آ
-
آروین، عزیزاله
ارزیابی اثربخشی کارپوشههای الکترونیکی بر یادگیری دانش لغات زبان انگلیسی با تأکید بر انگیزه و نگرش زبانآموزان شهرستان اهواز. [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 147-168]
-
آل کثیر، سمیر
ارزیابی اثربخشی کارپوشههای الکترونیکی بر یادگیری دانش لغات زبان انگلیسی با تأکید بر انگیزه و نگرش زبانآموزان شهرستان اهواز. [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 147-168]
ا
-
ابراهیمی، سارا
نقش شایستگیهای دیجیتالی معلمان، تمایل به تدریس آنلاین و مشکلات یادگیری دانشآموزان در پیشبینی رفتار تدریس آنلاین [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 105-126]
-
اسفیجانی، اعظم
بررسی تأثیر آموزشکاوشگرانه علوم با تلفیق فناوری سیار بر عملکرد تحصیلی دانشآموزان پایه پنجم ابتدایی با نقش میانجی انگیزش تحصیلی [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 127-146]
-
اشرفی سلیم کندی، فرشید
طراحی و اعتبار یابی الگوی بالندگی پژوهشی اعضای هیات علمی و مدرسان دانشگاه فرهنگیان [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 235-254]
-
اقبالی، علیرضا
آموزش و سیکلهای تجاری: مورد مطالعه وضعیت آموزش از راه دور در دور ه های رونق و رکود [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 143-162]
-
ایزانلو، بلال
ساخت روبریک برای ارزشیابی سنجش کلاسی عادلانه در دانشگاه تهران: مطالعه به روش آمیخته اکتشافی [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 211-234]
ب
-
باقری، خسرو
ساخت روبریک برای ارزشیابی سنجش کلاسی عادلانه در دانشگاه تهران: مطالعه به روش آمیخته اکتشافی [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 211-234]
-
برزویان شیروان، صمد
طراحی الگو و ابزار سنجش سوادمالی مدیران مدارس ابتدایی: نظریه داده بنیاد [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 123-142]
-
بنی اسدی، علی
ساخت روبریک برای ارزشیابی سنجش کلاسی عادلانه در دانشگاه تهران: مطالعه به روش آمیخته اکتشافی [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 211-234]
پ
-
پارسا، عبداله
بررسی بهکارگیری شوخ طبعی در فرایند تدریس توسط دبیران [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 59-80]
-
پاشایی یوسف کندی، عزیزه
واکاوی رابطه ارزش های سازمانی و رهبری کاریزماتیک با مسئولیت پذیری اجتماعی و عملکرد شغلی: بررسی نقش میانجی تعهد سازمانی در میان پرستاران [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 189-210]
-
پامناری، سیّد مهدی
مطالعه اثربخشی روش تدریس مبتنی بر طرح همیار معلم روی اخلاق زیست محیطی دانش آموزان متوسطه دوم [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 43-62]
-
پروری، امین
الگوی گزینش رؤسای دانشگاهها در دانشگاههای منتخب جهان با رویکرد متنکاوی [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 163-184]
-
پورجمشیدی، مریم
بررسی رضایت دانشجویان در رویکرد یادگیری وارونه از منظر انعطاف پداگوژیکی (رسانه، روش تدریس، ارزشیابی) در دوره کرونا [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 203-220]
ت
-
توسلی، طیبه
مطالعه کیفی از آسیب شناسی ارزشیابی تحصیلی مجازی در عدم رعایت اصول اخلاقی [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 85-104]
ج
-
جاودانی، حمید
بازاندیشی درباره یادگیری/ آموزش: درانداختن تغییرات ژرف و دگرگونساز از رهگذر "اندیشهورزی نقادانه" [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 1-22]
-
جاویدی پورخباز، مهری
بازنمایی تجارب معلمان از فرصت ها و چالش های فرایند درس پژوهی (مورد مطالعه: معلمان ابتدایی شهرستان بجستان) [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 169-188]
-
جهانی فر، مجتبی
سنجش تفاوتهای جنسیتی در مدل خودپنداره تحصیلی درس فیزیک [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 81-102]
چ
-
چرخاب، ملیحه
ارزیابی اثربخشی کارپوشههای الکترونیکی بر یادگیری دانش لغات زبان انگلیسی با تأکید بر انگیزه و نگرش زبانآموزان شهرستان اهواز. [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 147-168]
ح
-
حافظی، حسین
مطالعه اثربخشی روش تدریس مبتنی بر طرح همیار معلم روی اخلاق زیست محیطی دانش آموزان متوسطه دوم [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 43-62]
-
حسنی، محمد
واکاوی رابطه ارزش های سازمانی و رهبری کاریزماتیک با مسئولیت پذیری اجتماعی و عملکرد شغلی: بررسی نقش میانجی تعهد سازمانی در میان پرستاران [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 189-210]
-
حشمتی فر، لیلا
ارائه الگوی راهبردها و چالشهای آموزش کارآفرینی در دوره اول متوسطه در ایران با رویکرد فراترکیب [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 43-62]
-
حمزه رباطی، مطهره
بازاندیشی درباره یادگیری/ آموزش: درانداختن تغییرات ژرف و دگرگونساز از رهگذر "اندیشهورزی نقادانه" [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 1-22]
خ
-
خدایی، ابراهیم
ساخت روبریک برای ارزشیابی سنجش کلاسی عادلانه در دانشگاه تهران: مطالعه به روش آمیخته اکتشافی [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 211-234]
-
خفته دل، رضا
تحلیل محتوای فیلم های آموزشی درس ریاضی دوره ی دوم ابتدایی در بخش محتوای رسمی شبکه شاد از منظر توجه به استاندارد های تولید فیلم های آموزشی [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 43-58]
د
-
درخشان فر، تورج
نقش اخلاق حرفهای در سلامت سازمانی با واسطهگری رفتار شهروندی سازمانی: مطالعه موردی آموزش و پرورش یاسوج [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 103-122]
-
درویشی، زین العابدین
طراحی و اعتبار یابی الگوی بالندگی پژوهشی اعضای هیات علمی و مدرسان دانشگاه فرهنگیان [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 235-254]
ر
-
رضایی، مهدیه
مطالعه اثربخشی روش تدریس مبتنی بر طرح همیار معلم روی اخلاق زیست محیطی دانش آموزان متوسطه دوم [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 43-62]
-
رضوی، سید عباس
بررسی بهکارگیری شوخ طبعی در فرایند تدریس توسط دبیران [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 59-80]
-
رهنما، اکبر
بررسی رویکرد اخلاقی تفکر مادرانه با تاکید بر دیدگاه رودیک و استنتاج دلالت های آن در تعلیم و تربیت [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 1-20]
ز
-
زنگنه، حسین
بررسی رضایت دانشجویان در رویکرد یادگیری وارونه از منظر انعطاف پداگوژیکی (رسانه، روش تدریس، ارزشیابی) در دوره کرونا [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 203-220]
س
-
سعیدی نیا، مائده
مطالعه کیفی از آسیب شناسی ارزشیابی تحصیلی مجازی در عدم رعایت اصول اخلاقی [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 85-104]
-
سلیمی، سمانه
بازنمایی تجارب معلمان از فرصت ها و چالش های فرایند درس پژوهی (مورد مطالعه: معلمان ابتدایی شهرستان بجستان) [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 169-188]
-
سیادت، سید علی
الگوی گزینش رؤسای دانشگاهها در دانشگاههای منتخب جهان با رویکرد متنکاوی [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 163-184]
ش
-
شاوران، سید حمیدرضا
الگوی گزینش رؤسای دانشگاهها در دانشگاههای منتخب جهان با رویکرد متنکاوی [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 163-184]
-
شفیعی سروستانی، مریم
نقش اخلاق حرفهای در سلامت سازمانی با واسطهگری رفتار شهروندی سازمانی: مطالعه موردی آموزش و پرورش یاسوج [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 103-122]
-
شیربگی، ناصر
بازنمایی مفهوم «رهبریآموزشی» در مقالات منتشر شدۀ مجلات حوزۀ علوم تربیتی [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 221-240]
ص
-
صالحی، کیوان
ساخت روبریک برای ارزشیابی سنجش کلاسی عادلانه در دانشگاه تهران: مطالعه به روش آمیخته اکتشافی [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 211-234]
-
صباغ حسن زاده، طلعت
تحلیل محتوای فیلم های آموزشی درس ریاضی دوره ی دوم ابتدایی در بخش محتوای رسمی شبکه شاد از منظر توجه به استاندارد های تولید فیلم های آموزشی [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 43-58]
-
صفایی مقدم، مسعود
بررسی رویکرد اخلاقی تفکر مادرانه با تاکید بر دیدگاه رودیک و استنتاج دلالت های آن در تعلیم و تربیت [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 1-20]
ض
-
ضرغامی همراه، سعید
تحلیل چیستی انواع، ابعاد و ماهیت تفکرمراقبتی [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 21-42]
ط
-
طاهری، مرتضی
طراحی الگو و ابزار سنجش سوادمالی مدیران مدارس ابتدایی: نظریه داده بنیاد [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 123-142]
ع
-
عابدی، احمد
ارائه الگوی راهبردها و چالشهای آموزش کارآفرینی در دوره اول متوسطه در ایران با رویکرد فراترکیب [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 43-62]
غ
-
غفارزاده، مریم
بررسی رویکرد اخلاقی تفکر مادرانه با تاکید بر دیدگاه رودیک و استنتاج دلالت های آن در تعلیم و تربیت [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 1-20]
ف
-
فرجی، مریم
بررسی تأثیر آموزشکاوشگرانه علوم با تلفیق فناوری سیار بر عملکرد تحصیلی دانشآموزان پایه پنجم ابتدایی با نقش میانجی انگیزش تحصیلی [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 127-146]
ق
-
قائدی، یحیی
تحلیل چیستی انواع، ابعاد و ماهیت تفکرمراقبتی [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 21-42]
-
قریشی خوراسگانی، مریم سادات
تأثیر کارورزی بر توسعه فردی و حرفهای دانشجویان: نقش میانجی مهارت [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 185-202]
ک
-
کرمی، زهره
تحلیلی بر کسب دانش های معلمی از طریق روایت پژوهی بر اساس مدل کوهلر و میشرا [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 23-42]
-
کشاورز، سوسن
تحلیل چیستی انواع، ابعاد و ماهیت تفکرمراقبتی [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 21-42]
-
کوهی اصفهانی، هاجر
تحلیل چیستی انواع، ابعاد و ماهیت تفکرمراقبتی [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 21-42]
ل
-
لطیفی، محمد
بررسی بهکارگیری شوخ طبعی در فرایند تدریس توسط دبیران [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 59-80]
-
لیاقت دار، محمد جواد
ارائه الگوی راهبردها و چالشهای آموزش کارآفرینی در دوره اول متوسطه در ایران با رویکرد فراترکیب [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 43-62]
م
-
مزگی نژاد، سمیه
نقش اخلاق حرفهای در سلامت سازمانی با واسطهگری رفتار شهروندی سازمانی: مطالعه موردی آموزش و پرورش یاسوج [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 103-122]
-
مهاجران، بهناز
طراحی و اعتبار یابی الگوی بالندگی پژوهشی اعضای هیات علمی و مدرسان دانشگاه فرهنگیان [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 235-254]
-
میرزامحمدی، محمد حسن
بررسی رویکرد اخلاقی تفکر مادرانه با تاکید بر دیدگاه رودیک و استنتاج دلالت های آن در تعلیم و تربیت [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 1-20]
ن
-
نعمتی، سمیه
بازنمایی مفهوم «رهبریآموزشی» در مقالات منتشر شدۀ مجلات حوزۀ علوم تربیتی [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 221-240]
-
نوروزی علمی، افشین
طراحی الگو و ابزار سنجش سوادمالی مدیران مدارس ابتدایی: نظریه داده بنیاد [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 123-142]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد