نمایه نویسندگان

ا

  • ابراهیمی، احمد شناسایی و تبیین بایسته های یاددهی-یادگیری الکترونیکی، متناسب با ویژگی‌های دانشجویان دوره ‏کارشناسی امروز [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 125-144]
  • ابوالحسنی، زهرا کاوشی پدیدارشناسانه بر تعییین نقاط قوت و ضعف اجرای برنامه درسی کار و فناوری و راهکارهای بهبود وضعیت اجرای آن [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 67-88]
  • اکبری خودلان، زهرا مطالعه کیفی پدیده بی‌صداقتی تحصیلی در دانشجویان [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 145-164]
  • اکرامی، محمود طراحی الگوی مفهومی دانشگاه نسل سوم در نظام آموزش عالی از دور؛ مورد مطالعه دانشگاه پیام نور [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 165-184]

ج

  • جلیلی، راضیه مطالعه پیشران‌های بهبود عملکرد مدیران مدارس [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 89-106]
  • جلیلیان، حدیث تدوین الگوی انتخاب رویکردهای آموزشی کارکنان شرکت‌های صنعتی کوچک و متوسط شهر اهواز [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 1-22]
  • جوادی پور، محمد کاوشی پدیدارشناسانه بر تعییین نقاط قوت و ضعف اجرای برنامه درسی کار و فناوری و راهکارهای بهبود وضعیت اجرای آن [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 67-88]

ح

  • حافظی، حسین طراحی الگوی مفهومی دانشگاه نسل سوم در نظام آموزش عالی از دور؛ مورد مطالعه دانشگاه پیام نور [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 165-184]
  • حسینی، سیدمهدی جایگاه تربیت شهروند مجازی در برنامه‌های درسی رسمی دوره ابتدایی نظام آموزشی ایران [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 229-252]
  • حضرتی، حسن بررسی عوامل موثر بر شکل گیری و تحول دانشگاه در ایران از تأسیس دانشگاه تهران تاکنون [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 185-206]
  • حقانی، محمود جایگاه تربیت شهروند مجازی در برنامه‌های درسی رسمی دوره ابتدایی نظام آموزشی ایران [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 229-252]

خ

  • خزایی، سعید از دبیرستان تا عرصه‌ی درمان در کلاس‌های معکوس: بررسی کاربست‌پذیری آموزش محتوا-محور مهارت خوانداری در تلفیق با بازی برای یادگیری مادام‌العمر علوم [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 23-42]

د

  • دهقانی، مرضیه کاوشی پدیدارشناسانه بر تعییین نقاط قوت و ضعف اجرای برنامه درسی کار و فناوری و راهکارهای بهبود وضعیت اجرای آن [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 67-88]

ر

  • ربانی خوراسگانی، علی شناسایی و تبیین بایسته های یاددهی-یادگیری الکترونیکی، متناسب با ویژگی‌های دانشجویان دوره ‏کارشناسی امروز [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 125-144]
  • رحمانی، محمدنور شناسایی ابعاد شایستگی‌های کارآفرینی هنرستان ها [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 107-124]
  • رحیمی، مهدی مطالعه کیفی پدیده بی‌صداقتی تحصیلی در دانشجویان [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 145-164]
  • رحیمی دوست، غلامحسین تدوین الگوی انتخاب رویکردهای آموزشی کارکنان شرکت‌های صنعتی کوچک و متوسط شهر اهواز [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 1-22]
  • رضایی زاده، مرتضی جایگاه تربیت شهروند مجازی در برنامه‌های درسی رسمی دوره ابتدایی نظام آموزشی ایران [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 229-252]
  • روشن قیاس، پروین ساخت و اعتبارسنجی مقیاس ارزیابی عناصربرنامه درسی براساس رویکرد یادگیری مادام العمر در آموزش عالی [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 43-66]

ز

  • زمانی، بی بی عشرت ساخت و اعتبارسنجی مقیاس ارزیابی عناصربرنامه درسی براساس رویکرد یادگیری مادام العمر در آموزش عالی [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 43-66]

س

  • سهرابی، منیره بررسی عوامل موثر بر شکل گیری و تحول دانشگاه در ایران از تأسیس دانشگاه تهران تاکنون [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 185-206]

ش

  • شاکری، محسن مطالعه کیفی پدیده بی‌صداقتی تحصیلی در دانشجویان [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 145-164]
  • شریفیان، فریدون ساخت و اعتبارسنجی مقیاس ارزیابی عناصربرنامه درسی براساس رویکرد یادگیری مادام العمر در آموزش عالی [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 43-66]

ص

  • صالحی، کیوان کاوشی پدیدارشناسانه بر تعییین نقاط قوت و ضعف اجرای برنامه درسی کار و فناوری و راهکارهای بهبود وضعیت اجرای آن [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 67-88]
  • صالحی، محمد شناسایی مولفه‌های مسئولیت‌پذیری اجتماعی در برنامه درسی دانشگاه مهارتی [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 208-228]

ط

  • طالبیان درزی، مریم شناسایی مولفه‌های مسئولیت‌پذیری اجتماعی در برنامه درسی دانشگاه مهارتی [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 208-228]

ع

  • عارفی، محبوبه جایگاه تربیت شهروند مجازی در برنامه‌های درسی رسمی دوره ابتدایی نظام آموزشی ایران [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 229-252]

ف

  • فتحی واجارگاه، کوروش جایگاه تربیت شهروند مجازی در برنامه‌های درسی رسمی دوره ابتدایی نظام آموزشی ایران [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 229-252]
  • فراستخواه، مقصود بررسی عوامل موثر بر شکل گیری و تحول دانشگاه در ایران از تأسیس دانشگاه تهران تاکنون [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 185-206]
  • فقیهی، مسعود شناسایی ابعاد شایستگی‌های کارآفرینی هنرستان ها [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 107-124]
  • فلاح، وحید شناسایی مولفه‌های مسئولیت‌پذیری اجتماعی در برنامه درسی دانشگاه مهارتی [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 208-228]

ق

  • قورچیان، نادرقلی شناسایی ابعاد شایستگی‌های کارآفرینی هنرستان ها [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 107-124]

ک

  • کریمی دشتکی، احمد طراحی الگوی مفهومی دانشگاه نسل سوم در نظام آموزش عالی از دور؛ مورد مطالعه دانشگاه پیام نور [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 165-184]

ل

  • لیاقت دار، محمد جواد ساخت و اعتبارسنجی مقیاس ارزیابی عناصربرنامه درسی براساس رویکرد یادگیری مادام العمر در آموزش عالی [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 43-66]

م

  • محمدحسنی، نسرین کاوشی پدیدارشناسانه بر تعییین نقاط قوت و ضعف اجرای برنامه درسی کار و فناوری و راهکارهای بهبود وضعیت اجرای آن [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 67-88]
  • مشکی حسن آباد، محمد طراحی الگوی مفهومی دانشگاه نسل سوم در نظام آموزش عالی از دور؛ مورد مطالعه دانشگاه پیام نور [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 165-184]
  • مشهدی، امیر از دبیرستان تا عرصه‌ی درمان در کلاس‌های معکوس: بررسی کاربست‌پذیری آموزش محتوا-محور مهارت خوانداری در تلفیق با بازی برای یادگیری مادام‌العمر علوم [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 23-42]
  • مهرداد، حسین مطالعه پیشران‌های بهبود عملکرد مدیران مدارس [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 89-106]
  • مهرعلی زاده، یداله تدوین الگوی انتخاب رویکردهای آموزشی کارکنان شرکت‌های صنعتی کوچک و متوسط شهر اهواز [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 1-22]
  • میر شاه جعفری، سید ابراهیم شناسایی و تبیین بایسته های یاددهی-یادگیری الکترونیکی، متناسب با ویژگی‌های دانشجویان دوره ‏کارشناسی امروز [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 125-144]

ن

  • نامی، کلثوم شناسایی ابعاد شایستگی‌های کارآفرینی هنرستان ها [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 107-124]
  • نریمانی، بهمن مطالعه پیشران‌های بهبود عملکرد مدیران مدارس [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 89-106]

ی

  • یمنی دوزی سرخابی، محمد بررسی عوامل موثر بر شکل گیری و تحول دانشگاه در ایران از تأسیس دانشگاه تهران تاکنون [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 185-206]