آ
-
آموزش شهروندی
بررسی حیطههای شهروندی در نظام آموزش عالی از دیدگاه استادان و دانشجویان (مطالعهی موردی دانشگاه مازندران) [دوره 15، شماره 3، 1387، صفحه 99-132]
-
آموزش عالی
بررسی حیطههای شهروندی در نظام آموزش عالی از دیدگاه استادان و دانشجویان (مطالعهی موردی دانشگاه مازندران) [دوره 15، شماره 3، 1387، صفحه 99-132]
ا
-
ارزیابی عملکرد
ارزیابی کارآیی دانشکدههای علومانسانی دانشگاه شهید چمران اهواز با استفاده از مدل ریاضی تحلیل پوششی دادهها [دوره 15، شماره 3، 1387، صفحه 133-150]
-
اشتغال
تحلیلی بر پیامدهای افزایش میزان قبولی زنان در دانشگاهها [دوره 15، شماره 3، 1387، صفحه 75-98]
-
اصول تربیت مدنی
بررسی اصول اساسی تربیت مدنی (با رویکرد اسلامی) [دوره 15، شماره 3، 1387، صفحه 3-30]
پ
-
پیشرفت تحصیلی
مطالعهی ارتباط سبکهای یادگیری (دیداری، شفاهی، خواندنی- نوشتنی، حرکتی، چند حسّی) با پیشرفت تحصیلی [دوره 15، شماره 3، 1387، صفحه 53-74]
ت
-
تحلیل پوششی دادهها
ارزیابی کارآیی دانشکدههای علومانسانی دانشگاه شهید چمران اهواز با استفاده از مدل ریاضی تحلیل پوششی دادهها [دوره 15، شماره 3، 1387، صفحه 133-150]
-
تربیت مدنی
بررسی اصول اساسی تربیت مدنی (با رویکرد اسلامی) [دوره 15، شماره 3، 1387، صفحه 3-30]
-
تصمیمگیری چند معیاره
رتبهبندی دانشکدههای دانشگاه شهید چمران با استفاده از تکنیک TOPSIS [دوره 15، شماره 3، 1387، صفحه 151-176]
-
تغییر سازمانی
طراحی و اعتباریابی مدل مناسب مدیریت تغییر سازمانی مبتنی بر عوامل درون سازمانی برای دانشگاههای جامع دولتی [دوره 15، شماره 3، 1387، صفحه 31-52]
ج
-
جامعهی مدنی
بررسی اصول اساسی تربیت مدنی (با رویکرد اسلامی) [دوره 15، شماره 3، 1387، صفحه 3-30]
د
-
دانشجویان دانشگاه پیام نور
مطالعهی ارتباط سبکهای یادگیری (دیداری، شفاهی، خواندنی- نوشتنی، حرکتی، چند حسّی) با پیشرفت تحصیلی [دوره 15، شماره 3، 1387، صفحه 53-74]
-
دانش شهروندی
بررسی حیطههای شهروندی در نظام آموزش عالی از دیدگاه استادان و دانشجویان (مطالعهی موردی دانشگاه مازندران) [دوره 15، شماره 3، 1387، صفحه 99-132]
-
دانشکدههای علوم انسانی
ارزیابی کارآیی دانشکدههای علومانسانی دانشگاه شهید چمران اهواز با استفاده از مدل ریاضی تحلیل پوششی دادهها [دوره 15، شماره 3، 1387، صفحه 133-150]
-
دانشگاه جامع
طراحی و اعتباریابی مدل مناسب مدیریت تغییر سازمانی مبتنی بر عوامل درون سازمانی برای دانشگاههای جامع دولتی [دوره 15، شماره 3، 1387، صفحه 31-52]
-
دانشگاه شهید چمران
ارزیابی کارآیی دانشکدههای علومانسانی دانشگاه شهید چمران اهواز با استفاده از مدل ریاضی تحلیل پوششی دادهها [دوره 15، شماره 3، 1387، صفحه 133-150]
-
دانشگاه شهید چمران اهواز
رتبهبندی دانشکدههای دانشگاه شهید چمران با استفاده از تکنیک TOPSIS [دوره 15، شماره 3، 1387، صفحه 151-176]
ر
-
رتبهبندی
رتبهبندی دانشکدههای دانشگاه شهید چمران با استفاده از تکنیک TOPSIS [دوره 15، شماره 3، 1387، صفحه 151-176]
ز
-
زنان
تحلیلی بر پیامدهای افزایش میزان قبولی زنان در دانشگاهها [دوره 15، شماره 3، 1387، صفحه 75-98]
س
-
سبکهای یادگیری
مطالعهی ارتباط سبکهای یادگیری (دیداری، شفاهی، خواندنی- نوشتنی، حرکتی، چند حسّی) با پیشرفت تحصیلی [دوره 15، شماره 3، 1387، صفحه 53-74]
ش
-
شاخص
رتبهبندی دانشکدههای دانشگاه شهید چمران با استفاده از تکنیک TOPSIS [دوره 15، شماره 3، 1387، صفحه 151-176]
-
شهروندی
بررسی اصول اساسی تربیت مدنی (با رویکرد اسلامی) [دوره 15، شماره 3، 1387، صفحه 3-30]
ع
-
عوامل درون سازمانی
طراحی و اعتباریابی مدل مناسب مدیریت تغییر سازمانی مبتنی بر عوامل درون سازمانی برای دانشگاههای جامع دولتی [دوره 15، شماره 3، 1387، صفحه 31-52]
م
-
مدل
طراحی و اعتباریابی مدل مناسب مدیریت تغییر سازمانی مبتنی بر عوامل درون سازمانی برای دانشگاههای جامع دولتی [دوره 15، شماره 3، 1387، صفحه 31-52]
-
مدیریت تغییرسازمانی
طراحی و اعتباریابی مدل مناسب مدیریت تغییر سازمانی مبتنی بر عوامل درون سازمانی برای دانشگاههای جامع دولتی [دوره 15، شماره 3، 1387، صفحه 31-52]
-
مهارت شهروندی
بررسی حیطههای شهروندی در نظام آموزش عالی از دیدگاه استادان و دانشجویان (مطالعهی موردی دانشگاه مازندران) [دوره 15، شماره 3، 1387، صفحه 99-132]
ن
-
نگرش شهروندی
بررسی حیطههای شهروندی در نظام آموزش عالی از دیدگاه استادان و دانشجویان (مطالعهی موردی دانشگاه مازندران) [دوره 15، شماره 3، 1387، صفحه 99-132]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد