آیتی، محسن
اعتباریابی ابزار صلاحیتهای یادگیری مادامالعمر دانشجویان در عصر دیجیتال [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 177-196]
ا
ابراهیم زاده، عیسی
طراحی و اعتباریابی مدل مفهومی ارزشیابی صلاحیتهای حرفۀ معلمی در ایران [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 27-50]
ابیلی، خدایار
واکاوی سازوکارهای شناسایی و انتخاب اعضای هیات علمی مستعد در دانشگاه های جامع با تراز عملکرد منطقه ای [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 175-196]
احمدی هدایت، حمید
پساپدیدارشناسی در آموزش و یادگیری با تأکید بر مفاهیم چندگانگی و شفافیت [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 1-14]
ارباب شیرانی، بهروز
بهکارگیری مدل ترکیبی تحلیل عاملی و تحلیل سوات در تعیین اولویتهای استراتژیک آموزش عالی (مطالعه موردی: زیر نظام آموزش عالی دولتی استان اصفهان) [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 217-240]
اعلامی، فرنوش
استانداردهای آموزشی طراحی بازخورد در محیط های یادگیری الکترونیک، بر اساس طبقهبندی بلوم- اندرسون [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 155-174]
امیدیان، مرتضی
رابطه علی جو مدرسه و امکانات آموزشی با التزام شغلی به صورت مستقیم و با میانجی هوش هیجانی و انگیزه پیشرفت معلمان شهرستان رامشیر [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 89-108]
امین بیدختی، علی اکبر
نقش رهبری حرفه ای مدیران در توسعه شایستگی دانشآموزان با میانجیگری اعتماد و همکاری بین معلمان و حرفه ای شدن معلمان [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 77-96]
ب
براری، نوری
استانداردهای آموزشی طراحی بازخورد در محیط های یادگیری الکترونیک، بر اساس طبقهبندی بلوم- اندرسون [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 155-174]
بشارت، زیبا
شناسایی مولفه ها و ارائه مدل رهبری اخلاقی در دانشگاه (مورد مطالعه: دانشگاه های آزاد اسلامی کشور) [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 239-256]
ث
ثورنتون، جورج
آموزش و بهبود شایستگیهای رهبری با روش کانون ارزیابی توسعه رهبر: مطالعه تجربی شایستگیهای تحولگرایی، تیمسازی و تفکر استراتژیک [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 97-118]
ج
جابری، ایوب
رابطه علی جو مدرسه و امکانات آموزشی با التزام شغلی به صورت مستقیم و با میانجی هوش هیجانی و انگیزه پیشرفت معلمان شهرستان رامشیر [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 89-108]
جعفری، سکینه
نقش رهبری حرفه ای مدیران در توسعه شایستگی دانشآموزان با میانجیگری اعتماد و همکاری بین معلمان و حرفه ای شدن معلمان [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 77-96]
جواد، پورکریمی
واکاوی سازوکارهای شناسایی و انتخاب اعضای هیات علمی مستعد در دانشگاه های جامع با تراز عملکرد منطقه ای [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 175-196]
ح
حاتمی، جواد
طراحی و اعتباریابی الگوی تقویت مهارتهای تفکر انتقادی در محیط های یادگیری برخط [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 109-130]
حاتمی، جواد
تاثیر آموزش استدلال ورزی در محیط بازخورد همتای آنلاین بر روی فرایند و پیامدهای یادگیری [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 71-88]
حاجی حسین نژاد، غلام رضا
طراحی و اعتباریابی مدل مفهومی ارزشیابی صلاحیتهای حرفۀ معلمی در ایران [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 27-50]
حسین پور صباغ، داود
بازشناسی مفهوم «موقعیت» در رویکردهای تربیت ارزشی معاصر [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 1-26]
خ
خراسانی، اباصلت
استانداردهای آموزشی طراحی بازخورد در محیط های یادگیری الکترونیک، بر اساس طبقهبندی بلوم- اندرسون [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 155-174]
خلیفه، قدرت اله
طراحی و اعتباریابی الگوی تقویت مهارتهای تفکر انتقادی در محیط های یادگیری برخط [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 109-130]
خلیلی، امین الله
شناسایی مولفه های "دانش دبیران" در آموزش و پرورش شهر اهواز [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 55-76]
ذاکرصالحی، غلامرضا
بررسی آسیبهای کارکردی پردیسهای خودگردان دانشگاههای دولتی شهر تهران [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 197-216]
ر
رحمانی، محمدنور
شناسایی عوامل موثر در موفقیت دوره های آموزشی الکترونیکی (پژوهشی آمیخته) [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 137-154]
رحیمی، فرج اله
طراحی و تبیین یک مدل دوسطحی از تاثیر هوش هیجانی بر اعتماد و اثر آن بر فرهنگ همکاری و خلاقیت فردی (مورد مطالعه: مربیان و کارآموزان مراکز دولتی و آزاد سازمان آموزش فنی و حرفهای شهرستان اهواز) [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 119-136]
رستمی نژاد، محمد علی
اعتباریابی ابزار صلاحیتهای یادگیری مادامالعمر دانشجویان در عصر دیجیتال [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 177-196]
رضایی زاده، مرتضی
استانداردهای آموزشی طراحی بازخورد در محیط های یادگیری الکترونیک، بر اساس طبقهبندی بلوم- اندرسون [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 155-174]
رضوی، سید عباس
قابلیت پیشبینی بازخورد ادراک شده دانشجویان بر اساس محیط یادگیری سازندهگرا [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 155-176]
رعدی افسوران، نقی
آموزش و بهبود شایستگیهای رهبری با روش کانون ارزیابی توسعه رهبر: مطالعه تجربی شایستگیهای تحولگرایی، تیمسازی و تفکر استراتژیک [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 97-118]
رودی علی آبادی، ثریا
اعتباریابی ابزار صلاحیتهای یادگیری مادامالعمر دانشجویان در عصر دیجیتال [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 177-196]
رومیانی، یونس
واکاوی سازوکارهای شناسایی و انتخاب اعضای هیات علمی مستعد در دانشگاه های جامع با تراز عملکرد منطقه ای [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 175-196]
ز
زینل همدانی، علی
بهکارگیری مدل ترکیبی تحلیل عاملی و تحلیل سوات در تعیین اولویتهای استراتژیک آموزش عالی (مطالعه موردی: زیر نظام آموزش عالی دولتی استان اصفهان) [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 217-240]
س
ساداتی، مهروز
شناخت ترجیح بصری کودکان جهت ارتقاء خلاقیت با استفاده از روش کارت سورتینگ [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 197-216]
سعیدیان خوراسگانی، نرگس
شناسایی مولفه ها و ارائه مدل رهبری اخلاقی در دانشگاه (مورد مطالعه: دانشگاه های آزاد اسلامی کشور) [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 239-256]
سوزنچی، حسین
بازشناسی مفهوم «موقعیت» در رویکردهای تربیت ارزشی معاصر [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 1-26]
سیادت، سید علی
آموزش و بهبود شایستگیهای رهبری با روش کانون ارزیابی توسعه رهبر: مطالعه تجربی شایستگیهای تحولگرایی، تیمسازی و تفکر استراتژیک [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 97-118]
ش
شاه طالبی حسین آبادی، بدری
شناسایی مولفه ها و ارائه مدل رهبری اخلاقی در دانشگاه (مورد مطالعه: دانشگاه های آزاد اسلامی کشور) [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 239-256]
شاهی، سکینه
شناسایی مولفه های "دانش دبیران" در آموزش و پرورش شهر اهواز [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 55-76]
شاوران، سید حمید رضا
بهکارگیری مدل ترکیبی تحلیل عاملی و تحلیل سوات در تعیین اولویتهای استراتژیک آموزش عالی (مطالعه موردی: زیر نظام آموزش عالی دولتی استان اصفهان) [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 217-240]
شرفی، محمدرضا
بازشناسی مفهوم «موقعیت» در رویکردهای تربیت ارزشی معاصر [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 1-26]
شهنی ییلاق، منیجه
رابطه علی جو مدرسه و امکانات آموزشی با التزام شغلی به صورت مستقیم و با میانجی هوش هیجانی و انگیزه پیشرفت معلمان شهرستان رامشیر [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 89-108]
شوشتری، اکرم
بررسی تحلیلی چهار بعد میانجیگری فناورانه «آموزش معکوس» در رویکرد پساپدیدارشناسی [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 131-154]
ض
ضرغامی همراه، سعید
پساپدیدارشناسی در آموزش و یادگیری با تأکید بر مفاهیم چندگانگی و شفافیت [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 1-14]
ضرغامی همراه، سعید
بررسی تحلیلی چهار بعد میانجیگری فناورانه «آموزش معکوس» در رویکرد پساپدیدارشناسی [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 131-154]
ط
طلایی، ابراهیم
طراحی و اعتباریابی الگوی تقویت مهارتهای تفکر انتقادی در محیط های یادگیری برخط [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 109-130]
ع
عباس پور، عباس
شناسایی شایستگیهای مدیران مهدهای کودک [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 51-70]
عریضی سامانی، حمیدرضا
آموزش و بهبود شایستگیهای رهبری با روش کانون ارزیابی توسعه رهبر: مطالعه تجربی شایستگیهای تحولگرایی، تیمسازی و تفکر استراتژیک [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 97-118]
عطاران، محمد
بررسی تحلیلی چهار بعد میانجیگری فناورانه «آموزش معکوس» در رویکرد پساپدیدارشناسی [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 131-154]
عقیلی، سید رمضان
واکاوی اصول حاکم بر طراحی الگوی مطلوب برنامهدرسی تربیت اخلاقی در دوره ابتدایی نظام آموزشی ایران [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 15-34]
علم الهدی، جمیله
واکاوی اصول حاکم بر طراحی الگوی مطلوب برنامهدرسی تربیت اخلاقی در دوره ابتدایی نظام آموزشی ایران [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 15-34]
علم الهدی، جمیله
بازشناسی مفهوم «موقعیت» در رویکردهای تربیت ارزشی معاصر [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 1-26]
غ
غلامی، زهرا
طراحی و تبیین یک مدل دوسطحی از تاثیر هوش هیجانی بر اعتماد و اثر آن بر فرهنگ همکاری و خلاقیت فردی (مورد مطالعه: مربیان و کارآموزان مراکز دولتی و آزاد سازمان آموزش فنی و حرفهای شهرستان اهواز) [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 119-136]
ف
فتحی اجارگاه، کوروش
واکاوی اصول حاکم بر طراحی الگوی مطلوب برنامهدرسی تربیت اخلاقی در دوره ابتدایی نظام آموزشی ایران [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 15-34]
فرح بخش، سعید
واکاوی سازوکارهای شناسایی و انتخاب اعضای هیات علمی مستعد در دانشگاه های جامع با تراز عملکرد منطقه ای [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 175-196]
فردانش، هاشم
طراحی و اعتباریابی الگوی تقویت مهارتهای تفکر انتقادی در محیط های یادگیری برخط [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 109-130]
فردانش، هاشم
تاثیر آموزش استدلال ورزی در محیط بازخورد همتای آنلاین بر روی فرایند و پیامدهای یادگیری [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 71-88]
فرمهینی فراهانی، محسن
پساپدیدارشناسی در آموزش و یادگیری با تأکید بر مفاهیم چندگانگی و شفافیت [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 1-14]
فرهادی راد، حمید
شناسایی مولفه های "دانش دبیران" در آموزش و پرورش شهر اهواز [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 55-76]
ق
قائدی، یحیی
بررسی تحلیلی چهار بعد میانجیگری فناورانه «آموزش معکوس» در رویکرد پساپدیدارشناسی [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 131-154]
قاسمیان دستجردی، زهرا
نقش رهبری حرفه ای مدیران در توسعه شایستگی دانشآموزان با میانجیگری اعتماد و همکاری بین معلمان و حرفه ای شدن معلمان [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 77-96]
قریشی خوراسگانی، مریم سادات
بررسی آسیبهای کارکردی پردیسهای خودگردان دانشگاههای دولتی شهر تهران [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 197-216]
قمیشی، محمد
شناخت ترجیح بصری کودکان جهت ارتقاء خلاقیت با استفاده از روش کارت سورتینگ [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 197-216]
قنبری، سیروس
شناسایی و تبیین عوامل موثر بر رفتار آوایی کارکنان در دانشگاهها [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 217-238]
ل
لطیفی، سعید
تاثیر آموزش استدلال ورزی در محیط بازخورد همتای آنلاین بر روی فرایند و پیامدهای یادگیری [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 71-88]
م
مثنوی، امیر
قابلیت پیشبینی بازخورد ادراک شده دانشجویان بر اساس محیط یادگیری سازندهگرا [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 155-176]
محمدپناه، امیر حسین
تحلیل کیفیِ شرایط، وضعیت و پیامدهای عادتواره نهادی عاملان اجتماعی میدان تولید آموزش (مطالعه موردی معلمان دوره متوسطه دوم شهر مشهد [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 35-54]
محمدی، فردین
تحلیل کیفیِ شرایط، وضعیت و پیامدهای عادتواره نهادی عاملان اجتماعی میدان تولید آموزش (مطالعه موردی معلمان دوره متوسطه دوم شهر مشهد [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 35-54]
محمدی، محمدفائق
شناسایی و تبیین عوامل موثر بر رفتار آوایی کارکنان در دانشگاهها [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 217-238]
محمدی چمردانی، هاشم
شناسایی عوامل موثر در موفقیت دوره های آموزشی الکترونیکی (پژوهشی آمیخته) [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 137-154]
مهران، گلنار
بررسی آسیبهای کارکردی پردیسهای خودگردان دانشگاههای دولتی شهر تهران [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 197-216]
موسی پور، نعمت الله
طراحی و اعتباریابی مدل مفهومی ارزشیابی صلاحیتهای حرفۀ معلمی در ایران [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 27-50]
ن
نداف، مهدی
طراحی و تبیین یک مدل دوسطحی از تاثیر هوش هیجانی بر اعتماد و اثر آن بر فرهنگ همکاری و خلاقیت فردی (مورد مطالعه: مربیان و کارآموزان مراکز دولتی و آزاد سازمان آموزش فنی و حرفهای شهرستان اهواز) [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 119-136]
نوروزی، امید
تاثیر آموزش استدلال ورزی در محیط بازخورد همتای آنلاین بر روی فرایند و پیامدهای یادگیری [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 71-88]
و
وقور کاشانی، مهدیه سادات
طراحی و اعتباریابی مدل مفهومی ارزشیابی صلاحیتهای حرفۀ معلمی در ایران [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 27-50]
هویدا، رضا
آموزش و بهبود شایستگیهای رهبری با روش کانون ارزیابی توسعه رهبر: مطالعه تجربی شایستگیهای تحولگرایی، تیمسازی و تفکر استراتژیک [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 97-118]
ی
یمنی دوزی سرخابی، محمد
بررسی آسیبهای کارکردی پردیسهای خودگردان دانشگاههای دولتی شهر تهران [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 197-216]