آ
-
آهنچیان، محمدرضا
شناسایی شاخص های محتوای مطلوب برای دروس رشته های علوم انسانی دانشگاه ها و میزان توجه به آن ها [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 225-252]
-
آیتی، محسن
عوامل مؤثر بر تکوین هویت حرفه ای معلم: روایت پژوهی رویدادهای زندگی یک معلم [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 1-22]
ا
-
ابراهیمی، سارا
بررسی اختلال اضطراب فراگیر معلمان در شرایط همهگیری کووید-19 [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 45-68]
-
ابیلی، خدایار
ارائه الگوی توسعه حرفهای مدیران گروههای آموزشی دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی بر اساس رویکرد ناب [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 221-240]
-
اشرف زاده، توحید
فراتحلیل رابطه خودکارآمدی و عملکرد تحصیلی [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 69-90]
ب
-
باقریان فر، مصطفی
شناسایی شاخص های محتوای مطلوب برای دروس رشته های علوم انسانی دانشگاه ها و میزان توجه به آن ها [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 225-252]
-
بدیعی، الهه
تأثیر درسافزار با رویکرد یادگیری مبتنی بر مغز بر سطوح یادگیری شناختی دانشآموزان [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 139-160]
-
بهرامی، شبنم
تحلیل کیفی تنوع تجارب اساتید دانشگاه از مفهوم هویت حرفه ای [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 203-220]
پ
-
پارسا، عبداله
موفقیت در کارراهه شغلی با آموزش نیروی انسانی [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 95-118]
-
پورکریمی، جواد
ارائه الگوی توسعه حرفهای مدیران گروههای آموزشی دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی بر اساس رویکرد ناب [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 221-240]
-
پورموسوی، سید احمد
ارائه مدل مناسب مدیریت چند فرهنگی در مدارس ابتدایی ایران [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 1-24]
ج
-
جباری، سوسن
ارزیابی تعلق پارادایمی اعضای هیات علمی رشته مطالعات برنامه درسی:رویکردی به مطالعه فلسفه علم [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 183-200]
چ
-
چرخاب، ملیحه
ارائه چارچوب توسعه اخلاق حرفهای مدیران با رویکرد آینده پژوهی [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 201-224]
ح
-
حاج خزیمه، مجتبی
ارائه الگوی توسعه حرفهای مدیران گروههای آموزشی دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی بر اساس رویکرد ناب [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 221-240]
-
حسین پور، محمد
ارائه چارچوب توسعه اخلاق حرفهای مدیران با رویکرد آینده پژوهی [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 201-224]
خ
-
خلیفه، قدرتالله
ساخت و اعتباریابی آزمون شایستگیهای فناورانهی معلمان دورهی ابتدایی [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 241-262]
د
-
دلاور، علی
طراحی و اعتباریابی مقیاس درجه بندی سنجش مولفههای انتقال یادگیری یادگیرندگان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم در محیطهای یادگیری چندرسانهای [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 137-158]
-
دلاور، علی
تدوین واعتباریابی مدل فرایند ارزشیابی ارتقاء وترفیع اعضای هیأت علمی [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 253-276]
ر
-
رحیمی دوست، غلامحسین
ساخت و اعتباریابی آزمون شایستگیهای فناورانهی معلمان دورهی ابتدایی [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 241-262]
-
رمضانی فینی، معصومه
احیای تعلیم و تربیت برای رهایی بخشی انسان با نظر به دیدگاههای هورکهایمر و آدورنو [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 51-72]
ز
-
زارع، آزاده
بررسی چیستی و ابعاد شبکههای یادگیری در دیدگاه ایوان ایلیچ [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 117-136]
-
زارعی زوارکی، اسماعیل
طراحی و اعتباریابی مقیاس درجه بندی سنجش مولفههای انتقال یادگیری یادگیرندگان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم در محیطهای یادگیری چندرسانهای [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 137-158]
-
زبردست، امجد
تحلیل کیفی تنوع تجارب اساتید دانشگاه از مفهوم هویت حرفه ای [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 203-220]
-
زمانی، بی بی عشرت
تأثیر درسافزار با رویکرد یادگیری مبتنی بر مغز بر سطوح یادگیری شناختی دانشآموزان [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 139-160]
-
زوار، تقی
رابطه هوش هیجانی و پیشرفت تحصیلی: یک مطالعه فراتحلیلی [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 161-182]
س
-
سجادیه، نرگس
احیای تعلیم و تربیت برای رهایی بخشی انسان با نظر به دیدگاههای هورکهایمر و آدورنو [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 51-72]
-
سرمدی، محمد رضا
بررسی چیستی و ابعاد شبکههای یادگیری در دیدگاه ایوان ایلیچ [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 117-136]
-
سلملیان، هانیه
رابطه طرحواره های ناسازگار اولیه دانش آموزان با تحلیل رفتگی تحصیلی و اضطراب اجتماعی آنان (یک همبستگی بنیادی) [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 183-202]
-
سلیمی، جمال
تحلیل کیفی تنوع تجارب اساتید دانشگاه از مفهوم هویت حرفه ای [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 203-220]
-
سلیمی، جمال
ریشه های ساختاری وقوع فساد اکادمیک در آموزش عالی ایران [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 159-182]
ش
-
شریفی درآمدی، پرویز
طراحی و اعتباریابی مقیاس درجه بندی سنجش مولفههای انتقال یادگیری یادگیرندگان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم در محیطهای یادگیری چندرسانهای [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 137-158]
-
شفیعی سروستانی، مریم
ارزیابی تعلق پارادایمی اعضای هیات علمی رشته مطالعات برنامه درسی:رویکردی به مطالعه فلسفه علم [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 183-200]
ص
-
صالحی، سیروس
رابطه طرحواره های ناسازگار اولیه دانش آموزان با تحلیل رفتگی تحصیلی و اضطراب اجتماعی آنان (یک همبستگی بنیادی) [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 183-202]
-
صالحی، کیوان
ساخت پرسشنامه میزان شده برای تشخیص ارزشیابیکاذب در مدارس ابتدایی [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 91-116]
-
صمدی، معصومه
بررسی چیستی و ابعاد شبکههای یادگیری در دیدگاه ایوان ایلیچ [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 117-136]
ط
-
طباطبایی جبلی، زهرا
تدوین واعتباریابی مدل فرایند ارزشیابی ارتقاء وترفیع اعضای هیأت علمی [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 253-276]
-
طهاسبیزاده، زهرا
ساخت و اعتباریابی آزمون شایستگیهای فناورانهی معلمان دورهی ابتدایی [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 241-262]
ع
-
عابدینی، یاسمین
تأثیر درسافزار با رویکرد یادگیری مبتنی بر مغز بر سطوح یادگیری شناختی دانشآموزان [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 139-160]
-
عارفی، محبوبه
جایگاه قومیت در برنامه های درسی رسمی رشته علوم انسانی(مورد مطالعه: دروس جامعه شناسی و تاریخ نظام جدید دوره دوم متوسطه) [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 73-94]
-
عباسیان، حسین
ارائه مدل مناسب مدیریت چند فرهنگی در مدارس ابتدایی ایران [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 1-24]
-
عبدالهی، بیژن
ارائه مدل مناسب مدیریت چند فرهنگی در مدارس ابتدایی ایران [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 1-24]
-
عزیزی، نعمت الله
ریشه های ساختاری وقوع فساد اکادمیک در آموزش عالی ایران [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 159-182]
-
عسگری، محمد
تدوین واعتباریابی مدل فرایند ارزشیابی ارتقاء وترفیع اعضای هیأت علمی [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 253-276]
غ
-
غلام پور، میثم
عوامل مؤثر بر تکوین هویت حرفه ای معلم: روایت پژوهی رویدادهای زندگی یک معلم [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 1-22]
ف
-
فتحی واجارگاه، کوروش
جایگاه قومیت در برنامه های درسی رسمی رشته علوم انسانی(مورد مطالعه: دروس جامعه شناسی و تاریخ نظام جدید دوره دوم متوسطه) [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 73-94]
-
فرازجو، فروغ
بازبینی مفهوم نمای بناهای شهری از دیدگاه کودکان 4-6 سال شهر و بررسی تأثیر آن به لحاظ سبکهای مختلف معماری (از کلاسیک تا معاصر) [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 119-138]
-
فرج اللهی، مهران
بررسی چیستی و ابعاد شبکههای یادگیری در دیدگاه ایوان ایلیچ [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 117-136]
-
فرخی، نورعلی
تدوین واعتباریابی مدل فرایند ارزشیابی ارتقاء وترفیع اعضای هیأت علمی [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 253-276]
-
فرهادی راد، حمید
موفقیت در کارراهه شغلی با آموزش نیروی انسانی [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 95-118]
-
فرید، ابوالفضل
فراتحلیل رابطه خودکارآمدی و عملکرد تحصیلی [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 69-90]
-
فیروزجاییان، علی اصغر
مدل مفهومی باورهای معرفت شناسی دانش آموزان ابتدایی [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 25-50]
ق
-
قربانخانی، مهدی
ساخت پرسشنامه میزان شده برای تشخیص ارزشیابیکاذب در مدارس ابتدایی [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 91-116]
ک
-
کریمی، فاطمه
ارزیابی تعلق پارادایمی اعضای هیات علمی رشته مطالعات برنامه درسی:رویکردی به مطالعه فلسفه علم [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 183-200]
گ
-
گرشاسبی، ایوب
جایگاه قومیت در برنامه های درسی رسمی رشته علوم انسانی(مورد مطالعه: دروس جامعه شناسی و تاریخ نظام جدید دوره دوم متوسطه) [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 73-94]
-
گنجی، محمد حسین
آنارشیسم معرفتی - تحلیل ونقدی ازآراء فایرابند درفلسفه علم والزامات تربیتی آن [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 23-44]
م
-
مثنوی، امیر
طراحی و اعتباریابی مقیاس درجه بندی سنجش مولفههای انتقال یادگیری یادگیرندگان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم در محیطهای یادگیری چندرسانهای [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 137-158]
-
محمدی، شیرکوه
ریشه های ساختاری وقوع فساد اکادمیک در آموزش عالی ایران [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 159-182]
-
محمدی، مهدی
ارزیابی تعلق پارادایمی اعضای هیات علمی رشته مطالعات برنامه درسی:رویکردی به مطالعه فلسفه علم [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 183-200]
-
محمدیان، کویستان
ریشه های ساختاری وقوع فساد اکادمیک در آموزش عالی ایران [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 159-182]
-
محمدی مولود، سعید
رابطه هوش هیجانی و پیشرفت تحصیلی: یک مطالعه فراتحلیلی [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 161-182]
-
مرزوقی، رحمت اله
ارزیابی تعلق پارادایمی اعضای هیات علمی رشته مطالعات برنامه درسی:رویکردی به مطالعه فلسفه علم [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 183-200]
-
مقدم زاده، علی
ساخت پرسشنامه میزان شده برای تشخیص ارزشیابیکاذب در مدارس ابتدایی [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 91-116]
-
ملکی پیربازاری، معصومه
رابطه طرحواره های ناسازگار اولیه دانش آموزان با تحلیل رفتگی تحصیلی و اضطراب اجتماعی آنان (یک همبستگی بنیادی) [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 183-202]
-
مهدویه، مهین
مدل مفهومی باورهای معرفت شناسی دانش آموزان ابتدایی [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 25-50]
ن
-
نادری، حبیب اله
مدل مفهومی باورهای معرفت شناسی دانش آموزان ابتدایی [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 25-50]
-
نجاتی، طاهره
موفقیت در کارراهه شغلی با آموزش نیروی انسانی [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 95-118]
-
نصراصفهانی، احمدرضا
شناسایی شاخص های محتوای مطلوب برای دروس رشته های علوم انسانی دانشگاه ها و میزان توجه به آن ها [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 225-252]
-
نصیری، ماریا
ارائه چارچوب توسعه اخلاق حرفهای مدیران با رویکرد آینده پژوهی [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 201-224]
-
نوه ابراهیم، عبدالرحیم
ارائه مدل مناسب مدیریت چند فرهنگی در مدارس ابتدایی ایران [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 1-24]
-
نیلی، محمد رضا
تأثیر درسافزار با رویکرد یادگیری مبتنی بر مغز بر سطوح یادگیری شناختی دانشآموزان [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 139-160]
-
نیلی احمدآبادی، محمدرضا
طراحی و اعتباریابی مقیاس درجه بندی سنجش مولفههای انتقال یادگیری یادگیرندگان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم در محیطهای یادگیری چندرسانهای [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 137-158]
ه
-
هاشمی، سهیلا
مدل مفهومی باورهای معرفت شناسی دانش آموزان ابتدایی [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 25-50]
ی
-
یزدان فر، پرتو
بازبینی مفهوم نمای بناهای شهری از دیدگاه کودکان 4-6 سال شهر و بررسی تأثیر آن به لحاظ سبکهای مختلف معماری (از کلاسیک تا معاصر) [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 119-138]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد