آ
-
آموزش عالی
آیا برنامههای درسی آموزش عالی توانسته است مهارت تفکر انتقادی دانشجویان را رشد دهد؟ (مطالعه موردی: دورههای کارشناسی دانشگاه شهید چمران اهواز) [دوره 17، 3و4، 1389، صفحه 77-100]
-
آموزش عالی
مقایسه مزیت نسبی آموزش عالی و ارزش افزودهیی اقتصادی در استان کردستان [دوره 17، 3و4، 1389، صفحه 143-170]
-
آموزش غیرکلاسی
مقایسهی اثربخشی روشهای آموزش ویژهی کلاسی و غیرکلاسی بر عملکرد مهارت انشانویسی دانشآموزان دختر پایهی سوم ابتدایی شهرستان رامهرمز [دوره 17، شماره 2، 1389، صفحه 149-180]
-
آموزش کارآفرینی
ضرورت سنجی آموزش و توسعهی علمی مهارتهای کارآفرینی در دانشجویان کارشناسی ارشد رشتهی مدیریت آموزشی و ارایه الگوی آموزشی مناسب [دوره 17، شماره 1، 1389، صفحه 129-150]
-
آموزش همزیستی مسالمتآمیز
تعلیم و تربیت در راستای همزیستی مسالمتآمیز عادلانه: بررسی هدفی تربیتی [دوره 17، شماره 1، 1389، صفحه 1-26]
-
آموزش ویژهی کلاسی
مقایسهی اثربخشی روشهای آموزش ویژهی کلاسی و غیرکلاسی بر عملکرد مهارت انشانویسی دانشآموزان دختر پایهی سوم ابتدایی شهرستان رامهرمز [دوره 17، شماره 2، 1389، صفحه 149-180]
ا
-
ارتباطگرایی
نظریهی ارتباطگرایی و تبیین و نقد مبانی معرفتشناختی آن [دوره 17، 3و4، 1389، صفحه 29-50]
-
ارزشیابی
آیا برنامههای درسی آموزش عالی توانسته است مهارت تفکر انتقادی دانشجویان را رشد دهد؟ (مطالعه موردی: دورههای کارشناسی دانشگاه شهید چمران اهواز) [دوره 17، 3و4، 1389، صفحه 77-100]
-
ارزشیابی پیشرفت تحصیلی
بررسی چگونگی ارزشیابی از آموختههای دانشجویان کارشناسی ارشد با تأکید بر عاملهای تأثیرگذار (مورد بررسی: پردیس دانشگاه مازندران) [دوره 17، 3و4، 1389، صفحه 193-214]
-
ارزشیابی تکوینی
بررسی چگونگی ارزشیابی از آموختههای دانشجویان کارشناسی ارشد با تأکید بر عاملهای تأثیرگذار (مورد بررسی: پردیس دانشگاه مازندران) [دوره 17، 3و4، 1389، صفحه 193-214]
-
ارزشیابی توصیفی
بررسی اثر ارزشیابی توصیفی بر پیشرفت تحصیلی و اضطراب امتحان دانشآموزان [دوره 17، شماره 2، 1389، صفحه 127-148]
-
استان کردستان
مقایسه مزیت نسبی آموزش عالی و ارزش افزودهیی اقتصادی در استان کردستان [دوره 17، 3و4، 1389، صفحه 143-170]
-
استنباط
آیا برنامههای درسی آموزش عالی توانسته است مهارت تفکر انتقادی دانشجویان را رشد دهد؟ (مطالعه موردی: دورههای کارشناسی دانشگاه شهید چمران اهواز) [دوره 17، 3و4، 1389، صفحه 77-100]
-
افت تحصیلی
بررسی عاملهای مؤثر بر افت تحصیلی درس ریاضی دورهی متوسطه (منطقه سردرود) [دوره 17، شماره 1، 1389، صفحه 27-44]
-
الگو
ضرورت سنجی آموزش و توسعهی علمی مهارتهای کارآفرینی در دانشجویان کارشناسی ارشد رشتهی مدیریت آموزشی و ارایه الگوی آموزشی مناسب [دوره 17، شماره 1، 1389، صفحه 129-150]
-
الگو
الگوی بهینهی برنامهی درسی مهارتهای زندگی برای دورهی ابتدایی [دوره 17، شماره 2، 1389، صفحه 5-36]
-
الگوی پلسک
اثرگذاری آموزش خلاقیت بر کودکان دبستانی بر اساس الگوی پلسک [دوره 17، شماره 2، 1389، صفحه 63-82]
-
انسانشناسی
تبیین و نقد حدود وظایف و اختیارات کنشگران آموزش و پرورش رسمی با نگاهی به اندیشهی فلسفی فوکو [دوره 17، 3و4، 1389، صفحه 7-238]
-
انگیزه قدرت طلبی
مقایسهی انگیزش موفقیت طلبی و قدرت طلبی در بین مدیران مدارس غیرانتفاعی و دولتی مقطع متوسطه شهر اهواز [دوره 17، 3و4، 1389، صفحه 129-142]
-
انگیزه موفقیت طلبی
مقایسهی انگیزش موفقیت طلبی و قدرت طلبی در بین مدیران مدارس غیرانتفاعی و دولتی مقطع متوسطه شهر اهواز [دوره 17، 3و4، 1389، صفحه 129-142]
ب
-
بخشهای اقتصادی
مقایسه مزیت نسبی آموزش عالی و ارزش افزودهیی اقتصادی در استان کردستان [دوره 17، 3و4، 1389، صفحه 143-170]
-
برنامهی درسی
ضرورت سنجی آموزش و توسعهی علمی مهارتهای کارآفرینی در دانشجویان کارشناسی ارشد رشتهی مدیریت آموزشی و ارایه الگوی آموزشی مناسب [دوره 17، شماره 1، 1389، صفحه 129-150]
-
برنامهی درسی
الگوی بهینهی برنامهی درسی مهارتهای زندگی برای دورهی ابتدایی [دوره 17، شماره 2، 1389، صفحه 5-36]
-
برنامهی درسی
نقد و بررسی رویکرد پیشرفتگرای تربیت شهروندی در برنامهی درسی دورهی ابتدایی ایران [دوره 17، شماره 2، 1389، صفحه 37-62]
-
بیگانگی از کار
بررسی رابطهی فرهنگ سازمانی، کیفیت زندگی کاری، تعهد سازمانی با بیگانگی از کار مدیران مدرسههای متوسطهی نظری شهر شیراز [دوره 17، شماره 1، 1389، صفحه 45-78]
پ
-
پرخاشگری پیشکنشی
تأثیر آموزش «شیوههای کنار آمدن» کلاس-محور بر خشم، پرخاشگری، مهارتهای اجتماعی و حل مسأله دانشآموزان دختر دبستانی شهر اهواز [دوره 17، شماره 2، 1389، صفحه 83-110]
-
پرخاشگری واکنشی
تأثیر آموزش «شیوههای کنار آمدن» کلاس-محور بر خشم، پرخاشگری، مهارتهای اجتماعی و حل مسأله دانشآموزان دختر دبستانی شهر اهواز [دوره 17، شماره 2، 1389، صفحه 83-110]
-
پیشرفت تحصیلی
بررسی وضعیت تعامل کلامی معلمان- دانشآموزان در جریان تدریس و ارتباط آن با پیشرفت تحصیلی دانشآموزان مدرسههای ابتدایی شهرستان اردبیل [دوره 17، شماره 2، 1389، صفحه 111-126]
-
پیشرفت تحصیلی و اضطراب امتحان
بررسی اثر ارزشیابی توصیفی بر پیشرفت تحصیلی و اضطراب امتحان دانشآموزان [دوره 17، شماره 2، 1389، صفحه 127-148]
ت
-
تحصیلی
بررسیرابطه نیازهای آشکار دانشجویان و امید به تحققپذیری آنها با برخی ویژگیهای فردی و تحصیلی آنان [دوره 17، 3و4، 1389، صفحه 215-238]
-
تحقق نیاز
بررسیرابطه نیازهای آشکار دانشجویان و امید به تحققپذیری آنها با برخی ویژگیهای فردی و تحصیلی آنان [دوره 17، 3و4، 1389، صفحه 215-238]
-
تحلیل
آیا برنامههای درسی آموزش عالی توانسته است مهارت تفکر انتقادی دانشجویان را رشد دهد؟ (مطالعه موردی: دورههای کارشناسی دانشگاه شهید چمران اهواز) [دوره 17، 3و4، 1389، صفحه 77-100]
-
تحلیل مسیر
بررسی رابطهی فرهنگ سازمانی، کیفیت زندگی کاری، تعهد سازمانی با بیگانگی از کار مدیران مدرسههای متوسطهی نظری شهر شیراز [دوره 17، شماره 1، 1389، صفحه 45-78]
-
تحویلگرایی
نظریهی ارتباطگرایی و تبیین و نقد مبانی معرفتشناختی آن [دوره 17، 3و4، 1389، صفحه 29-50]
-
تربیت شهروندی
نقد و بررسی رویکرد پیشرفتگرای تربیت شهروندی در برنامهی درسی دورهی ابتدایی ایران [دوره 17، شماره 2، 1389، صفحه 37-62]
-
تعامل کلامی
بررسی وضعیت تعامل کلامی معلمان- دانشآموزان در جریان تدریس و ارتباط آن با پیشرفت تحصیلی دانشآموزان مدرسههای ابتدایی شهرستان اردبیل [دوره 17، شماره 2، 1389، صفحه 111-126]
-
تعلیم و تربیت
تبیین و نقد حدود وظایف و اختیارات کنشگران آموزش و پرورش رسمی با نگاهی به اندیشهی فلسفی فوکو [دوره 17، 3و4، 1389، صفحه 7-238]
-
تعهد سازمانی
بررسی رابطهی فرهنگ سازمانی، کیفیت زندگی کاری، تعهد سازمانی با بیگانگی از کار مدیران مدرسههای متوسطهی نظری شهر شیراز [دوره 17، شماره 1، 1389، صفحه 45-78]
-
تعهد معلمان
بررسی نقش جشنوارههای فعّال تدریس بر بهبود کیفیّت آموزش و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان (مطالعهی نگرش دبیران مقطع متوسطهی استان خوزستان) [دوره 17، شماره 1، 1389، صفحه 79-102]
-
تفکر انتقادی
آیا برنامههای درسی آموزش عالی توانسته است مهارت تفکر انتقادی دانشجویان را رشد دهد؟ (مطالعه موردی: دورههای کارشناسی دانشگاه شهید چمران اهواز) [دوره 17، 3و4، 1389، صفحه 77-100]
-
تفکر خلاق
اثرگذاری آموزش خلاقیت بر کودکان دبستانی بر اساس الگوی پلسک [دوره 17، شماره 2، 1389، صفحه 63-82]
-
تکوینی
بررسی اثر ارزشیابی توصیفی بر پیشرفت تحصیلی و اضطراب امتحان دانشآموزان [دوره 17، شماره 2، 1389، صفحه 127-148]
ج
-
جدول طبقهبندی تحلیل تعاملی فلندرز
بررسی وضعیت تعامل کلامی معلمان- دانشآموزان در جریان تدریس و ارتباط آن با پیشرفت تحصیلی دانشآموزان مدرسههای ابتدایی شهرستان اردبیل [دوره 17، شماره 2، 1389، صفحه 111-126]
-
جشنواره روشهای فعال تدریس
بررسی نقش جشنوارههای فعّال تدریس بر بهبود کیفیّت آموزش و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان (مطالعهی نگرش دبیران مقطع متوسطهی استان خوزستان) [دوره 17، شماره 1، 1389، صفحه 79-102]
-
جوّ سازمانی
ارزیابی نقش جوّ سازمانی در روحیهی کارآفرینی دانشآموزان مقطع متوسطهی شهر اهواز [دوره 17، شماره 1، 1389، صفحه 151-180]
-
جوّ مدرسه
ارزیابی نقش جوّ سازمانی در روحیهی کارآفرینی دانشآموزان مقطع متوسطهی شهر اهواز [دوره 17، شماره 1، 1389، صفحه 151-180]
ح
-
حل مسأله
الگوی بهینهی برنامهی درسی مهارتهای زندگی برای دورهی ابتدایی [دوره 17، شماره 2، 1389، صفحه 5-36]
خ
-
خشم بیرونی
تأثیر آموزش «شیوههای کنار آمدن» کلاس-محور بر خشم، پرخاشگری، مهارتهای اجتماعی و حل مسأله دانشآموزان دختر دبستانی شهر اهواز [دوره 17، شماره 2، 1389، صفحه 83-110]
-
خشم درونی
تأثیر آموزش «شیوههای کنار آمدن» کلاس-محور بر خشم، پرخاشگری، مهارتهای اجتماعی و حل مسأله دانشآموزان دختر دبستانی شهر اهواز [دوره 17، شماره 2، 1389، صفحه 83-110]
-
خشم صفت
تأثیر آموزش «شیوههای کنار آمدن» کلاس-محور بر خشم، پرخاشگری، مهارتهای اجتماعی و حل مسأله دانشآموزان دختر دبستانی شهر اهواز [دوره 17، شماره 2، 1389، صفحه 83-110]
-
خلاقیت هدایت شده
اثرگذاری آموزش خلاقیت بر کودکان دبستانی بر اساس الگوی پلسک [دوره 17، شماره 2، 1389، صفحه 63-82]
-
خودتنظیمی
بررسی نقش واسطهیی هدفهای پیشرفت بین ادراک از ساختار کلاس و اهتمام شناختی دانشآموزان سال اول دبیرستانهای دولتی شهر ایلام [دوره 17، 3و4، 1389، صفحه 101-128]
-
خویشتنداری
تأثیر آموزش «شیوههای کنار آمدن» کلاس-محور بر خشم، پرخاشگری، مهارتهای اجتماعی و حل مسأله دانشآموزان دختر دبستانی شهر اهواز [دوره 17، شماره 2، 1389، صفحه 83-110]
د
-
دانشآموز
ارزیابی نقش جوّ سازمانی در روحیهی کارآفرینی دانشآموزان مقطع متوسطهی شهر اهواز [دوره 17، شماره 1، 1389، صفحه 151-180]
-
دانشآموزان
بررسی عاملهای مؤثر بر گرایش دینی دانشآموزان و ارایهی راهکارهای مناسب (مورد مطالعه: دانشآموزان مقطع متوسطه شهر اورمیه) [دوره 17، 3و4، 1389، صفحه 51-76]
-
دانش ارتباطی
نظریهی ارتباطگرایی و تبیین و نقد مبانی معرفتشناختی آن [دوره 17، 3و4، 1389، صفحه 29-50]
-
دانشجو
بررسیرابطه نیازهای آشکار دانشجویان و امید به تحققپذیری آنها با برخی ویژگیهای فردی و تحصیلی آنان [دوره 17، 3و4، 1389، صفحه 215-238]
-
دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز
مطالعهی قابلیتهای کارآفرینی دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 17، شماره 1، 1389، صفحه 103-128]
-
دانشجویان کارشناسی ارشد
بررسی چگونگی ارزشیابی از آموختههای دانشجویان کارشناسی ارشد با تأکید بر عاملهای تأثیرگذار (مورد بررسی: پردیس دانشگاه مازندران) [دوره 17، 3و4، 1389، صفحه 193-214]
-
دانشگاه مازندران
بررسی چگونگی ارزشیابی از آموختههای دانشجویان کارشناسی ارشد با تأکید بر عاملهای تأثیرگذار (مورد بررسی: پردیس دانشگاه مازندران) [دوره 17، 3و4، 1389، صفحه 193-214]
-
درس ریاضی
بررسی عاملهای مؤثر بر افت تحصیلی درس ریاضی دورهی متوسطه (منطقه سردرود) [دوره 17، شماره 1، 1389، صفحه 27-44]
-
دلالتهای تربیتی
تبیین و نقد حدود وظایف و اختیارات کنشگران آموزش و پرورش رسمی با نگاهی به اندیشهی فلسفی فوکو [دوره 17، 3و4، 1389، صفحه 7-238]
-
دورهی ابتدایی
الگوی بهینهی برنامهی درسی مهارتهای زندگی برای دورهی ابتدایی [دوره 17، شماره 2، 1389، صفحه 5-36]
-
دورهی متوسطه
بررسی عاملهای مؤثر بر افت تحصیلی درس ریاضی دورهی متوسطه (منطقه سردرود) [دوره 17، شماره 1، 1389، صفحه 27-44]
ر
-
راهبردهای پردازش سطحی و تحلیل معادلات ساختاری
بررسی نقش واسطهیی هدفهای پیشرفت بین ادراک از ساختار کلاس و اهتمام شناختی دانشآموزان سال اول دبیرستانهای دولتی شهر ایلام [دوره 17، 3و4، 1389، صفحه 101-128]
-
راهبردهای پردازش عمیق
بررسی نقش واسطهیی هدفهای پیشرفت بین ادراک از ساختار کلاس و اهتمام شناختی دانشآموزان سال اول دبیرستانهای دولتی شهر ایلام [دوره 17، 3و4، 1389، صفحه 101-128]
-
رشتههای تحصیلی
مقایسه مزیت نسبی آموزش عالی و ارزش افزودهیی اقتصادی در استان کردستان [دوره 17، 3و4، 1389، صفحه 143-170]
-
رفتار برون سازی شده
تأثیر آموزش «شیوههای کنار آمدن» کلاس-محور بر خشم، پرخاشگری، مهارتهای اجتماعی و حل مسأله دانشآموزان دختر دبستانی شهر اهواز [دوره 17، شماره 2، 1389، صفحه 83-110]
-
روحیهی کارآفرینی
ارزیابی نقش جوّ سازمانی در روحیهی کارآفرینی دانشآموزان مقطع متوسطهی شهر اهواز [دوره 17، شماره 1، 1389، صفحه 151-180]
-
رویکرد پیشرفتگرای تربیت شهروندی
نقد و بررسی رویکرد پیشرفتگرای تربیت شهروندی در برنامهی درسی دورهی ابتدایی ایران [دوره 17، شماره 2، 1389، صفحه 37-62]
س
-
سابقه مدیریت
مقایسهی انگیزش موفقیت طلبی و قدرت طلبی در بین مدیران مدارس غیرانتفاعی و دولتی مقطع متوسطه شهر اهواز [دوره 17، 3و4، 1389، صفحه 129-142]
-
ساختار اجتنابی
بررسی نقش واسطهیی هدفهای پیشرفت بین ادراک از ساختار کلاس و اهتمام شناختی دانشآموزان سال اول دبیرستانهای دولتی شهر ایلام [دوره 17، 3و4، 1389، صفحه 101-128]
-
ساختار تبحری
بررسی نقش واسطهیی هدفهای پیشرفت بین ادراک از ساختار کلاس و اهتمام شناختی دانشآموزان سال اول دبیرستانهای دولتی شهر ایلام [دوره 17، 3و4، 1389، صفحه 101-128]
-
ساختار عملکردی
بررسی نقش واسطهیی هدفهای پیشرفت بین ادراک از ساختار کلاس و اهتمام شناختی دانشآموزان سال اول دبیرستانهای دولتی شهر ایلام [دوره 17، 3و4، 1389، صفحه 101-128]
-
سازمان یادگیرنده
بررسی رابطهی نشر دانش (تسهیم دانش) و سطوح یادگیری سازمانی بین کارکنان دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 17، 3و4، 1389، صفحه 171-192]
ش
-
شیوهی اسکمپر
اثرگذاری آموزش خلاقیت بر کودکان دبستانی بر اساس الگوی پلسک [دوره 17، شماره 2، 1389، صفحه 63-82]
ع
-
عاملهای اجتماعی
بررسی عاملهای مؤثر بر گرایش دینی دانشآموزان و ارایهی راهکارهای مناسب (مورد مطالعه: دانشآموزان مقطع متوسطه شهر اورمیه) [دوره 17، 3و4، 1389، صفحه 51-76]
-
عملکرد تحصیلی دانشآموزان
بررسی نقش جشنوارههای فعّال تدریس بر بهبود کیفیّت آموزش و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان (مطالعهی نگرش دبیران مقطع متوسطهی استان خوزستان) [دوره 17، شماره 1، 1389، صفحه 79-102]
-
عملکرد متولیان امور مذهبی
بررسی عاملهای مؤثر بر گرایش دینی دانشآموزان و ارایهی راهکارهای مناسب (مورد مطالعه: دانشآموزان مقطع متوسطه شهر اورمیه) [دوره 17، 3و4، 1389، صفحه 51-76]
ف
-
فرهنگ سازمانی
بررسی رابطهی فرهنگ سازمانی، کیفیت زندگی کاری، تعهد سازمانی با بیگانگی از کار مدیران مدرسههای متوسطهی نظری شهر شیراز [دوره 17، شماره 1، 1389، صفحه 45-78]
ق
-
قابلیتهای کارآفرینی
مطالعهی قابلیتهای کارآفرینی دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 17، شماره 1، 1389، صفحه 103-128]
ک
-
کارآفرینی
مطالعهی قابلیتهای کارآفرینی دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 17، شماره 1، 1389، صفحه 103-128]
-
کارآفرینی
ضرورت سنجی آموزش و توسعهی علمی مهارتهای کارآفرینی در دانشجویان کارشناسی ارشد رشتهی مدیریت آموزشی و ارایه الگوی آموزشی مناسب [دوره 17، شماره 1، 1389، صفحه 129-150]
-
کاهش خشونت در مدرسه
تعلیم و تربیت در راستای همزیستی مسالمتآمیز عادلانه: بررسی هدفی تربیتی [دوره 17، شماره 1، 1389، صفحه 1-26]
-
کنترل خشم و الگوسازی خطی سلسله مراتبی
تأثیر آموزش «شیوههای کنار آمدن» کلاس-محور بر خشم، پرخاشگری، مهارتهای اجتماعی و حل مسأله دانشآموزان دختر دبستانی شهر اهواز [دوره 17، شماره 2، 1389، صفحه 83-110]
-
کنشگران آموزش و پرورش رسمی
تبیین و نقد حدود وظایف و اختیارات کنشگران آموزش و پرورش رسمی با نگاهی به اندیشهی فلسفی فوکو [دوره 17، 3و4، 1389، صفحه 7-238]
-
کیفیت آموزشی
بررسی نقش جشنوارههای فعّال تدریس بر بهبود کیفیّت آموزش و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان (مطالعهی نگرش دبیران مقطع متوسطهی استان خوزستان) [دوره 17، شماره 1، 1389، صفحه 79-102]
-
کیفیت زندگی کاری
بررسی رابطهی فرهنگ سازمانی، کیفیت زندگی کاری، تعهد سازمانی با بیگانگی از کار مدیران مدرسههای متوسطهی نظری شهر شیراز [دوره 17، شماره 1، 1389، صفحه 45-78]
گ
-
گرایش دینی
بررسی عاملهای مؤثر بر گرایش دینی دانشآموزان و ارایهی راهکارهای مناسب (مورد مطالعه: دانشآموزان مقطع متوسطه شهر اورمیه) [دوره 17، 3و4، 1389، صفحه 51-76]
م
-
محتوای خلاق
اثرگذاری آموزش خلاقیت بر کودکان دبستانی بر اساس الگوی پلسک [دوره 17، شماره 2، 1389، صفحه 63-82]
-
مداخلهی شناختی–رفتاری
تأثیر آموزش «شیوههای کنار آمدن» کلاس-محور بر خشم، پرخاشگری، مهارتهای اجتماعی و حل مسأله دانشآموزان دختر دبستانی شهر اهواز [دوره 17، شماره 2، 1389، صفحه 83-110]
-
مدیران آموزشی
بررسی رابطهی فرهنگ سازمانی، کیفیت زندگی کاری، تعهد سازمانی با بیگانگی از کار مدیران مدرسههای متوسطهی نظری شهر شیراز [دوره 17، شماره 1، 1389، صفحه 45-78]
-
مدیران مقطع متوسطه
مقایسهی انگیزش موفقیت طلبی و قدرت طلبی در بین مدیران مدارس غیرانتفاعی و دولتی مقطع متوسطه شهر اهواز [دوره 17، 3و4، 1389، صفحه 129-142]
-
مدیریت دانش
بررسی رابطهی نشر دانش (تسهیم دانش) و سطوح یادگیری سازمانی بین کارکنان دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 17، 3و4، 1389، صفحه 171-192]
-
مذهبی بودن والدین
بررسی عاملهای مؤثر بر گرایش دینی دانشآموزان و ارایهی راهکارهای مناسب (مورد مطالعه: دانشآموزان مقطع متوسطه شهر اورمیه) [دوره 17، 3و4، 1389، صفحه 51-76]
-
مزیت نسبی آشکار شده
مقایسه مزیت نسبی آموزش عالی و ارزش افزودهیی اقتصادی در استان کردستان [دوره 17، 3و4، 1389، صفحه 143-170]
-
معرفتشناسی
تبیین و نقد حدود وظایف و اختیارات کنشگران آموزش و پرورش رسمی با نگاهی به اندیشهی فلسفی فوکو [دوره 17، 3و4، 1389، صفحه 7-238]
-
معرفت شناسی
نظریهی ارتباطگرایی و تبیین و نقد مبانی معرفتشناختی آن [دوره 17، 3و4، 1389، صفحه 29-50]
-
مقطع کارشناسی
مطالعهی قابلیتهای کارآفرینی دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 17، شماره 1، 1389، صفحه 103-128]
-
مهارت انشانویسی
مقایسهی اثربخشی روشهای آموزش ویژهی کلاسی و غیرکلاسی بر عملکرد مهارت انشانویسی دانشآموزان دختر پایهی سوم ابتدایی شهرستان رامهرمز [دوره 17، شماره 2، 1389، صفحه 149-180]
-
مهارت معلمان
بررسی نقش جشنوارههای فعّال تدریس بر بهبود کیفیّت آموزش و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان (مطالعهی نگرش دبیران مقطع متوسطهی استان خوزستان) [دوره 17، شماره 1، 1389، صفحه 79-102]
-
مهارتهای حل مسأله
تأثیر آموزش «شیوههای کنار آمدن» کلاس-محور بر خشم، پرخاشگری، مهارتهای اجتماعی و حل مسأله دانشآموزان دختر دبستانی شهر اهواز [دوره 17، شماره 2، 1389، صفحه 83-110]
-
مهارتهای زندگی
الگوی بهینهی برنامهی درسی مهارتهای زندگی برای دورهی ابتدایی [دوره 17، شماره 2، 1389، صفحه 5-36]
ن
-
نشر دانش
بررسی رابطهی نشر دانش (تسهیم دانش) و سطوح یادگیری سازمانی بین کارکنان دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 17، 3و4، 1389، صفحه 171-192]
-
نقد
تبیین و نقد حدود وظایف و اختیارات کنشگران آموزش و پرورش رسمی با نگاهی به اندیشهی فلسفی فوکو [دوره 17، 3و4، 1389، صفحه 7-238]
-
نیاز
بررسیرابطه نیازهای آشکار دانشجویان و امید به تحققپذیری آنها با برخی ویژگیهای فردی و تحصیلی آنان [دوره 17، 3و4، 1389، صفحه 215-238]
و
-
ویژگیهای فردی
بررسیرابطه نیازهای آشکار دانشجویان و امید به تحققپذیری آنها با برخی ویژگیهای فردی و تحصیلی آنان [دوره 17، 3و4، 1389، صفحه 215-238]
ه
-
هدف تربیتی
تعلیم و تربیت در راستای همزیستی مسالمتآمیز عادلانه: بررسی هدفی تربیتی [دوره 17، شماره 1، 1389، صفحه 1-26]
-
هدفهای اجتناب - عملکرد
بررسی نقش واسطهیی هدفهای پیشرفت بین ادراک از ساختار کلاس و اهتمام شناختی دانشآموزان سال اول دبیرستانهای دولتی شهر ایلام [دوره 17، 3و4، 1389، صفحه 101-128]
-
هدفهای تبحری
بررسی نقش واسطهیی هدفهای پیشرفت بین ادراک از ساختار کلاس و اهتمام شناختی دانشآموزان سال اول دبیرستانهای دولتی شهر ایلام [دوره 17، 3و4، 1389، صفحه 101-128]
-
هدفهای رویکرد - عملکرد
بررسی نقش واسطهیی هدفهای پیشرفت بین ادراک از ساختار کلاس و اهتمام شناختی دانشآموزان سال اول دبیرستانهای دولتی شهر ایلام [دوره 17، 3و4، 1389، صفحه 101-128]
-
همزیستی مسالمتآمیز عادلانه
تعلیم و تربیت در راستای همزیستی مسالمتآمیز عادلانه: بررسی هدفی تربیتی [دوره 17، شماره 1، 1389، صفحه 1-26]
ی
-
یادگیری سازمانی
بررسی رابطهی نشر دانش (تسهیم دانش) و سطوح یادگیری سازمانی بین کارکنان دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 17، 3و4، 1389، صفحه 171-192]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد