آ
-
آسترکی، مرضیه
طراحی مدل تغییر خط مشی پذیرش دانشجوبا رویکردیادگیری [دوره 28، شماره 2، 1400، صفحه 209-226]
ا
-
ابراهیمی، احمد
شناسایی و تبیین بایسته های یاددهی-یادگیری الکترونیکی، متناسب با ویژگیهای دانشجویان دوره کارشناسی امروز [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 125-144]
-
ابراهیمی کوشک مهدی، سمیه
توصیف و تحلیل ویژگیهای مدیران موفّق مدارس ابتدایی شهر مشهد: مطالعه موردی [دوره 28، شماره 2، 1400، صفحه 113-130]
-
ابوالحسنی، زهرا
کاوشی پدیدارشناسانه بر تعییین نقاط قوت و ضعف اجرای برنامه درسی کار و فناوری و راهکارهای بهبود وضعیت اجرای آن [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 67-88]
-
اعتباریان، اکبر
طراحی مدل تغییر خط مشی پذیرش دانشجوبا رویکردیادگیری [دوره 28، شماره 2، 1400، صفحه 209-226]
-
اکبری خودلان، زهرا
مطالعه کیفی پدیده بیصداقتی تحصیلی در دانشجویان [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 145-164]
-
اکرامی، محمود
طراحی الگوی مفهومی دانشگاه نسل سوم در نظام آموزش عالی از دور؛ مورد مطالعه دانشگاه پیام نور [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 165-184]
ب
-
بادله، علیرضا
تدوین و اعتباریابی مدل سنجش بهرهوری در دانشگاه فرهنگیان [دوره 28، شماره 2، 1400، صفحه 169-186]
-
باقری، محسن
مقایسه تاثیر آموزش معکوس به روش تصاویر ویدیویی و روش چندرسانه ای بر یادگیری درس ریاضی [دوره 28، شماره 2، 1400، صفحه 79-96]
-
بخشنده، مجتبی
بررسی نسبت میان کارآمدی نظام تعلیم و تربیت رسمی ایران با اهداف کلان تدوینشده [دوره 28، شماره 2، 1400، صفحه 1-20]
-
بهلولی فسخودی، محسن
تحلیل رویکرد یادگیری مبتنی بر دیالکتیک در محاوره منون [دوره 28، شماره 2، 1400، صفحه 21-40]
-
بیات، محسن
تاثیر راهبردهای پیش آموزش و اسکریپت در محیط یادگیری مبتنی بر استدلال ورزی همیارانه بر اکتساب و انتقال مهارت های تصمیم گیری و رضایت [دوره 28، شماره 2، 1400، صفحه 59-78]
پ
-
پرداختچی، محمدحسن
سبکشناسی راهنمایی تحصیلی در دوره دکتری [دوره 28، شماره 2، 1400، صفحه 187-208]
ج
-
جلیلی، راضیه
مطالعه پیشرانهای بهبود عملکرد مدیران مدارس [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 89-106]
-
جلیلیان، حدیث
تدوین الگوی انتخاب رویکردهای آموزشی کارکنان شرکتهای صنعتی کوچک و متوسط شهر اهواز [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 1-22]
-
جوادی پور، محمد
کاوشی پدیدارشناسانه بر تعییین نقاط قوت و ضعف اجرای برنامه درسی کار و فناوری و راهکارهای بهبود وضعیت اجرای آن [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 67-88]
ح
-
حاتمی، جواد
تاثیر راهبردهای پیش آموزش و اسکریپت در محیط یادگیری مبتنی بر استدلال ورزی همیارانه بر اکتساب و انتقال مهارت های تصمیم گیری و رضایت [دوره 28، شماره 2، 1400، صفحه 59-78]
-
حاج پیروز بخت، محمد
واکاوی فرایند توسعه شخصی در سیستم آموزش مدیریت منابع انسانی (مطالعه موردی: با تأکید بر توسعه آموزش در صنعت بیمه) [دوره 28، شماره 2، 1400، صفحه 153-168]
-
حافظی، حسین
طراحی الگوی مفهومی دانشگاه نسل سوم در نظام آموزش عالی از دور؛ مورد مطالعه دانشگاه پیام نور [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 165-184]
-
حسین قلی زاده، رضوان
توصیف و تحلیل ویژگیهای مدیران موفّق مدارس ابتدایی شهر مشهد: مطالعه موردی [دوره 28، شماره 2، 1400، صفحه 113-130]
-
حسینی، سید رسول
واکاوی فرایند توسعه شخصی در سیستم آموزش مدیریت منابع انسانی (مطالعه موردی: با تأکید بر توسعه آموزش در صنعت بیمه) [دوره 28، شماره 2، 1400، صفحه 153-168]
-
حسینی، سیدمهدی
جایگاه تربیت شهروند مجازی در برنامههای درسی رسمی دوره ابتدایی نظام آموزشی ایران [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 229-252]
-
حضرتی، حسن
بررسی عوامل موثر بر شکل گیری و تحول دانشگاه در ایران از تأسیس دانشگاه تهران تاکنون [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 185-206]
-
حقانی، محمود
جایگاه تربیت شهروند مجازی در برنامههای درسی رسمی دوره ابتدایی نظام آموزشی ایران [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 229-252]
-
حکیم زاده، رضوان
ارائه مدل مفهومی آموزش مبتنی بر بازی با تاکید بر مهارتآموزی: مطالعه فراترکیب [دوره 28، شماره 2، 1400، صفحه 97-112]
خ
-
خزایی، سعید
از دبیرستان تا عرصهی درمان در کلاسهای معکوس: بررسی کاربستپذیری آموزش محتوا-محور مهارت خوانداری در تلفیق با بازی برای یادگیری مادامالعمر علوم [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 23-42]
-
خنیفر، خدیجه
مقایسه تاثیر آموزش معکوس به روش تصاویر ویدیویی و روش چندرسانه ای بر یادگیری درس ریاضی [دوره 28، شماره 2، 1400، صفحه 79-96]
-
خوشبخت، فریبا
بررسی نسبت میان کارآمدی نظام تعلیم و تربیت رسمی ایران با اهداف کلان تدوینشده [دوره 28، شماره 2، 1400، صفحه 1-20]
د
-
دهقانی، مرضیه
کاوشی پدیدارشناسانه بر تعییین نقاط قوت و ضعف اجرای برنامه درسی کار و فناوری و راهکارهای بهبود وضعیت اجرای آن [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 67-88]
-
دهقانی، مرضیه
ارائه مدل مفهومی آموزش مبتنی بر بازی با تاکید بر مهارتآموزی: مطالعه فراترکیب [دوره 28، شماره 2، 1400، صفحه 97-112]
ر
-
ربانی خوراسگانی، علی
شناسایی و تبیین بایسته های یاددهی-یادگیری الکترونیکی، متناسب با ویژگیهای دانشجویان دوره کارشناسی امروز [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 125-144]
-
رحمانی، محمدنور
شناسایی ابعاد شایستگیهای کارآفرینی هنرستان ها [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 107-124]
-
رحیمی، مهدی
مطالعه کیفی پدیده بیصداقتی تحصیلی در دانشجویان [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 145-164]
-
رحیمی دوست، غلامحسین
تدوین الگوی انتخاب رویکردهای آموزشی کارکنان شرکتهای صنعتی کوچک و متوسط شهر اهواز [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 1-22]
-
رضایی زاده، مرتضی
جایگاه تربیت شهروند مجازی در برنامههای درسی رسمی دوره ابتدایی نظام آموزشی ایران [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 229-252]
-
روشن قیاس، پروین
ساخت و اعتبارسنجی مقیاس ارزیابی عناصربرنامه درسی براساس رویکرد یادگیری مادام العمر در آموزش عالی [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 43-66]
ز
-
زمانی، بی بی عشرت
ساخت و اعتبارسنجی مقیاس ارزیابی عناصربرنامه درسی براساس رویکرد یادگیری مادام العمر در آموزش عالی [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 43-66]
-
زین آبادی، حسن رضا
استخراج ویژگیهای عناصر برنامه تربیت اقتصادی برای دانش آموزان مدارس متوسطه [دوره 28، شماره 2، 1400، صفحه 41-58]
س
-
سمیعی، روح اله
تدوین و اعتباریابی مدل سنجش بهرهوری در دانشگاه فرهنگیان [دوره 28، شماره 2، 1400، صفحه 169-186]
-
سهرابی، منیره
بررسی عوامل موثر بر شکل گیری و تحول دانشگاه در ایران از تأسیس دانشگاه تهران تاکنون [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 185-206]
ش
-
شاکری، محسن
مطالعه کیفی پدیده بیصداقتی تحصیلی در دانشجویان [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 145-164]
-
شاه حسینی، سعید
مقایسه تاثیر آموزش معکوس به روش تصاویر ویدیویی و روش چندرسانه ای بر یادگیری درس ریاضی [دوره 28، شماره 2، 1400، صفحه 79-96]
-
شریفیان، فریدون
ساخت و اعتبارسنجی مقیاس ارزیابی عناصربرنامه درسی براساس رویکرد یادگیری مادام العمر در آموزش عالی [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 43-66]
-
شمشیری، بابک
بررسی نسبت میان کارآمدی نظام تعلیم و تربیت رسمی ایران با اهداف کلان تدوینشده [دوره 28، شماره 2، 1400، صفحه 1-20]
ص
-
صالحی، کیوان
کاوشی پدیدارشناسانه بر تعییین نقاط قوت و ضعف اجرای برنامه درسی کار و فناوری و راهکارهای بهبود وضعیت اجرای آن [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 67-88]
-
صالحی، محمد
شناسایی مولفههای مسئولیتپذیری اجتماعی در برنامه درسی دانشگاه مهارتی [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 208-228]
-
صفاری، شهرزاد
ارائه مدل مفهومی آموزش مبتنی بر بازی با تاکید بر مهارتآموزی: مطالعه فراترکیب [دوره 28، شماره 2، 1400، صفحه 97-112]
-
صفری، محمود
واکاوی فرایند توسعه شخصی در سیستم آموزش مدیریت منابع انسانی (مطالعه موردی: با تأکید بر توسعه آموزش در صنعت بیمه) [دوره 28، شماره 2، 1400، صفحه 153-168]
ط
-
طالبیان درزی، مریم
شناسایی مولفههای مسئولیتپذیری اجتماعی در برنامه درسی دانشگاه مهارتی [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 208-228]
-
طلایی، ابراهیم
تاثیر راهبردهای پیش آموزش و اسکریپت در محیط یادگیری مبتنی بر استدلال ورزی همیارانه بر اکتساب و انتقال مهارت های تصمیم گیری و رضایت [دوره 28، شماره 2، 1400، صفحه 59-78]
ع
-
عارفی، محبوبه
جایگاه تربیت شهروند مجازی در برنامههای درسی رسمی دوره ابتدایی نظام آموزشی ایران [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 229-252]
-
عباسی، جعفر
استخراج ویژگیهای عناصر برنامه تربیت اقتصادی برای دانش آموزان مدارس متوسطه [دوره 28، شماره 2، 1400، صفحه 41-58]
-
عباسیان، حسین
استخراج ویژگیهای عناصر برنامه تربیت اقتصادی برای دانش آموزان مدارس متوسطه [دوره 28، شماره 2، 1400، صفحه 41-58]
-
عبدالملکی، جمال
نقش رهبری خدمتگزار در عملکرد تیمی با میانجی گری انسجام تیمی (مطالعه موردی: تیم های معلمان مقطع متوسطه دوم استان کردستان) [دوره 28، شماره 2، 1400، صفحه 131-152]
غ
-
غلامعلی لواسانی، مسعود
ارائه مدل مفهومی آموزش مبتنی بر بازی با تاکید بر مهارتآموزی: مطالعه فراترکیب [دوره 28، شماره 2، 1400، صفحه 97-112]
ف
-
فتحی واجارگاه، کوروش
جایگاه تربیت شهروند مجازی در برنامههای درسی رسمی دوره ابتدایی نظام آموزشی ایران [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 229-252]
-
فراستخواه، مقصود
بررسی عوامل موثر بر شکل گیری و تحول دانشگاه در ایران از تأسیس دانشگاه تهران تاکنون [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 185-206]
-
فرجادی، غلامعلی
سبکشناسی راهنمایی تحصیلی در دوره دکتری [دوره 28، شماره 2، 1400، صفحه 187-208]
-
فردانش، هاشم
تاثیر راهبردهای پیش آموزش و اسکریپت در محیط یادگیری مبتنی بر استدلال ورزی همیارانه بر اکتساب و انتقال مهارت های تصمیم گیری و رضایت [دوره 28، شماره 2، 1400، صفحه 59-78]
-
فقیهی، مسعود
شناسایی ابعاد شایستگیهای کارآفرینی هنرستان ها [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 107-124]
-
فلاح، وحید
شناسایی مولفههای مسئولیتپذیری اجتماعی در برنامه درسی دانشگاه مهارتی [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 208-228]
ق
-
قنبری، سیروس
نقش رهبری خدمتگزار در عملکرد تیمی با میانجی گری انسجام تیمی (مطالعه موردی: تیم های معلمان مقطع متوسطه دوم استان کردستان) [دوره 28، شماره 2، 1400، صفحه 131-152]
-
قورچیان، نادرقلی
شناسایی ابعاد شایستگیهای کارآفرینی هنرستان ها [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 107-124]
ک
-
کریمی، محمدحسن
بررسی نسبت میان کارآمدی نظام تعلیم و تربیت رسمی ایران با اهداف کلان تدوینشده [دوره 28، شماره 2، 1400، صفحه 1-20]
-
کریمی دشتکی، احمد
طراحی الگوی مفهومی دانشگاه نسل سوم در نظام آموزش عالی از دور؛ مورد مطالعه دانشگاه پیام نور [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 165-184]
ل
-
لیاقت دار، محمد جواد
ساخت و اعتبارسنجی مقیاس ارزیابی عناصربرنامه درسی براساس رویکرد یادگیری مادام العمر در آموزش عالی [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 43-66]
م
-
محجوبیان، احمد
سبکشناسی راهنمایی تحصیلی در دوره دکتری [دوره 28، شماره 2، 1400، صفحه 187-208]
-
محمدحسنی، نسرین
کاوشی پدیدارشناسانه بر تعییین نقاط قوت و ضعف اجرای برنامه درسی کار و فناوری و راهکارهای بهبود وضعیت اجرای آن [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 67-88]
-
مشکی حسن آباد، محمد
طراحی الگوی مفهومی دانشگاه نسل سوم در نظام آموزش عالی از دور؛ مورد مطالعه دانشگاه پیام نور [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 165-184]
-
مشهدی، امیر
از دبیرستان تا عرصهی درمان در کلاسهای معکوس: بررسی کاربستپذیری آموزش محتوا-محور مهارت خوانداری در تلفیق با بازی برای یادگیری مادامالعمر علوم [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 23-42]
-
منصوری اول، عطیه
توصیف و تحلیل ویژگیهای مدیران موفّق مدارس ابتدایی شهر مشهد: مطالعه موردی [دوره 28، شماره 2، 1400، صفحه 113-130]
-
مهرداد، حسین
مطالعه پیشرانهای بهبود عملکرد مدیران مدارس [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 89-106]
-
مهرعلی زاده، یداله
تدوین الگوی انتخاب رویکردهای آموزشی کارکنان شرکتهای صنعتی کوچک و متوسط شهر اهواز [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 1-22]
-
میر شاه جعفری، سید ابراهیم
شناسایی و تبیین بایسته های یاددهی-یادگیری الکترونیکی، متناسب با ویژگیهای دانشجویان دوره کارشناسی امروز [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 125-144]
ن
-
نامی، کلثوم
شناسایی ابعاد شایستگیهای کارآفرینی هنرستان ها [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 107-124]
-
نریمانی، بهمن
مطالعه پیشرانهای بهبود عملکرد مدیران مدارس [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 89-106]
-
نوه ابراهیم، عبدالرحیم
استخراج ویژگیهای عناصر برنامه تربیت اقتصادی برای دانش آموزان مدارس متوسطه [دوره 28، شماره 2، 1400، صفحه 41-58]
ی
-
یمنی دوزی سرخابی، محمد
بررسی عوامل موثر بر شکل گیری و تحول دانشگاه در ایران از تأسیس دانشگاه تهران تاکنون [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 185-206]
-
یمنی دوزی سرخابی، محمد
سبکشناسی راهنمایی تحصیلی در دوره دکتری [دوره 28، شماره 2، 1400، صفحه 187-208]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد