دوره 31 (1403)
دوره 30 (1402)
دوره 29 (1401)
دوره 28 (1400)
دوره 27 (1399)
دوره 26 (1398)
دوره 25 (1397)
دوره 24 (1396)
دوره 23 (1395)
دوره 22 (1394)
دوره 21 (1393)
دوره 20 (1392)
دوره 19 (1391)
دوره 18 (1390)
دوره 17 (1389)
دوره 16 (1388)
دوره 15 (1387)
دوره 14 (1386)
دوره 13 (1385)
دوره 12 (1384)
دوره 11 (1383)
دوره 10 (1382)
دوره 9 (1381)
دوره 8 (1380)
دوره 7 (1379)
دوره 6 (1378)
دوره 5 (1377)
دوره 4 (1376)
دوره 3 (1375)
دوره 2 (1374)
دوره 1 (1373)
دوره و شماره: دوره 8، شماره 2، اسفند 1380 (مجله علوم تربیتی از سال 1374 تا سال 1381 با مجله روانشناسی مشترک بوده و مقالات در مجله ای با نام "مجله علوم تربیتی و روانشناسی" به چاپ رسیده اند)
تعداد مقالات: 7
برسی رابطه خشنودی شغلی با رفتار مدنی سازمانی و عملکرد شغلی در کارکنان برخی از کارخانه های اهواز
دوره 8، شماره 2 ، اسفند 1380، صفحه 1-22
چکیده
- بیشترتعلیم و تربیت در دیدگاه تأویلی
دوره 8، شماره 2 ، اسفند 1380، صفحه 23-48
چکیده
رویکرد تأویلی در دهه های گذشته احیا شده است و تأثیر آن بر علوم انسانی هویداست. در این مقاله، تأثیر آن بر تعلیم و تربیت توضیح داده خواهد شد. دو مفهوم مهم در دیدگاههای تأویلی، متن و فهم است که هر دو در تعلیم و تربیت جایگاه مهمی دارند. در این مقاله، دیدگاه گادامر مورد تأکید است. طبق نظر وی، تعلیم و تربیت معاصر بر مهار پای فشرده است که باید ... بیشترتحلیل عاملی سوالهای پرسشنامه ی بک (BDI-21) بر روی دانشجویان پسر دانشگاه شهید چمران اهواز
دوره 8، شماره 2 ، اسفند 1380، صفحه 49-66
چکیده
- بیشترمقایسه عمل کرد تحصیلی،سلامت روانی جسمانی دانش آموزان پسر فاقد و واجد پدر باتوجه به نقش تعدیل کننده حمایت اجتماعی در پایه اول دبیرستان های شهرستان اهواز
دوره 8، شماره 2 ، اسفند 1380، صفحه 67-86
چکیده
- بیشتربرسی رابطه ویژگی های شخصیتی و سبک های رهبری مدیران
دوره 8، شماره 2 ، اسفند 1380، صفحه 87-106
چکیده
- بیشتربازنمایی دانش در رویکرد یادگیری ساخت گرایی و دلالتهای ان برای طراحی اموزشی
دوره 8، شماره 2 ، اسفند 1380، صفحه 107-124
چکیده
با ظهور رویکردهای جدید معرفت شناسی در اواخر نیمه دوم قرن بیستم بحث از بازنمایی دانش مجدداً به عنوان محوری تعیین کننده در مباحث فلسفی، روانشناسی، و تعلیم و تربیتی مطرح شده است. بازنمایی دانش کلید واژه ای بر ورود به مباحث طراحی آموزشی نیز هست، زیرا که رویکردهای طراحی آموزشی ساخت گرا با الهام از مبانی نظریه های روانشناسی شناختی و با مایه ... بیشترمقایسه ی نظام ارزشی دانش آموزان پسر هدایت شده به رشته های پنج گانه تحصیلی به عنوان اولویت اول در دبیرستان خرم آباد
دوره 8، شماره 2 ، اسفند 1380، صفحه 125-136