درسی رسمی دوره ابتدایی نظام آموزشی ایران [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 229-252]
  • تقلب مطالعه کیفی پدیده بی‌صداقتی تحصیلی در دانشجویان [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 145-164]
  • توسعه منابع انسانی تدوین الگوی انتخاب رویکردهای آموزشی کارکنان شرکت‌های صنعتی کوچک و متوسط شهر اهواز [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 1-22]

د

  • دانشگاه فرهنگیان ساخت و اعتبارسنجی مقیاس ارزیابی عناصربرنامه درسی براساس رویکرد یادگیری مادام العمر در آموزش عالی [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 43-66]
  • دانشگاه نسل سوم طراحی الگوی مفهومی دانشگاه نسل سوم در نظام آموزش عالی از دور؛ مورد مطالعه دانشگاه پیام نور [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 165-184]
  • درک خوانداری علوم از دبیرستان تا عرصه‌ی درمان در کلاس‌های معکوس: بررسی کاربست‌پذیری آموزش محتوا-محور مهارت خوانداری در تلفیق با بازی برای یادگیری مادام‌العمر علوم [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 23-42]
  • دوره کارشناسی شناسایی و تبیین بایسته های یاددهی-یادگیری الکترونیکی، متناسب با ویژگی‌های دانشجویان دوره ‏کارشناسی امروز [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 125-144]

ر

  • رویکردهای آموزشی کارکنان تدوین الگوی انتخاب رویکردهای آموزشی کارکنان شرکت‌های صنعتی کوچک و متوسط شهر اهواز [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 1-22]

ش

  • شهروند دیجیتال جایگاه تربیت شهروند مجازی در برنامه‌های درسی رسمی دوره ابتدایی نظام آموزشی ایران [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 229-252]
  • شهروندی مجازی جایگاه تربیت شهروند مجازی در برنامه‌های درسی رسمی دوره ابتدایی نظام آموزشی ایران [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 229-252]

ع

  • عوامل مؤثر بررسی عوامل موثر بر شکل گیری و تحول دانشگاه در ایران از تأسیس دانشگاه تهران تاکنون [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 185-206]

ک

  • کار و فناوری کاوشی پدیدارشناسانه بر تعییین نقاط قوت و ضعف اجرای برنامه درسی کار و فناوری و راهکارهای بهبود وضعیت اجرای آن [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 67-88]
  • کلاس معکوس از دبیرستان تا عرصه‌ی درمان در کلاس‌های معکوس: بررسی کاربست‌پذیری آموزش محتوا-محور مهارت خوانداری در تلفیق با بازی برای یادگیری مادام‌العمر علوم [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 23-42]

م

ن

  • نظام آموزش عالی از دور طراحی الگوی مفهومی دانشگاه نسل سوم در نظام آموزش عالی از دور؛ مورد مطالعه دانشگاه پیام نور [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 165-184]
  • نظریه داده بنیاد تدوین الگوی انتخاب رویکردهای آموزشی کارکنان شرکت‌های صنعتی کوچک و متوسط شهر اهواز [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 1-22]
  • نظریه داده بنیاد طراحی الگوی مفهومی دانشگاه نسل سوم در نظام آموزش عالی از دور؛ مورد مطالعه دانشگاه پیام نور [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 165-184]
  • نظریه مبنایی مطالعه کیفی پدیده بی‌صداقتی تحصیلی در دانشجویان [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 145-164]

و

  • ویژگی های نسل جدید شناسایی و تبیین بایسته های یاددهی-یادگیری الکترونیکی، متناسب با ویژگی‌های دانشجویان دوره ‏کارشناسی امروز [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 125-144]

ی

  • یاددهی-یادگیری الکترونیکی شناسایی و تبیین بایسته های یاددهی-یادگیری الکترونیکی، متناسب با ویژگی‌های دانشجویان دوره ‏کارشناسی امروز [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 125-144]
  • یادگیری مادام‌العمر از دبیرستان تا عرصه‌ی درمان در کلاس‌های معکوس: بررسی کاربست‌پذیری آموزش محتوا-محور مهارت خوانداری در تلفیق با بازی برای یادگیری مادام‌العمر علوم [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 23-42]
  • یادگیری مادام العمر ساخت و اعتبارسنجی مقیاس ارزیابی عناصربرنامه درسی براساس رویکرد یادگیری مادام العمر در آموزش عالی [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 43-66]