نمایه نویسندگان

آ

  • آهنچیان، محمدرضا شناسایی شاخص های محتوای مطلوب برای دروس رشته های علوم انسانی دانشگاه ها و میزان توجه به آن ها [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 225-252]
  • آیتی، محسن عوامل مؤثر بر تکوین هویت حرفه ای معلم: روایت پژوهی رویدادهای زندگی یک معلم [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 1-22]

ا

  • ابراهیمی، سارا بررسی اختلال اضطراب فراگیر معلمان در شرایط همه‌گیری کووید-19 [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 45-68]
  • ابیلی، خدایار ارائه الگوی توسعه حرفه‌ای مدیران گروه‌های آموزشی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی بر اساس رویکرد ناب [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 221-240]
  • اشرف زاده، توحید فراتحلیل رابطه خودکارآمدی و عملکرد تحصیلی [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 69-90]

ب

  • باقریان فر، مصطفی شناسایی شاخص های محتوای مطلوب برای دروس رشته های علوم انسانی دانشگاه ها و میزان توجه به آن ها [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 225-252]
  • بدیعی، الهه تأثیر درس‌افزار با رویکرد یادگیری مبتنی بر مغز بر سطوح یادگیری شناختی دانش‌آموزان [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 139-160]
  • بهرامی، شبنم تحلیل کیفی تنوع تجارب اساتید دانشگاه از مفهوم هویت حرفه ای [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 203-220]

پ

  • پارسا، عبداله موفقیت در کارراهه شغلی با آموزش نیروی انسانی [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 95-118]
  • پورکریمی، جواد ارائه الگوی توسعه حرفه‌ای مدیران گروه‌های آموزشی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی بر اساس رویکرد ناب [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 221-240]
  • پورموسوی، سید احمد ارائه مدل مناسب مدیریت چند فرهنگی در مدارس ابتدایی ایران [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 1-24]

ج

  • جباری، سوسن ارزیابی تعلق پارادایمی اعضای هیات علمی رشته مطالعات برنامه درسی:رویکردی به مطالعه فلسفه علم [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 183-200]

چ

  • چرخاب، ملیحه ارائه چارچوب توسعه اخلاق حرفه‌ای مدیران با رویکرد آینده پژوهی [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 201-224]

ح

  • حاج خزیمه، مجتبی ارائه الگوی توسعه حرفه‌ای مدیران گروه‌های آموزشی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی بر اساس رویکرد ناب [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 221-240]
  • حسین پور، محمد ارائه چارچوب توسعه اخلاق حرفه‌ای مدیران با رویکرد آینده پژوهی [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 201-224]

خ

  • خلیفه، قدرت‌الله ساخت و اعتباریابی آزمون شایستگی‌های فناورانه‌ی معلمان دوره‌ی ابتدایی [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 241-262]

د

  • دلاور، علی طراحی و اعتباریابی مقیاس درجه بندی سنجش مولفه‌های انتقال یادگیری یادگیرندگان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم در محیط‌های یادگیری چندرسانه‌ای [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 137-158]
  • دلاور، علی تدوین واعتباریابی مدل فرایند ارزشیابی ارتقاء وترفیع اعضای ‌هیأت‌ علمی [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 253-276]

ر

  • رحیمی دوست، غلامحسین ساخت و اعتباریابی آزمون شایستگی‌های فناورانه‌ی معلمان دوره‌ی ابتدایی [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 241-262]
  • رمضانی فینی، معصومه احیای تعلیم و تربیت برای رهایی بخشی انسان با نظر به دیدگاه‌های هورکهایمر و آدورنو [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 51-72]

ز

  • زارع، آزاده بررسی چیستی و ابعاد شبکه‌های یادگیری در دیدگاه ایوان ایلیچ [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 117-136]
  • زارعی زوارکی، اسماعیل طراحی و اعتباریابی مقیاس درجه بندی سنجش مولفه‌های انتقال یادگیری یادگیرندگان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم در محیط‌های یادگیری چندرسانه‌ای [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 137-158]
  • زبردست، امجد تحلیل کیفی تنوع تجارب اساتید دانشگاه از مفهوم هویت حرفه ای [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 203-220]
  • زمانی، بی بی عشرت تأثیر درس‌افزار با رویکرد یادگیری مبتنی بر مغز بر سطوح یادگیری شناختی دانش‌آموزان [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 139-160]
  • زوار، تقی رابطه هوش هیجانی و پیشرفت تحصیلی: یک مطالعه فراتحلیلی [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 161-182]

س

  • سجادیه، نرگس احیای تعلیم و تربیت برای رهایی بخشی انسان با نظر به دیدگاه‌های هورکهایمر و آدورنو [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 51-72]
  • سرمدی، محمد رضا بررسی چیستی و ابعاد شبکه‌های یادگیری در دیدگاه ایوان ایلیچ [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 117-136]
  • سلملیان، هانیه رابطه طرحواره های ناسازگار اولیه دانش آموزان با تحلیل رفتگی تحصیلی و اضطراب اجتماعی آنان (یک همبستگی بنیادی) [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 183-202]
  • سلیمی، جمال تحلیل کیفی تنوع تجارب اساتید دانشگاه از مفهوم هویت حرفه ای [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 203-220]
  • سلیمی، جمال ریشه های ساختاری وقوع فساد اکادمیک در آموزش عالی ایران [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 159-182]

ش

  • شریفی درآمدی، پرویز طراحی و اعتباریابی مقیاس درجه بندی سنجش مولفه‌های انتقال یادگیری یادگیرندگان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم در محیط‌های یادگیری چندرسانه‌ای [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 137-158]
  • شفیعی سروستانی، مریم ارزیابی تعلق پارادایمی اعضای هیات علمی رشته مطالعات برنامه درسی:رویکردی به مطالعه فلسفه علم [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 183-200]

ص

  • صالحی، سیروس رابطه طرحواره های ناسازگار اولیه دانش آموزان با تحلیل رفتگی تحصیلی و اضطراب اجتماعی آنان (یک همبستگی بنیادی) [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 183-202]
  • صالحی، کیوان ساخت پرسشنامه میزان شده برای تشخیص ارزشیابی‌کاذب در مدارس ابتدایی [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 91-116]
  • صمدی، معصومه بررسی چیستی و ابعاد شبکه‌های یادگیری در دیدگاه ایوان ایلیچ [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 117-136]

ط

  • طباطبایی جبلی، زهرا تدوین واعتباریابی مدل فرایند ارزشیابی ارتقاء وترفیع اعضای ‌هیأت‌ علمی [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 253-276]
  • طهاسبی‌زاده، زهرا ساخت و اعتباریابی آزمون شایستگی‌های فناورانه‌ی معلمان دوره‌ی ابتدایی [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 241-262]

ع

  • عابدینی، یاسمین تأثیر درس‌افزار با رویکرد یادگیری مبتنی بر مغز بر سطوح یادگیری شناختی دانش‌آموزان [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 139-160]
  • عارفی، محبوبه جایگاه قومیت در برنامه های درسی رسمی رشته علوم انسانی(مورد مطالعه: دروس جامعه شناسی و تاریخ نظام جدید دوره دوم متوسطه) [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 73-94]
  • عباسیان، حسین ارائه مدل مناسب مدیریت چند فرهنگی در مدارس ابتدایی ایران [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 1-24]
  • عبدالهی، بیژن ارائه مدل مناسب مدیریت چند فرهنگی در مدارس ابتدایی ایران [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 1-24]
  • عزیزی، نعمت الله ریشه های ساختاری وقوع فساد اکادمیک در آموزش عالی ایران [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 159-182]
  • عسگری، محمد تدوین واعتباریابی مدل فرایند ارزشیابی ارتقاء وترفیع اعضای ‌هیأت‌ علمی [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 253-276]

غ

  • غلام پور، میثم عوامل مؤثر بر تکوین هویت حرفه ای معلم: روایت پژوهی رویدادهای زندگی یک معلم [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 1-22]

ف

  • فتحی واجارگاه، کوروش جایگاه قومیت در برنامه های درسی رسمی رشته علوم انسانی(مورد مطالعه: دروس جامعه شناسی و تاریخ نظام جدید دوره دوم متوسطه) [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 73-94]
  • فرازجو، فروغ بازبینی مفهوم نمای بناهای شهری از دیدگاه کودکان 4-6 سال شهر و بررسی تأثیر آن به لحاظ سبکهای مختلف معماری (از کلاسیک تا معاصر) [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 119-138]
  • فرج اللهی، مهران بررسی چیستی و ابعاد شبکه‌های یادگیری در دیدگاه ایوان ایلیچ [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 117-136]
  • فرخی، نورعلی تدوین واعتباریابی مدل فرایند ارزشیابی ارتقاء وترفیع اعضای ‌هیأت‌ علمی [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 253-276]
  • فرهادی راد، حمید موفقیت در کارراهه شغلی با آموزش نیروی انسانی [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 95-118]
  • فرید، ابوالفضل فراتحلیل رابطه خودکارآمدی و عملکرد تحصیلی [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 69-90]
  • فیروزجاییان، علی اصغر مدل مفهومی باورهای معرفت شناسی دانش آموزان ابتدایی [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 25-50]

ق

  • قربانخانی، مهدی ساخت پرسشنامه میزان شده برای تشخیص ارزشیابی‌کاذب در مدارس ابتدایی [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 91-116]

ک

  • کریمی، فاطمه ارزیابی تعلق پارادایمی اعضای هیات علمی رشته مطالعات برنامه درسی:رویکردی به مطالعه فلسفه علم [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 183-200]

گ

  • گرشاسبی، ایوب جایگاه قومیت در برنامه های درسی رسمی رشته علوم انسانی(مورد مطالعه: دروس جامعه شناسی و تاریخ نظام جدید دوره دوم متوسطه) [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 73-94]
  • گنجی، محمد حسین آنارشیسم معرفتی - تحلیل ونقدی ازآراء فایرابند درفلسفه علم والزامات تربیتی آن [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 23-44]

م

  • مثنوی، امیر طراحی و اعتباریابی مقیاس درجه بندی سنجش مولفه‌های انتقال یادگیری یادگیرندگان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم در محیط‌های یادگیری چندرسانه‌ای [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 137-158]
  • محمدی، شیرکوه ریشه های ساختاری وقوع فساد اکادمیک در آموزش عالی ایران [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 159-182]
  • محمدی، مهدی ارزیابی تعلق پارادایمی اعضای هیات علمی رشته مطالعات برنامه درسی:رویکردی به مطالعه فلسفه علم [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 183-200]
  • محمدیان، کویستان ریشه های ساختاری وقوع فساد اکادمیک در آموزش عالی ایران [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 159-182]
  • محمدی مولود، سعید رابطه هوش هیجانی و پیشرفت تحصیلی: یک مطالعه فراتحلیلی [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 161-182]
  • مرزوقی، رحمت اله ارزیابی تعلق پارادایمی اعضای هیات علمی رشته مطالعات برنامه درسی:رویکردی به مطالعه فلسفه علم [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 183-200]
  • مقدم زاده، علی ساخت پرسشنامه میزان شده برای تشخیص ارزشیابی‌کاذب در مدارس ابتدایی [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 91-116]
  • ملکی پیربازاری، معصومه رابطه طرحواره های ناسازگار اولیه دانش آموزان با تحلیل رفتگی تحصیلی و اضطراب اجتماعی آنان (یک همبستگی بنیادی) [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 183-202]
  • مهدویه، مهین مدل مفهومی باورهای معرفت شناسی دانش آموزان ابتدایی [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 25-50]

ن

  • نادری، حبیب اله مدل مفهومی باورهای معرفت شناسی دانش آموزان ابتدایی [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 25-50]
  • نجاتی، طاهره موفقیت در کارراهه شغلی با آموزش نیروی انسانی [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 95-118]
  • نصراصفهانی، احمدرضا شناسایی شاخص های محتوای مطلوب برای دروس رشته های علوم انسانی دانشگاه ها و میزان توجه به آن ها [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 225-252]
  • نصیری، ماریا ارائه چارچوب توسعه اخلاق حرفه‌ای مدیران با رویکرد آینده پژوهی [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 201-224]
  • نوه ابراهیم، عبدالرحیم ارائه مدل مناسب مدیریت چند فرهنگی در مدارس ابتدایی ایران [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 1-24]
  • نیلی، محمد رضا تأثیر درس‌افزار با رویکرد یادگیری مبتنی بر مغز بر سطوح یادگیری شناختی دانش‌آموزان [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 139-160]
  • نیلی احمدآبادی، محمدرضا طراحی و اعتباریابی مقیاس درجه بندی سنجش مولفه‌های انتقال یادگیری یادگیرندگان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم در محیط‌های یادگیری چندرسانه‌ای [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 137-158]

ه

  • هاشمی، سهیلا مدل مفهومی باورهای معرفت شناسی دانش آموزان ابتدایی [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 25-50]

ی

  • یزدان فر، پرتو بازبینی مفهوم نمای بناهای شهری از دیدگاه کودکان 4-6 سال شهر و بررسی تأثیر آن به لحاظ سبکهای مختلف معماری (از کلاسیک تا معاصر) [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 119-138]