آ
-
آموزش چند فرهنگی
آموزش چندفرهنگی در کتابهای درسی دورهی ابتدایی [دوره 21، شماره 1، 1393، صفحه 73-92]
-
آموزش عالی
عوامل تأثیرگذار بر توسعه کمی خصوصیسازی آموزش عالی در ایران [دوره 21، شماره 2، 1393، صفحه 83-112]
-
آموزش محیط زیست
جایگاه مغفول آموزش محیط زیست در کتب درسی (مطالعه موردی؛ کتب علوم و تعلیمات اجتماعی مقطع راهنمایی) [دوره 21، شماره 2، 1393، صفحه 59-82]
-
آموزش و پرورش
بررسی عملکرد مدارس هیأت امنایی با استفاده از نظریه داده بنیاد [دوره 21، شماره 1، 1393، صفحه 5-20]
-
آموزش و پرورش
آموزش چندفرهنگی در کتابهای درسی دورهی ابتدایی [دوره 21، شماره 1، 1393، صفحه 73-92]
ا
-
اثربخشی سازمانی
روابط ساده و ترکیبی مؤلفههای سازمان یادگیرنده با اثربخشی سازمانی در مدارس هیأت امنایی و عادی [دوره 21، شماره 2، 1393، صفحه 207-230]
-
احساس تعلق به مدرسه
بررسی رابطهی احساس تعلق به مدرسه با انگیزهی پیشرفت و عملکرد تحصیلی دانشآموزان دورهی متوسطه نظری شهر اصفهان [دوره 21، شماره 1، 1393، صفحه 151-166]
-
ارزشیابی پیشرفت تحصیلی
بررسی تحلیلی تحقیقات انجام شده در موضوع ارزشیابی کیفی توصیفی [دوره 21، شماره 1، 1393، صفحه 21-50]
-
ارزشیابی توصیفی
شناسایی نقاط ضعف طرح ارزشیابی توصیفی [دوره 21، شماره 2، 1393، صفحه 139-156]
-
ارزشیابی کمی
بررسی تحلیلی تحقیقات انجام شده در موضوع ارزشیابی کیفی توصیفی [دوره 21، شماره 1، 1393، صفحه 21-50]
-
ارزشیابی کیفی توصیفی
بررسی تحلیلی تحقیقات انجام شده در موضوع ارزشیابی کیفی توصیفی [دوره 21، شماره 1، 1393، صفحه 21-50]
-
اشتباهات مفهومی
ارتقاء یادگیری دانشآموزان در معادله درجه اول [دوره 21، شماره 2، 1393، صفحه 23-38]
-
اصلاحات عباسمیرزا
مروری بر علل تأسیس، چگونگی شکلگیری و تأثیرات مدرسه دارالفنون در جامعه ایران عهد قاجار [دوره 21، شماره 2، 1393، صفحه 253-274]
-
الگوی جریان دانشآموزی
بررسی کارایی درونی مدارس مقطع راهنمایی شهرستان اهواز طی برنامه توسعه چهارم کشور به تفکیک پایه، موقعیت جغرافیایی و ناحیه [دوره 21، شماره 2، 1393، صفحه 39-58]
-
امیرکبیر
مروری بر علل تأسیس، چگونگی شکلگیری و تأثیرات مدرسه دارالفنون در جامعه ایران عهد قاجار [دوره 21، شماره 2، 1393، صفحه 253-274]
-
انسانگرایی
بررسی سعه صدر معلمان و رابطه آن با ترجیح سبک تدریس آنها [دوره 21، شماره 2، 1393، صفحه 113-138]
-
انگیزش پیشرفت
بررسی رابطهی احساس تعلق به مدرسه با انگیزهی پیشرفت و عملکرد تحصیلی دانشآموزان دورهی متوسطه نظری شهر اصفهان [دوره 21، شماره 1، 1393، صفحه 151-166]
-
انگیزش شغلی
شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر انگیزش شغلی مدیران مدارس ابتدایی استان همدان [دوره 21، شماره 1، 1393، صفحه 115-134]
-
ایران
عوامل تأثیرگذار بر توسعه کمی خصوصیسازی آموزش عالی در ایران [دوره 21، شماره 2، 1393، صفحه 83-112]
ب
-
باورهای معرفت شناختی
روند تحول باورهای معرفت شناختی دانشآموزان مقطع دبیرستان و رابطهی آن با عملکرد تحصیلی [دوره 21، شماره 1، 1393، صفحه 135-150]
-
برنامه درسی
تأمل بر صلاحیتهای حرفهای معلمان در مطالعات برنامه درسی [دوره 21، شماره 2، 1393، صفحه 157-182]
-
برنامه درسی علوم
موانع تحقق اهداف برنامه درسی فرآیند محور علوم تجربی دورهی راهنمایی تحصیلی از دیدگاه معلمان مدارس دخترانه شهرستان تبریز در سال تحصیلی 90-89 [دوره 21، شماره 1، 1393، صفحه 189-210]
-
برنامه درسی فرآیند محور
موانع تحقق اهداف برنامه درسی فرآیند محور علوم تجربی دورهی راهنمایی تحصیلی از دیدگاه معلمان مدارس دخترانه شهرستان تبریز در سال تحصیلی 90-89 [دوره 21، شماره 1، 1393، صفحه 189-210]
پ
-
پایه چهارم
مقایسه و روند جوّ مدرسه در مدارس ابتدایی ایران و کشورهای منطقه (دادههای تیمز 2003 و 2007 در پایه چهارم) [دوره 21، شماره 1، 1393، صفحه 51-72]
ت
-
تحلیل عاملی
شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر انگیزش شغلی مدیران مدارس ابتدایی استان همدان [دوره 21، شماره 1، 1393، صفحه 115-134]
-
تحول
روند تحول باورهای معرفت شناختی دانشآموزان مقطع دبیرستان و رابطهی آن با عملکرد تحصیلی [دوره 21، شماره 1، 1393، صفحه 135-150]
-
تحولات اجتماعی و فناوری اطلاعات و ارتباطات
تأمل بر صلاحیتهای حرفهای معلمان در مطالعات برنامه درسی [دوره 21، شماره 2، 1393، صفحه 157-182]
-
تدریس متقابل
بررسی تأثیر روش تدریس متقابل بر مهارتهای درک مطلب ریاضی با گروههای دو نفره [دوره 21، شماره 1، 1393، صفحه 167-188]
-
تضمین کیفیت
بررسی و ارائه یک الگوی تضمین کیفیت در مراکز یادگیری الکترونیکی دانشگاهی [دوره 21، شماره 1، 1393، صفحه 211-230]
-
تعلیم و تربیت
تبیین چیستی و چگونگی تربیت هنری از منظر رویکرد تلفیقی رئالیسم انتقادی روی باسکار [دوره 21، شماره 2، 1393، صفحه 5-22]
-
توسعه کمی
عوامل تأثیرگذار بر توسعه کمی خصوصیسازی آموزش عالی در ایران [دوره 21، شماره 2، 1393، صفحه 83-112]
ج
-
جنگهای ایران و روس
مروری بر علل تأسیس، چگونگی شکلگیری و تأثیرات مدرسه دارالفنون در جامعه ایران عهد قاجار [دوره 21، شماره 2، 1393، صفحه 253-274]
-
جوّ مدرسه
مقایسه و روند جوّ مدرسه در مدارس ابتدایی ایران و کشورهای منطقه (دادههای تیمز 2003 و 2007 در پایه چهارم) [دوره 21، شماره 1، 1393، صفحه 51-72]
ح
-
حمایت مدیریت
بررسی رابطهی بین حمایت مدیریت با رشد حرفهای خودراهبری دبیران [دوره 21، شماره 1، 1393، صفحه 93-114]
خ
-
خصوصیسازی
عوامل تأثیرگذار بر توسعه کمی خصوصیسازی آموزش عالی در ایران [دوره 21، شماره 2، 1393، صفحه 83-112]
د
-
دارالفنون
مروری بر علل تأسیس، چگونگی شکلگیری و تأثیرات مدرسه دارالفنون در جامعه ایران عهد قاجار [دوره 21، شماره 2، 1393، صفحه 253-274]
-
دانشآموز
روند تحول باورهای معرفت شناختی دانشآموزان مقطع دبیرستان و رابطهی آن با عملکرد تحصیلی [دوره 21، شماره 1، 1393، صفحه 135-150]
-
درک مطلب ریاضی
بررسی تأثیر روش تدریس متقابل بر مهارتهای درک مطلب ریاضی با گروههای دو نفره [دوره 21، شماره 1، 1393، صفحه 167-188]
-
دلالت ها
مفاهیم آستانه: افقی نوین برای پژوهش در برنامه درسی [دوره 21، شماره 2، 1393، صفحه 231-252]
-
دورهی راهنمایی تحصیلی
موانع تحقق اهداف برنامه درسی فرآیند محور علوم تجربی دورهی راهنمایی تحصیلی از دیدگاه معلمان مدارس دخترانه شهرستان تبریز در سال تحصیلی 90-89 [دوره 21، شماره 1، 1393، صفحه 189-210]
ر
-
رشد حرفهای خودراهبری
بررسی رابطهی بین حمایت مدیریت با رشد حرفهای خودراهبری دبیران [دوره 21، شماره 1، 1393، صفحه 93-114]
-
روش پژوهش
مفاهیم آستانه: افقی نوین برای پژوهش در برنامه درسی [دوره 21، شماره 2، 1393، صفحه 231-252]
-
روند پژوهی
مقایسه و روند جوّ مدرسه در مدارس ابتدایی ایران و کشورهای منطقه (دادههای تیمز 2003 و 2007 در پایه چهارم) [دوره 21، شماره 1، 1393، صفحه 51-72]
-
رویکرد تلفیقی
تبیین چیستی و چگونگی تربیت هنری از منظر رویکرد تلفیقی رئالیسم انتقادی روی باسکار [دوره 21، شماره 2، 1393، صفحه 5-22]
س
-
سازمان یادگیرنده
روابط ساده و ترکیبی مؤلفههای سازمان یادگیرنده با اثربخشی سازمانی در مدارس هیأت امنایی و عادی [دوره 21، شماره 2، 1393، صفحه 207-230]
-
سبک تدریس
بررسی سعه صدر معلمان و رابطه آن با ترجیح سبک تدریس آنها [دوره 21، شماره 2، 1393، صفحه 113-138]
-
سعه صدر
بررسی سعه صدر معلمان و رابطه آن با ترجیح سبک تدریس آنها [دوره 21، شماره 2، 1393، صفحه 113-138]
ش
-
شناخت
بررسی تأثیر روش تدریس متقابل بر مهارتهای درک مطلب ریاضی با گروههای دو نفره [دوره 21، شماره 1، 1393، صفحه 167-188]
ص
-
صلاحیتهای حرفهای معلمان
تأمل بر صلاحیتهای حرفهای معلمان در مطالعات برنامه درسی [دوره 21، شماره 2، 1393، صفحه 157-182]
ع
-
عامل مربوط به آموزش
شناسایی نقاط ضعف طرح ارزشیابی توصیفی [دوره 21، شماره 2، 1393، صفحه 139-156]
-
عامل مربوط به خانواده
شناسایی نقاط ضعف طرح ارزشیابی توصیفی [دوره 21، شماره 2، 1393، صفحه 139-156]
-
عامل مربوط به دانش آموز
شناسایی نقاط ضعف طرح ارزشیابی توصیفی [دوره 21، شماره 2، 1393، صفحه 139-156]
-
عملکرد تحصیلی
روند تحول باورهای معرفت شناختی دانشآموزان مقطع دبیرستان و رابطهی آن با عملکرد تحصیلی [دوره 21، شماره 1، 1393، صفحه 135-150]
-
عملکرد تحصیلی
بررسی رابطهی احساس تعلق به مدرسه با انگیزهی پیشرفت و عملکرد تحصیلی دانشآموزان دورهی متوسطه نظری شهر اصفهان [دوره 21، شماره 1، 1393، صفحه 151-166]
-
عوامل
عوامل تأثیرگذار بر توسعه کمی خصوصیسازی آموزش عالی در ایران [دوره 21، شماره 2، 1393، صفحه 83-112]
ف
-
فراشناخت
بررسی تأثیر روش تدریس متقابل بر مهارتهای درک مطلب ریاضی با گروههای دو نفره [دوره 21، شماره 1، 1393، صفحه 167-188]
ک
-
کارایی درونی
بررسی کارایی درونی مدارس مقطع راهنمایی شهرستان اهواز طی برنامه توسعه چهارم کشور به تفکیک پایه، موقعیت جغرافیایی و ناحیه [دوره 21، شماره 2، 1393، صفحه 39-58]
-
کتاب تعلیمات اجتماعی
جایگاه مغفول آموزش محیط زیست در کتب درسی (مطالعه موردی؛ کتب علوم و تعلیمات اجتماعی مقطع راهنمایی) [دوره 21، شماره 2، 1393، صفحه 59-82]
-
کتاب علوم تجربی
جایگاه مغفول آموزش محیط زیست در کتب درسی (مطالعه موردی؛ کتب علوم و تعلیمات اجتماعی مقطع راهنمایی) [دوره 21، شماره 2، 1393، صفحه 59-82]
-
کتابهای آموزشی
آموزش چندفرهنگی در کتابهای درسی دورهی ابتدایی [دوره 21، شماره 1، 1393، صفحه 73-92]
-
کلید واژه ها: مفاهیم آستانه
مفاهیم آستانه: افقی نوین برای پژوهش در برنامه درسی [دوره 21، شماره 2، 1393، صفحه 231-252]
م
-
محیط زیست
جایگاه مغفول آموزش محیط زیست در کتب درسی (مطالعه موردی؛ کتب علوم و تعلیمات اجتماعی مقطع راهنمایی) [دوره 21، شماره 2، 1393، صفحه 59-82]
-
مدارس ابتدایی
آموزش چندفرهنگی در کتابهای درسی دورهی ابتدایی [دوره 21، شماره 1، 1393، صفحه 73-92]
-
مدارس ابتدایی
شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر انگیزش شغلی مدیران مدارس ابتدایی استان همدان [دوره 21، شماره 1، 1393، صفحه 115-134]
-
مدارس هیأت امنایی
بررسی عملکرد مدارس هیأت امنایی با استفاده از نظریه داده بنیاد [دوره 21، شماره 1، 1393، صفحه 5-20]
-
مدارس هیأت امنایی
روابط ساده و ترکیبی مؤلفههای سازمان یادگیرنده با اثربخشی سازمانی در مدارس هیأت امنایی و عادی [دوره 21، شماره 2، 1393، صفحه 207-230]
-
مدیران
شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر انگیزش شغلی مدیران مدارس ابتدایی استان همدان [دوره 21، شماره 1، 1393، صفحه 115-134]
-
مدیران دبیرستان
بررسی رابطهی بین حمایت مدیریت با رشد حرفهای خودراهبری دبیران [دوره 21، شماره 1، 1393، صفحه 93-114]
-
مشارکت در مدارس
بررسی عملکرد مدارس هیأت امنایی با استفاده از نظریه داده بنیاد [دوره 21، شماره 1، 1393، صفحه 5-20]
-
مطالعه تیمز 2003 و 2007
مقایسه و روند جوّ مدرسه در مدارس ابتدایی ایران و کشورهای منطقه (دادههای تیمز 2003 و 2007 در پایه چهارم) [دوره 21، شماره 1، 1393، صفحه 51-72]
-
معادله درجه اول
ارتقاء یادگیری دانشآموزان در معادله درجه اول [دوره 21، شماره 2، 1393، صفحه 23-38]
-
معلمان دبیرستان
بررسی رابطهی بین حمایت مدیریت با رشد حرفهای خودراهبری دبیران [دوره 21، شماره 1، 1393، صفحه 93-114]
-
مقطع راهنمایی
جایگاه مغفول آموزش محیط زیست در کتب درسی (مطالعه موردی؛ کتب علوم و تعلیمات اجتماعی مقطع راهنمایی) [دوره 21، شماره 2، 1393، صفحه 59-82]
ن
-
نرخگذر
بررسی کارایی درونی مدارس مقطع راهنمایی شهرستان اهواز طی برنامه توسعه چهارم کشور به تفکیک پایه، موقعیت جغرافیایی و ناحیه [دوره 21، شماره 2، 1393، صفحه 39-58]
-
نرخ ماندگاری
بررسی کارایی درونی مدارس مقطع راهنمایی شهرستان اهواز طی برنامه توسعه چهارم کشور به تفکیک پایه، موقعیت جغرافیایی و ناحیه [دوره 21، شماره 2، 1393، صفحه 39-58]
-
نسبت اتلاف
بررسی کارایی درونی مدارس مقطع راهنمایی شهرستان اهواز طی برنامه توسعه چهارم کشور به تفکیک پایه، موقعیت جغرافیایی و ناحیه [دوره 21، شماره 2، 1393، صفحه 39-58]
-
نظام جدید
مروری بر علل تأسیس، چگونگی شکلگیری و تأثیرات مدرسه دارالفنون در جامعه ایران عهد قاجار [دوره 21، شماره 2، 1393، صفحه 253-274]
-
نظریه های زیر بنایی
مفاهیم آستانه: افقی نوین برای پژوهش در برنامه درسی [دوره 21، شماره 2، 1393، صفحه 231-252]
-
نظریه برخاسته از دادهها و آموزشعالی
بررسی و ارائه یک الگوی تضمین کیفیت در مراکز یادگیری الکترونیکی دانشگاهی [دوره 21، شماره 1، 1393، صفحه 211-230]
-
نظریهی داده بنیاد
بررسی عملکرد مدارس هیأت امنایی با استفاده از نظریه داده بنیاد [دوره 21، شماره 1، 1393، صفحه 5-20]
و
-
ویژگی ها
مفاهیم آستانه: افقی نوین برای پژوهش در برنامه درسی [دوره 21، شماره 2، 1393، صفحه 231-252]
ه
-
هنر
تبیین چیستی و چگونگی تربیت هنری از منظر رویکرد تلفیقی رئالیسم انتقادی روی باسکار [دوره 21، شماره 2، 1393، صفحه 5-22]
ی
-
یادگیری
ارتقاء یادگیری دانشآموزان در معادله درجه اول [دوره 21، شماره 2، 1393، صفحه 23-38]
-
یادگیری الکترونیکی دانشگاهی
بررسی و ارائه یک الگوی تضمین کیفیت در مراکز یادگیری الکترونیکی دانشگاهی [دوره 21، شماره 1، 1393، صفحه 211-230]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد