ابوالقاسمی، محمود
طراحی و اعتباریابی الگوی آسیبشناسی فرایند سیاستپژوهی در آموزش عالی ایران [دوره 25، شماره 1، 1397، صفحه 109-126]
ابوالقاسمی، محمود
رابطه علی ادراک از محیط یادگیری سازندهگرا و تفکر سیستمی با گرایش به یادگیری مادامالعمر از طریق میانجیگری انگیزش درونی دانشجویان کارشناسی دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 25، شماره 2، 1397، صفحه 109-130]
احمدی، هایده
تحلیل کیفی و کمی تجارب و بازخورد شرکت کنندگان در مصاحبههای استخدامی آموزشوپرورش [دوره 25، شماره 1، 1397، صفحه 23-42]
ادیب، یوسف
بررسی تجارب زیسته تعلل ورزی تحصیلی در دانشآموزان متوسطه [دوره 25، شماره 1، 1397، صفحه 127-144]
اسدزاده، حسن
تدوین بستهی آموزشی خودفرمانی و تعیین اثربخشی آن بر انگیزش درونی، انگیزش بیرونی و بیانگیزگی دانشآموزان دورهی دوم متوسطه تهران [دوره 25، شماره 2، 1397، صفحه 71-90]
اشرفی، سکینه
اثربخشی آموزش کارآفرینی بر مسیر شغلی دانش آموزان [دوره 25، شماره 2، 1397، صفحه 91-108]
امیری فرح آبادی، جعفر
طراحی و اعتباریابی الگوی آسیبشناسی فرایند سیاستپژوهی در آموزش عالی ایران [دوره 25، شماره 1، 1397، صفحه 109-126]
امین بیدختی، علی اکبرعلی
نقش میانجی یادگیری مشارکتی در رابطه شایستگی تدریس و صلاحیت حرفهای اعضای هیأت علمی با دستاورد تحصیلی دانشجویان [دوره 25، شماره 1، 1397، صفحه 145-164]
ایدون، اکرم
شناسایی عوامل موثر بر رفتارخرید دانش آموزان مصرفکننده بازی-های رایانهای (مورد مطالعه: دانشآموزان ابتدایی مدارس شهر اهواز) [دوره 25، شماره 2، 1397، صفحه 131-152]
ایزدی، صمد
شناسایی ابعاد و مؤلفه های کاربرد درس پژوهی درس ریاضی در مدارس ابتدایی عادی استان مازندران به منظور ارائه یک مدل مفهومی [دوره 25، شماره 2، 1397، صفحه 47-70]
ب
باقرپور، حسین
بررسی مقایسهای آزمونهای مهارتی مبتنی بر فناوری و آزمونهای مبتنی بر کاغذ (مورد مطالعه: اداره کل آموزش فنی و حرفهای البرز) [دوره 25، شماره 1، 1397، صفحه 165-184]
بر خورداری، رمضان
نقدی تبارشناسانه بر مفهوم دانش آموز نخبه در آموزش و پرورش معاصر ایران [دوره 25، شماره 1، 1397، صفحه 5-22]
بهروزی، ناصر
رابطه علی ادراک از محیط یادگیری سازندهگرا و تفکر سیستمی با گرایش به یادگیری مادامالعمر از طریق میانجیگری انگیزش درونی دانشجویان کارشناسی دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 25، شماره 2، 1397، صفحه 109-130]
پ
پوراحمدعلی، امیر
شناسایی ابعاد و مؤلفه های کاربرد درس پژوهی درس ریاضی در مدارس ابتدایی عادی استان مازندران به منظور ارائه یک مدل مفهومی [دوره 25، شماره 2، 1397، صفحه 47-70]
ج
جعفری، سکینه
نقش میانجی یادگیری مشارکتی در رابطه شایستگی تدریس و صلاحیت حرفهای اعضای هیأت علمی با دستاورد تحصیلی دانشجویان [دوره 25، شماره 1، 1397، صفحه 145-164]
ح
حسین زاده، علی حسین
بررسی نقش سرمایههای فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی بر نابرابری آموزشی [دوره 25، شماره 2، 1397، صفحه 213-232]
د
درزیان عزیزی، عبدالهادی
شناسایی عوامل موثر بر رفتارخرید دانش آموزان مصرفکننده بازی-های رایانهای (مورد مطالعه: دانشآموزان ابتدایی مدارس شهر اهواز) [دوره 25، شماره 2، 1397، صفحه 131-152]
رحمان پور، نسرین
تدوین بستهی آموزشی خودفرمانی و تعیین اثربخشی آن بر انگیزش درونی، انگیزش بیرونی و بیانگیزگی دانشآموزان دورهی دوم متوسطه تهران [دوره 25، شماره 2، 1397، صفحه 71-90]
رحیمیان، حمید
طراحی و اعتبار یابی الگوی رهبری خدمتگزار برای دانشگاه فرهنگیان با رویکرد مبتنی بر نظریه داده بنیاد [دوره 25، شماره 1، 1397، صفحه 87-108]
ز
زینلی پور، حسین
شناسایی ابعاد و مؤلفه های کاربرد درس پژوهی درس ریاضی در مدارس ابتدایی عادی استان مازندران به منظور ارائه یک مدل مفهومی [دوره 25، شماره 2، 1397، صفحه 47-70]
س
سبحانی جو، سبحان
طراحی و اعتبار یابی الگوی رهبری خدمتگزار برای دانشگاه فرهنگیان با رویکرد مبتنی بر نظریه داده بنیاد [دوره 25، شماره 1، 1397، صفحه 87-108]
سعادت، سحر
سیاست ها و استراتژی های سازماندهی آموزش مداوم در شرکت فولاد مبارکه اصفهان [دوره 25، شماره 2، 1397، صفحه 25-46]
سعدی پور، اسماعیل
تدوین بستهی آموزشی خودفرمانی و تعیین اثربخشی آن بر انگیزش درونی، انگیزش بیرونی و بیانگیزگی دانشآموزان دورهی دوم متوسطه تهران [دوره 25، شماره 2، 1397، صفحه 71-90]
شاهی، سکینه
سیاست ها و استراتژی های سازماندهی آموزش مداوم در شرکت فولاد مبارکه اصفهان [دوره 25، شماره 2، 1397، صفحه 25-46]
شفیعی، ناهید
رابطه علی ادراک از محیط یادگیری سازندهگرا و تفکر سیستمی با گرایش به یادگیری مادامالعمر از طریق میانجیگری انگیزش درونی دانشجویان کارشناسی دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 25، شماره 2، 1397، صفحه 109-130]
شهنی ییلاق، منیجه
رابطه علی ادراک از محیط یادگیری سازندهگرا و تفکر سیستمی با گرایش به یادگیری مادامالعمر از طریق میانجیگری انگیزش درونی دانشجویان کارشناسی دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 25، شماره 2، 1397، صفحه 109-130]
شیخی فینی، علی اکبر
شناسایی ابعاد و مؤلفه های کاربرد درس پژوهی درس ریاضی در مدارس ابتدایی عادی استان مازندران به منظور ارائه یک مدل مفهومی [دوره 25، شماره 2، 1397، صفحه 47-70]
شیربگی، ناصر
تحلیل کیفی و کمی تجارب و بازخورد شرکت کنندگان در مصاحبههای استخدامی آموزشوپرورش [دوره 25، شماره 1، 1397، صفحه 23-42]
ض
ضرغامی همراه، سعید
نقدی تبارشناسانه بر مفهوم دانش آموز نخبه در آموزش و پرورش معاصر ایران [دوره 25، شماره 1، 1397، صفحه 5-22]
ط
طاهری، مرتضی
طراحی و اعتبار یابی الگوی رهبری خدمتگزار برای دانشگاه فرهنگیان با رویکرد مبتنی بر نظریه داده بنیاد [دوره 25، شماره 1، 1397، صفحه 87-108]
ع
عالی، مرضیه
تأملی بر شکل گیری نظام آموزش مدرن در ایران مبتنی بر مناسبات قدرت – دانش در اندیشه میشل فوکو [دوره 25، شماره 2، 1397، صفحه 5-22]
عباس پور، عباس
طراحی و اعتبار یابی الگوی رهبری خدمتگزار برای دانشگاه فرهنگیان با رویکرد مبتنی بر نظریه داده بنیاد [دوره 25، شماره 1، 1397، صفحه 87-108]
عبدالهی خانقاه، شهداد
نقدی تبارشناسانه بر مفهوم دانش آموز نخبه در آموزش و پرورش معاصر ایران [دوره 25، شماره 1، 1397، صفحه 5-22]
غ
غلامی، خلیل
تحلیل کیفی و کمی تجارب و بازخورد شرکت کنندگان در مصاحبههای استخدامی آموزشوپرورش [دوره 25، شماره 1، 1397، صفحه 23-42]
ف
فتحی آذر، اسکندر
بررسی تجارب زیسته تعلل ورزی تحصیلی در دانشآموزان متوسطه [دوره 25، شماره 1، 1397، صفحه 127-144]
فرخی، نورعلی
تدوین بستهی آموزشی خودفرمانی و تعیین اثربخشی آن بر انگیزش درونی، انگیزش بیرونی و بیانگیزگی دانشآموزان دورهی دوم متوسطه تهران [دوره 25، شماره 2، 1397، صفحه 71-90]
فرهادی راد، حمید
سیاست ها و استراتژی های سازماندهی آموزش مداوم در شرکت فولاد مبارکه اصفهان [دوره 25، شماره 2، 1397، صفحه 25-46]
ق
قائدی، یحیی
نقدی تبارشناسانه بر مفهوم دانش آموز نخبه در آموزش و پرورش معاصر ایران [دوره 25، شماره 1، 1397، صفحه 5-22]
قره آغاجی، سعید
بررسی تجارب زیسته تعلل ورزی تحصیلی در دانشآموزان متوسطه [دوره 25، شماره 1، 1397، صفحه 127-144]
قلعه ای، علیرضا
تحلیل رابطه مولفه های کیفیت زندگی کاری با ابعاد توانمندسازی روانشناختی [دوره 25، شماره 2، 1397، صفحه 197-212]
قهرمانی، محمد
طراحی و اعتباریابی الگوی آسیبشناسی فرایند سیاستپژوهی در آموزش عالی ایران [دوره 25، شماره 1، 1397، صفحه 109-126]
ک
کریمی، روح الله
نقدی بر تفسیر خواجه نصیرالدین طوسی از کسب عادت ارسطویی [دوره 25، شماره 1، 1397، صفحه 65-86]
محمدی، سارا
شناسایی عوامل موثر بر رفتارخرید دانش آموزان مصرفکننده بازی-های رایانهای (مورد مطالعه: دانشآموزان ابتدایی مدارس شهر اهواز) [دوره 25، شماره 2، 1397، صفحه 131-152]
محمودی سفیدکوهی، حسین
بررسی مقایسهای آزمونهای مهارتی مبتنی بر فناوری و آزمونهای مبتنی بر کاغذ (مورد مطالعه: اداره کل آموزش فنی و حرفهای البرز) [دوره 25، شماره 1، 1397، صفحه 165-184]
مهاجران، بهناز
تحلیل رابطه مولفه های کیفیت زندگی کاری با ابعاد توانمندسازی روانشناختی [دوره 25، شماره 2، 1397، صفحه 197-212]
مومبینی، محمدعلی
بررسی نقش سرمایههای فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی بر نابرابری آموزشی [دوره 25، شماره 2، 1397، صفحه 213-232]
ن
نبوی، مریم
نقش میانجی یادگیری مشارکتی در رابطه شایستگی تدریس و صلاحیت حرفهای اعضای هیأت علمی با دستاورد تحصیلی دانشجویان [دوره 25، شماره 1، 1397، صفحه 145-164]
نجفی هزارجریبی، حبیب الله
اثربخشی آموزش کارآفرینی بر مسیر شغلی دانش آموزان [دوره 25، شماره 2، 1397، صفحه 91-108]
نظرزاده زارع، محسن
شناسایی موانع تعاملات بین المللی اعضای هیأت علمی: رویکردی کیفی [دوره 25، شماره 2، 1397، صفحه 179-196]
نوریان، محمد
سنتز پژوهی در مطالعات تفکر استراتژیک مدیران [دوره 25، شماره 1، 1397، صفحه 43-64]
نیستانی، محمد رضا
سیاست ها و استراتژی های سازماندهی آموزش مداوم در شرکت فولاد مبارکه اصفهان [دوره 25، شماره 2، 1397، صفحه 25-46]
و
واحدی، شهرام
بررسی تجارب زیسته تعلل ورزی تحصیلی در دانشآموزان متوسطه [دوره 25، شماره 1، 1397، صفحه 127-144]
ه
هدایتی، مهرنوش
ساخت و هنجاریابی پرسشنامه سنجش تفکر مراقبتی بر مبنای رویکرد تربیتی فلسفه برای کودکان [دوره 25، شماره 2، 1397، صفحه 131-152]