آ
-
آموزش چندفرهنگی
جایگاه قومیت در برنامه های درسی رسمی رشته علوم انسانی(مورد مطالعه: دروس جامعه شناسی و تاریخ نظام جدید دوره دوم متوسطه) [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 73-94]
-
آموزش و پرورش
ارائه چارچوب توسعه اخلاق حرفهای مدیران با رویکرد آینده پژوهی [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 201-224]
-
آنارشیسم معرفتی
آنارشیسم معرفتی - تحلیل ونقدی ازآراء فایرابند درفلسفه علم والزامات تربیتی آن [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 23-44]
-
آنتروپی شانون
جایگاه قومیت در برنامه های درسی رسمی رشته علوم انسانی(مورد مطالعه: دروس جامعه شناسی و تاریخ نظام جدید دوره دوم متوسطه) [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 73-94]
-
آینده پژوهی
ارائه چارچوب توسعه اخلاق حرفهای مدیران با رویکرد آینده پژوهی [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 201-224]
ا
-
اختلال اضطراب فراگیر
بررسی اختلال اضطراب فراگیر معلمان در شرایط همهگیری کووید-19 [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 45-68]
-
اختلال طیف اوتیسم
طراحی و اعتباریابی مقیاس درجه بندی سنجش مولفههای انتقال یادگیری یادگیرندگان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم در محیطهای یادگیری چندرسانهای [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 137-158]
-
ارزشیابی اعضای هیأت علمی
تدوین واعتباریابی مدل فرایند ارزشیابی ارتقاء وترفیع اعضای هیأت علمی [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 253-276]
-
ارزشیابی کاذب
ساخت پرسشنامه میزان شده برای تشخیص ارزشیابیکاذب در مدارس ابتدایی [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 91-116]
-
اساتید
تحلیل کیفی تنوع تجارب اساتید دانشگاه از مفهوم هویت حرفه ای [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 203-220]
-
اضطراب اجتماعی
رابطه طرحواره های ناسازگار اولیه دانش آموزان با تحلیل رفتگی تحصیلی و اضطراب اجتماعی آنان (یک همبستگی بنیادی) [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 183-202]
-
اعضای هیئت علمی
تحلیل کیفی تنوع تجارب اساتید دانشگاه از مفهوم هویت حرفه ای [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 203-220]
-
اعضای هیات علمی
ارزیابی تعلق پارادایمی اعضای هیات علمی رشته مطالعات برنامه درسی:رویکردی به مطالعه فلسفه علم [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 183-200]
-
انتقال یادگیری
طراحی و اعتباریابی مقیاس درجه بندی سنجش مولفههای انتقال یادگیری یادگیرندگان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم در محیطهای یادگیری چندرسانهای [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 137-158]
-
اندازه اثر
رابطه هوش هیجانی و پیشرفت تحصیلی: یک مطالعه فراتحلیلی [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 161-182]
-
اندازه اثر
فراتحلیل رابطه خودکارآمدی و عملکرد تحصیلی [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 69-90]
-
ایوان ایلیچ
بررسی چیستی و ابعاد شبکههای یادگیری در دیدگاه ایوان ایلیچ [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 117-136]
ب
-
باورهای معرفت شناسی
مدل مفهومی باورهای معرفت شناسی دانش آموزان ابتدایی [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 25-50]
-
برنامه درسی
شناسایی شاخص های محتوای مطلوب برای دروس رشته های علوم انسانی دانشگاه ها و میزان توجه به آن ها [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 225-252]
-
برنامه نویسی کامپیوتر
تأثیر درسافزار با رویکرد یادگیری مبتنی بر مغز بر سطوح یادگیری شناختی دانشآموزان [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 139-160]
پ
-
پارادایم - تعلق پارادایمی
ارزیابی تعلق پارادایمی اعضای هیات علمی رشته مطالعات برنامه درسی:رویکردی به مطالعه فلسفه علم [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 183-200]
-
پدیدارنگاری
تحلیل کیفی تنوع تجارب اساتید دانشگاه از مفهوم هویت حرفه ای [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 203-220]
-
پرسشنامه ارزشیابی کاذب
ساخت پرسشنامه میزان شده برای تشخیص ارزشیابیکاذب در مدارس ابتدایی [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 91-116]
-
پرسشنامه میزان شده
ساخت پرسشنامه میزان شده برای تشخیص ارزشیابیکاذب در مدارس ابتدایی [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 91-116]
-
پژوهش کیفی
مدل مفهومی باورهای معرفت شناسی دانش آموزان ابتدایی [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 25-50]
-
پیشرفت تحصیلی
رابطه هوش هیجانی و پیشرفت تحصیلی: یک مطالعه فراتحلیلی [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 161-182]
ت
-
تحلیلرفتگی تحصیلی
رابطه طرحواره های ناسازگار اولیه دانش آموزان با تحلیل رفتگی تحصیلی و اضطراب اجتماعی آنان (یک همبستگی بنیادی) [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 183-202]
-
تربیت انتقادی
احیای تعلیم و تربیت برای رهایی بخشی انسان با نظر به دیدگاههای هورکهایمر و آدورنو [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 51-72]
-
تعلیم و تربیت
آنارشیسم معرفتی - تحلیل ونقدی ازآراء فایرابند درفلسفه علم والزامات تربیتی آن [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 23-44]
-
تکثر
جایگاه قومیت در برنامه های درسی رسمی رشته علوم انسانی(مورد مطالعه: دروس جامعه شناسی و تاریخ نظام جدید دوره دوم متوسطه) [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 73-94]
-
تنوع قومی
جایگاه قومیت در برنامه های درسی رسمی رشته علوم انسانی(مورد مطالعه: دروس جامعه شناسی و تاریخ نظام جدید دوره دوم متوسطه) [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 73-94]
-
توسعه اخلاق حرفه ای
ارائه چارچوب توسعه اخلاق حرفهای مدیران با رویکرد آینده پژوهی [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 201-224]
-
توسعه حرفهای
ارائه الگوی توسعه حرفهای مدیران گروههای آموزشی دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی بر اساس رویکرد ناب [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 221-240]
چ
-
چندرسانهای آموزشی
طراحی و اعتباریابی مقیاس درجه بندی سنجش مولفههای انتقال یادگیری یادگیرندگان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم در محیطهای یادگیری چندرسانهای [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 137-158]
خ
-
خرد ابزاری
احیای تعلیم و تربیت برای رهایی بخشی انسان با نظر به دیدگاههای هورکهایمر و آدورنو [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 51-72]
-
خرد انتقادی
احیای تعلیم و تربیت برای رهایی بخشی انسان با نظر به دیدگاههای هورکهایمر و آدورنو [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 51-72]
-
خودکارآمدی
فراتحلیل رابطه خودکارآمدی و عملکرد تحصیلی [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 69-90]
د
-
دانشآموزان
رابطه طرحواره های ناسازگار اولیه دانش آموزان با تحلیل رفتگی تحصیلی و اضطراب اجتماعی آنان (یک همبستگی بنیادی) [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 183-202]
-
دانش آموزان دبستانی
مدل مفهومی باورهای معرفت شناسی دانش آموزان ابتدایی [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 25-50]
-
درسافزار
تأثیر درسافزار با رویکرد یادگیری مبتنی بر مغز بر سطوح یادگیری شناختی دانشآموزان [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 139-160]
ر
-
رشته های علوم انسانی دانشگاه ها
شناسایی شاخص های محتوای مطلوب برای دروس رشته های علوم انسانی دانشگاه ها و میزان توجه به آن ها [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 225-252]
-
رهایی بخشی
احیای تعلیم و تربیت برای رهایی بخشی انسان با نظر به دیدگاههای هورکهایمر و آدورنو [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 51-72]
-
روایتپژوهی و تجارب
عوامل مؤثر بر تکوین هویت حرفه ای معلم: روایت پژوهی رویدادهای زندگی یک معلم [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 1-22]
-
روش تحلیلی-استنتاجی
احیای تعلیم و تربیت برای رهایی بخشی انسان با نظر به دیدگاههای هورکهایمر و آدورنو [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 51-72]
-
روش علمی
آنارشیسم معرفتی - تحلیل ونقدی ازآراء فایرابند درفلسفه علم والزامات تربیتی آن [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 23-44]
-
رویدادهای زندگی
عوامل مؤثر بر تکوین هویت حرفه ای معلم: روایت پژوهی رویدادهای زندگی یک معلم [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 1-22]
-
رویکرد ناب
ارائه الگوی توسعه حرفهای مدیران گروههای آموزشی دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی بر اساس رویکرد ناب [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 221-240]
س
-
ساخت ابزار
ساخت پرسشنامه میزان شده برای تشخیص ارزشیابیکاذب در مدارس ابتدایی [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 91-116]
-
سبک معماری
بازبینی مفهوم نمای بناهای شهری از دیدگاه کودکان 4-6 سال شهر و بررسی تأثیر آن به لحاظ سبکهای مختلف معماری (از کلاسیک تا معاصر) [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 119-138]
ش
-
شایستگی معلم
ساخت و اعتباریابی آزمون شایستگیهای فناورانهی معلمان دورهی ابتدایی [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 241-262]
-
شایستگیهای فناورانه
ساخت و اعتباریابی آزمون شایستگیهای فناورانهی معلمان دورهی ابتدایی [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 241-262]
-
شبکههای یادگیری
بررسی چیستی و ابعاد شبکههای یادگیری در دیدگاه ایوان ایلیچ [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 117-136]
ط
-
طرحوارههای ناسازگار اولیه
رابطه طرحواره های ناسازگار اولیه دانش آموزان با تحلیل رفتگی تحصیلی و اضطراب اجتماعی آنان (یک همبستگی بنیادی) [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 183-202]
ع
-
علم
آنارشیسم معرفتی - تحلیل ونقدی ازآراء فایرابند درفلسفه علم والزامات تربیتی آن [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 23-44]
-
عملکرد تحصیلی
فراتحلیل رابطه خودکارآمدی و عملکرد تحصیلی [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 69-90]
ف
-
فایرابند
آنارشیسم معرفتی - تحلیل ونقدی ازآراء فایرابند درفلسفه علم والزامات تربیتی آن [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 23-44]
-
فراتحلیل
رابطه هوش هیجانی و پیشرفت تحصیلی: یک مطالعه فراتحلیلی [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 161-182]
-
فراتحلیل
فراتحلیل رابطه خودکارآمدی و عملکرد تحصیلی [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 69-90]
-
فرایند ارزشیابی
تدوین واعتباریابی مدل فرایند ارزشیابی ارتقاء وترفیع اعضای هیأت علمی [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 253-276]
-
فلسفه علم
ارزیابی تعلق پارادایمی اعضای هیات علمی رشته مطالعات برنامه درسی:رویکردی به مطالعه فلسفه علم [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 183-200]
-
فناوری اطلاعات و ارتباطات
ساخت و اعتباریابی آزمون شایستگیهای فناورانهی معلمان دورهی ابتدایی [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 241-262]
ق
-
قومیت
جایگاه قومیت در برنامه های درسی رسمی رشته علوم انسانی(مورد مطالعه: دروس جامعه شناسی و تاریخ نظام جدید دوره دوم متوسطه) [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 73-94]
ک
-
کارراهه شخصی
موفقیت در کارراهه شغلی با آموزش نیروی انسانی [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 95-118]
-
کلیدواژهها: هویت حرفهای
تحلیل کیفی تنوع تجارب اساتید دانشگاه از مفهوم هویت حرفه ای [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 203-220]
-
کودک
بازبینی مفهوم نمای بناهای شهری از دیدگاه کودکان 4-6 سال شهر و بررسی تأثیر آن به لحاظ سبکهای مختلف معماری (از کلاسیک تا معاصر) [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 119-138]
م
-
محتوا
شناسایی شاخص های محتوای مطلوب برای دروس رشته های علوم انسانی دانشگاه ها و میزان توجه به آن ها [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 225-252]
-
مدارس ابتدایی
ارائه مدل مناسب مدیریت چند فرهنگی در مدارس ابتدایی ایران [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 1-24]
-
مدرسه زدایی
بررسی چیستی و ابعاد شبکههای یادگیری در دیدگاه ایوان ایلیچ [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 117-136]
-
مدل چند ارزشی
ساخت پرسشنامه میزان شده برای تشخیص ارزشیابیکاذب در مدارس ابتدایی [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 91-116]
-
مدل سه شاخکی
ارائه چارچوب توسعه اخلاق حرفهای مدیران با رویکرد آینده پژوهی [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 201-224]
-
مدیران گروههای آموزشی
ارائه الگوی توسعه حرفهای مدیران گروههای آموزشی دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی بر اساس رویکرد ناب [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 221-240]
-
مدیریت چندفرهنگی
ارائه مدل مناسب مدیریت چند فرهنگی در مدارس ابتدایی ایران [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 1-24]
-
معلم
عوامل مؤثر بر تکوین هویت حرفه ای معلم: روایت پژوهی رویدادهای زندگی یک معلم [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 1-22]
-
معلمان
بررسی اختلال اضطراب فراگیر معلمان در شرایط همهگیری کووید-19 [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 45-68]
-
معلمان ابتدایی
ساخت و اعتباریابی آزمون شایستگیهای فناورانهی معلمان دورهی ابتدایی [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 241-262]
-
معماری
بازبینی مفهوم نمای بناهای شهری از دیدگاه کودکان 4-6 سال شهر و بررسی تأثیر آن به لحاظ سبکهای مختلف معماری (از کلاسیک تا معاصر) [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 119-138]
-
مقیاس درجهبندی نگارهای
طراحی و اعتباریابی مقیاس درجه بندی سنجش مولفههای انتقال یادگیری یادگیرندگان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم در محیطهای یادگیری چندرسانهای [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 137-158]
-
موفقیت بین فردی
موفقیت در کارراهه شغلی با آموزش نیروی انسانی [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 95-118]
-
موفقیت سلسله مراتبی
موفقیت در کارراهه شغلی با آموزش نیروی انسانی [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 95-118]
-
موفقیت شغلی
موفقیت در کارراهه شغلی با آموزش نیروی انسانی [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 95-118]
-
موفقیت مالی
موفقیت در کارراهه شغلی با آموزش نیروی انسانی [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 95-118]
ن
-
نظام ارتقاء و ترفیع
تدوین واعتباریابی مدل فرایند ارزشیابی ارتقاء وترفیع اعضای هیأت علمی [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 253-276]
-
نظام پاداش دهی
تدوین واعتباریابی مدل فرایند ارزشیابی ارتقاء وترفیع اعضای هیأت علمی [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 253-276]
-
نظریه داده بنیاد
مدل مفهومی باورهای معرفت شناسی دانش آموزان ابتدایی [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 25-50]
-
نقاشی
بازبینی مفهوم نمای بناهای شهری از دیدگاه کودکان 4-6 سال شهر و بررسی تأثیر آن به لحاظ سبکهای مختلف معماری (از کلاسیک تا معاصر) [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 119-138]
-
نقش ذینفعان مدرسه
ارائه مدل مناسب مدیریت چند فرهنگی در مدارس ابتدایی ایران [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 1-24]
-
نمای شهری
بازبینی مفهوم نمای بناهای شهری از دیدگاه کودکان 4-6 سال شهر و بررسی تأثیر آن به لحاظ سبکهای مختلف معماری (از کلاسیک تا معاصر) [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 119-138]
و
-
ویژگیهای مدرسه
ارائه مدل مناسب مدیریت چند فرهنگی در مدارس ابتدایی ایران [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 1-24]
-
ویژگیهای مدیر
ارائه مدل مناسب مدیریت چند فرهنگی در مدارس ابتدایی ایران [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 1-24]
ه
-
همبستگی کانونی
رابطه طرحواره های ناسازگار اولیه دانش آموزان با تحلیل رفتگی تحصیلی و اضطراب اجتماعی آنان (یک همبستگی بنیادی) [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 183-202]
-
همه گیری کووید-19
بررسی اختلال اضطراب فراگیر معلمان در شرایط همهگیری کووید-19 [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 45-68]
-
هوش هیجانی
رابطه هوش هیجانی و پیشرفت تحصیلی: یک مطالعه فراتحلیلی [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 161-182]
-
هویت حرفهای
عوامل مؤثر بر تکوین هویت حرفه ای معلم: روایت پژوهی رویدادهای زندگی یک معلم [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 1-22]
ی
-
یادگیری شناختی
تأثیر درسافزار با رویکرد یادگیری مبتنی بر مغز بر سطوح یادگیری شناختی دانشآموزان [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 139-160]
-
یادگیری مبتنی بر مغز
تأثیر درسافزار با رویکرد یادگیری مبتنی بر مغز بر سطوح یادگیری شناختی دانشآموزان [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 139-160]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد