ا
-
ابوالقاسمی، محمود
طراحی و اعتباریابی الگوی آسیبشناسی فرایند سیاستپژوهی در آموزش عالی ایران [دوره 25، شماره 1، 1397، صفحه 109-126]
-
ابوالقاسمی، محمود
رابطه علی ادراک از محیط یادگیری سازندهگرا و تفکر سیستمی با گرایش به یادگیری مادامالعمر از طریق میانجیگری انگیزش درونی دانشجویان کارشناسی دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 25، شماره 2، 1397، صفحه 109-130]
-
احمدی، هایده
تحلیل کیفی و کمی تجارب و بازخورد شرکت کنندگان در مصاحبههای استخدامی آموزشوپرورش [دوره 25، شماره 1، 1397، صفحه 23-42]
-
ادیب، یوسف
بررسی تجارب زیسته تعلل ورزی تحصیلی در دانشآموزان متوسطه [دوره 25، شماره 1، 1397، صفحه 127-144]
-
اسدزاده، حسن
تدوین بستهی آموزشی خودفرمانی و تعیین اثربخشی آن بر انگیزش درونی، انگیزش بیرونی و بیانگیزگی دانشآموزان دورهی دوم متوسطه تهران [دوره 25، شماره 2، 1397، صفحه 71-90]
-
اشرفی، سکینه
اثربخشی آموزش کارآفرینی بر مسیر شغلی دانش آموزان [دوره 25، شماره 2، 1397، صفحه 91-108]
-
اشرفی سلیم کندی، فرشید
تحلیل رابطه مولفه های کیفیت زندگی کاری با ابعاد توانمندسازی روانشناختی [دوره 25، شماره 2، 1397، صفحه 197-212]
-
امیری فرح آبادی، جعفر
طراحی و اعتباریابی الگوی آسیبشناسی فرایند سیاستپژوهی در آموزش عالی ایران [دوره 25، شماره 1، 1397، صفحه 109-126]
-
امین بیدختی، علی اکبرعلی
نقش میانجی یادگیری مشارکتی در رابطه شایستگی تدریس و صلاحیت حرفهای اعضای هیأت علمی با دستاورد تحصیلی دانشجویان [دوره 25، شماره 1، 1397، صفحه 145-164]
-
ایدون، اکرم
شناسایی عوامل موثر بر رفتارخرید دانش آموزان مصرفکننده بازی-های رایانهای (مورد مطالعه: دانشآموزان ابتدایی مدارس شهر اهواز) [دوره 25، شماره 2، 1397، صفحه 131-152]
-
ایزدی، صمد
شناسایی ابعاد و مؤلفه های کاربرد درس پژوهی درس ریاضی در مدارس ابتدایی عادی استان مازندران به منظور ارائه یک مدل مفهومی [دوره 25، شماره 2، 1397، صفحه 47-70]
ب
-
باقرپور، حسین
بررسی مقایسهای آزمونهای مهارتی مبتنی بر فناوری و آزمونهای مبتنی بر کاغذ (مورد مطالعه: اداره کل آموزش فنی و حرفهای البرز) [دوره 25، شماره 1، 1397، صفحه 165-184]
-
بر خورداری، رمضان
نقدی تبارشناسانه بر مفهوم دانش آموز نخبه در آموزش و پرورش معاصر ایران [دوره 25، شماره 1، 1397، صفحه 5-22]
-
بهروزی، ناصر
رابطه علی ادراک از محیط یادگیری سازندهگرا و تفکر سیستمی با گرایش به یادگیری مادامالعمر از طریق میانجیگری انگیزش درونی دانشجویان کارشناسی دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 25، شماره 2، 1397، صفحه 109-130]
پ
-
پوراحمدعلی، امیر
شناسایی ابعاد و مؤلفه های کاربرد درس پژوهی درس ریاضی در مدارس ابتدایی عادی استان مازندران به منظور ارائه یک مدل مفهومی [دوره 25، شماره 2، 1397، صفحه 47-70]
ج
-
جعفری، سکینه
نقش میانجی یادگیری مشارکتی در رابطه شایستگی تدریس و صلاحیت حرفهای اعضای هیأت علمی با دستاورد تحصیلی دانشجویان [دوره 25، شماره 1، 1397، صفحه 145-164]
ح
-
حسین زاده، علی حسین
بررسی نقش سرمایههای فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی بر نابرابری آموزشی [دوره 25، شماره 2، 1397، صفحه 213-232]
د
-
درزیان عزیزی، عبدالهادی
شناسایی عوامل موثر بر رفتارخرید دانش آموزان مصرفکننده بازی-های رایانهای (مورد مطالعه: دانشآموزان ابتدایی مدارس شهر اهواز) [دوره 25، شماره 2، 1397، صفحه 131-152]
-
درویشی، زین العابدین
تحلیل رابطه مولفه های کیفیت زندگی کاری با ابعاد توانمندسازی روانشناختی [دوره 25، شماره 2، 1397، صفحه 197-212]
ر
-
رحمان پور، نسرین
تدوین بستهی آموزشی خودفرمانی و تعیین اثربخشی آن بر انگیزش درونی، انگیزش بیرونی و بیانگیزگی دانشآموزان دورهی دوم متوسطه تهران [دوره 25، شماره 2، 1397، صفحه 71-90]
-
رحیمیان، حمید
طراحی و اعتبار یابی الگوی رهبری خدمتگزار برای دانشگاه فرهنگیان با رویکرد مبتنی بر نظریه داده بنیاد [دوره 25، شماره 1، 1397، صفحه 87-108]
ز
-
زینلی پور، حسین
شناسایی ابعاد و مؤلفه های کاربرد درس پژوهی درس ریاضی در مدارس ابتدایی عادی استان مازندران به منظور ارائه یک مدل مفهومی [دوره 25، شماره 2، 1397، صفحه 47-70]
س
-
سبحانی جو، سبحان
طراحی و اعتبار یابی الگوی رهبری خدمتگزار برای دانشگاه فرهنگیان با رویکرد مبتنی بر نظریه داده بنیاد [دوره 25، شماره 1، 1397، صفحه 87-108]
-
سعادت، سحر
سیاست ها و استراتژی های سازماندهی آموزش مداوم در شرکت فولاد مبارکه اصفهان [دوره 25، شماره 2، 1397، صفحه 25-46]
-
سعدی پور، اسماعیل
تدوین بستهی آموزشی خودفرمانی و تعیین اثربخشی آن بر انگیزش درونی، انگیزش بیرونی و بیانگیزگی دانشآموزان دورهی دوم متوسطه تهران [دوره 25، شماره 2، 1397، صفحه 71-90]
-
سلیمانی، نادر
سنتز پژوهی در مطالعات تفکر استراتژیک مدیران [دوره 25، شماره 1، 1397، صفحه 43-64]
ش
-
شاهی، سکینه
سیاست ها و استراتژی های سازماندهی آموزش مداوم در شرکت فولاد مبارکه اصفهان [دوره 25، شماره 2، 1397، صفحه 25-46]
-
شفیعی، ناهید
رابطه علی ادراک از محیط یادگیری سازندهگرا و تفکر سیستمی با گرایش به یادگیری مادامالعمر از طریق میانجیگری انگیزش درونی دانشجویان کارشناسی دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 25، شماره 2، 1397، صفحه 109-130]
-
شهنی ییلاق، منیجه
رابطه علی ادراک از محیط یادگیری سازندهگرا و تفکر سیستمی با گرایش به یادگیری مادامالعمر از طریق میانجیگری انگیزش درونی دانشجویان کارشناسی دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 25، شماره 2، 1397، صفحه 109-130]
-
شیخی فینی، علی اکبر
شناسایی ابعاد و مؤلفه های کاربرد درس پژوهی درس ریاضی در مدارس ابتدایی عادی استان مازندران به منظور ارائه یک مدل مفهومی [دوره 25، شماره 2، 1397، صفحه 47-70]
-
شیربگی، ناصر
تحلیل کیفی و کمی تجارب و بازخورد شرکت کنندگان در مصاحبههای استخدامی آموزشوپرورش [دوره 25، شماره 1، 1397، صفحه 23-42]
ض
-
ضرغامی همراه، سعید
نقدی تبارشناسانه بر مفهوم دانش آموز نخبه در آموزش و پرورش معاصر ایران [دوره 25، شماره 1، 1397، صفحه 5-22]
ط
-
طاهری، مرتضی
طراحی و اعتبار یابی الگوی رهبری خدمتگزار برای دانشگاه فرهنگیان با رویکرد مبتنی بر نظریه داده بنیاد [دوره 25، شماره 1، 1397، صفحه 87-108]
ع
-
عالی، مرضیه
تأملی بر شکل گیری نظام آموزش مدرن در ایران مبتنی بر مناسبات قدرت – دانش در اندیشه میشل فوکو [دوره 25، شماره 2، 1397، صفحه 5-22]
-
عباس پور، عباس
طراحی و اعتبار یابی الگوی رهبری خدمتگزار برای دانشگاه فرهنگیان با رویکرد مبتنی بر نظریه داده بنیاد [دوره 25، شماره 1، 1397، صفحه 87-108]
-
عبدالهی خانقاه، شهداد
نقدی تبارشناسانه بر مفهوم دانش آموز نخبه در آموزش و پرورش معاصر ایران [دوره 25، شماره 1، 1397، صفحه 5-22]
غ
-
غلامی، خلیل
تحلیل کیفی و کمی تجارب و بازخورد شرکت کنندگان در مصاحبههای استخدامی آموزشوپرورش [دوره 25، شماره 1، 1397، صفحه 23-42]
ف
-
فتحی آذر، اسکندر
بررسی تجارب زیسته تعلل ورزی تحصیلی در دانشآموزان متوسطه [دوره 25، شماره 1، 1397، صفحه 127-144]
-
فرخی، نورعلی
تدوین بستهی آموزشی خودفرمانی و تعیین اثربخشی آن بر انگیزش درونی، انگیزش بیرونی و بیانگیزگی دانشآموزان دورهی دوم متوسطه تهران [دوره 25، شماره 2، 1397، صفحه 71-90]
-
فرهادی راد، حمید
سیاست ها و استراتژی های سازماندهی آموزش مداوم در شرکت فولاد مبارکه اصفهان [دوره 25، شماره 2، 1397، صفحه 25-46]
ق
-
قائدی، یحیی
نقدی تبارشناسانه بر مفهوم دانش آموز نخبه در آموزش و پرورش معاصر ایران [دوره 25، شماره 1، 1397، صفحه 5-22]
-
قره آغاجی، سعید
بررسی تجارب زیسته تعلل ورزی تحصیلی در دانشآموزان متوسطه [دوره 25، شماره 1، 1397، صفحه 127-144]
-
قلعه ای، علیرضا
تحلیل رابطه مولفه های کیفیت زندگی کاری با ابعاد توانمندسازی روانشناختی [دوره 25، شماره 2، 1397، صفحه 197-212]
-
قهرمانی، محمد
طراحی و اعتباریابی الگوی آسیبشناسی فرایند سیاستپژوهی در آموزش عالی ایران [دوره 25، شماره 1، 1397، صفحه 109-126]
ک
-
کریمی، روح الله
نقدی بر تفسیر خواجه نصیرالدین طوسی از کسب عادت ارسطویی [دوره 25، شماره 1، 1397، صفحه 65-86]
-
کمری، حبیب
سنتز پژوهی در مطالعات تفکر استراتژیک مدیران [دوره 25، شماره 1، 1397، صفحه 43-64]
م
-
محمدی، سارا
شناسایی عوامل موثر بر رفتارخرید دانش آموزان مصرفکننده بازی-های رایانهای (مورد مطالعه: دانشآموزان ابتدایی مدارس شهر اهواز) [دوره 25، شماره 2، 1397، صفحه 131-152]
-
محمودی سفیدکوهی، حسین
بررسی مقایسهای آزمونهای مهارتی مبتنی بر فناوری و آزمونهای مبتنی بر کاغذ (مورد مطالعه: اداره کل آموزش فنی و حرفهای البرز) [دوره 25، شماره 1، 1397، صفحه 165-184]
-
مسعودی ندوشن، عصمت
سنتز پژوهی در مطالعات تفکر استراتژیک مدیران [دوره 25، شماره 1، 1397، صفحه 43-64]
-
مهاجران، بهناز
تحلیل رابطه مولفه های کیفیت زندگی کاری با ابعاد توانمندسازی روانشناختی [دوره 25، شماره 2، 1397، صفحه 197-212]
-
مومبینی، محمدعلی
بررسی نقش سرمایههای فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی بر نابرابری آموزشی [دوره 25، شماره 2، 1397، صفحه 213-232]
ن
-
نبوی، مریم
نقش میانجی یادگیری مشارکتی در رابطه شایستگی تدریس و صلاحیت حرفهای اعضای هیأت علمی با دستاورد تحصیلی دانشجویان [دوره 25، شماره 1، 1397، صفحه 145-164]
-
نجفی هزارجریبی، حبیب الله
اثربخشی آموزش کارآفرینی بر مسیر شغلی دانش آموزان [دوره 25، شماره 2، 1397، صفحه 91-108]
-
نظرزاده زارع، محسن
شناسایی موانع تعاملات بین المللی اعضای هیأت علمی: رویکردی کیفی [دوره 25، شماره 2، 1397، صفحه 179-196]
-
نوریان، محمد
سنتز پژوهی در مطالعات تفکر استراتژیک مدیران [دوره 25، شماره 1، 1397، صفحه 43-64]
-
نیستانی، محمد رضا
سیاست ها و استراتژی های سازماندهی آموزش مداوم در شرکت فولاد مبارکه اصفهان [دوره 25، شماره 2، 1397، صفحه 25-46]
و
-
واحدی، شهرام
بررسی تجارب زیسته تعلل ورزی تحصیلی در دانشآموزان متوسطه [دوره 25، شماره 1، 1397، صفحه 127-144]
ه
-
هدایتی، مهرنوش
ساخت و هنجاریابی پرسشنامه سنجش تفکر مراقبتی بر مبنای رویکرد تربیتی فلسفه برای کودکان [دوره 25، شماره 2، 1397، صفحه 131-152]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد