نمایه نویسندگان

آ

  • آراسته، حمیدرضا سیستم پذیرش دکتری در ایران و دانشگاه‌های برتر: یک مطالعه تطبیقی [دوره 23، شماره 2، 1395، صفحه 5-34]
  • آزادمنش، سعید واکاوی کارکردهای رشته فلسفه تعلیم و تربیت از منظر دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه تهران: تحلیل مضمون [دوره 23، شماره 1، 1395، صفحه 107-130]

ا

  • ابراهیمی، سارا اثربخشی بسته بهینه‌سازی جو‌اجتماعی-هیجانی کلاس و ویژگی‌های معلم در مدارس ابتدایی [دوره 23، شماره 1، 1395، صفحه 153-172]
  • اسکندری، حسین از هوشمندی تا خردمندی: نقدی بر تلقی نظام تربیتی از فناوری [دوره 23، شماره 1، 1395، صفحه 81-106]

ب

  • باقری نوع پرست، خسرو عینیت در علوم تربیتی از منظر روش بازسازی عقلانی [دوره 23، شماره 2، 1395، صفحه 105-126]
  • برزگر، کاظم رابطه‌ی باورهای معرفت‌شناختی و باورهای ضدروشن‌فکری با گرایش به تفکر انتقادی در دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه یزد [دوره 23، شماره 1، 1395، صفحه 131-152]
  • بغدادچی، رضا سیستم پذیرش دکتری در ایران و دانشگاه‌های برتر: یک مطالعه تطبیقی [دوره 23، شماره 2، 1395، صفحه 5-34]
  • بهمئی، لیلا عنوان: آیا بازسازی اجتماعی و فرهنگی وظیفه مدرسه است؟ (بررسی تحلیلی دیدگاه باسازی گرایان اجتماعی) [دوره 23، شماره 1، 1395، صفحه 5-28]

پ

  • پارسا، عبدالله بررسی موانع استقرار مدارس هوشمند در دبیرستان‌های دخترانه شهر اهواز از دیدگاه معلمان و مدیران [دوره 23، شماره 1، 1395، صفحه 55-80]
  • پاک سرشت، محمدجعفر عنوان: آیا بازسازی اجتماعی و فرهنگی وظیفه مدرسه است؟ (بررسی تحلیلی دیدگاه باسازی گرایان اجتماعی) [دوره 23، شماره 1، 1395، صفحه 5-28]
  • پروار، حمیدرضا بررسی ظرفیت روشنفکری دینی متأخر ایران در تحقق تربیت شهروندی مدرن [دوره 23، شماره 2، 1395، صفحه 77-104]
  • پروین، احسان آسیب‌شناسی دانشگاه جامع علمی کاربردی به کمک تحلیل ANP و SWOT و ارائه راهبردهای مناسب (موردمطالعه: مراکز علمی کاربردی شهرستان زاهدان) [دوره 23، شماره 2، 1395، صفحه 177-198]
  • پریشانی، ندا بررسی تطبیقی عنصر محتوا در برنامه درسی آموزش محیط‌زیست متوسطه دوم ایران و چند کشور منتخب و پیشنهاد رویکرد و محتوای مغفول در برنامه درسی آموزش محیط‌زیست ایران [دوره 23، شماره 2، 1395، صفحه 127-152]
  • پورشهریار، حسین اثربخشی بسته بهینه‌سازی جو‌اجتماعی-هیجانی کلاس و ویژگی‌های معلم در مدارس ابتدایی [دوره 23، شماره 1، 1395، صفحه 153-172]

خ

  • خراسانی، ام البنین آسیب‌شناسی دانشگاه جامع علمی کاربردی به کمک تحلیل ANP و SWOT و ارائه راهبردهای مناسب (موردمطالعه: مراکز علمی کاربردی شهرستان زاهدان) [دوره 23، شماره 2، 1395، صفحه 177-198]
  • خوش خواهد، افروز رابطه‌ی باورهای معرفت‌شناختی و باورهای ضدروشن‌فکری با گرایش به تفکر انتقادی در دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه یزد [دوره 23، شماره 1، 1395، صفحه 131-152]

ز

  • زندوانیان، احمد رابطه‌ی باورهای معرفت‌شناختی و باورهای ضدروشن‌فکری با گرایش به تفکر انتقادی در دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه یزد [دوره 23، شماره 1، 1395، صفحه 131-152]

س

  • سجادی، سید مهدی عینیت در علوم تربیتی از منظر روش بازسازی عقلانی [دوره 23، شماره 2، 1395، صفحه 105-126]
  • سجادیه، نرگس واکاوی کارکردهای رشته فلسفه تعلیم و تربیت از منظر دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه تهران: تحلیل مضمون [دوره 23، شماره 1، 1395، صفحه 107-130]

ش

  • شریفیان، فریدون بررسی تطبیقی عنصر محتوا در برنامه درسی آموزش محیط‌زیست متوسطه دوم ایران و چند کشور منتخب و پیشنهاد رویکرد و محتوای مغفول در برنامه درسی آموزش محیط‌زیست ایران [دوره 23، شماره 2، 1395، صفحه 127-152]
  • شکری، امید اثربخشی بسته بهینه‌سازی جو‌اجتماعی-هیجانی کلاس و ویژگی‌های معلم در مدارس ابتدایی [دوره 23، شماره 1، 1395، صفحه 153-172]
  • شمشیری، بابک بررسی ظرفیت روشنفکری دینی متأخر ایران در تحقق تربیت شهروندی مدرن [دوره 23، شماره 2، 1395، صفحه 77-104]

ص

  • صادق زاده قمصری، علیرضا عینیت در علوم تربیتی از منظر روش بازسازی عقلانی [دوره 23، شماره 2، 1395، صفحه 105-126]
  • صفایی مقدم، مسعود عنوان: آیا بازسازی اجتماعی و فرهنگی وظیفه مدرسه است؟ (بررسی تحلیلی دیدگاه باسازی گرایان اجتماعی) [دوره 23، شماره 1، 1395، صفحه 5-28]

ض

  • ضرغامی، سعید تأثیر اجرای برنامه فلسفه برای کودکان در بالا بردن آگاهی‌های رسانه‌ای دانش‌آموزان پایه پنجم ابتدایی شهر دزفول [دوره 23، شماره 2، 1395، صفحه 153-176]

ع

  • عبدالهی، بیژن سیستم پذیرش دکتری در ایران و دانشگاه‌های برتر: یک مطالعه تطبیقی [دوره 23، شماره 2، 1395، صفحه 5-34]
  • عبدالوهابی، مرضیه بررسی موانع استقرار مدارس هوشمند در دبیرستان‌های دخترانه شهر اهواز از دیدگاه معلمان و مدیران [دوره 23، شماره 1، 1395، صفحه 55-80]

غ

  • غیاثی ندوشن، سعید آسیب‌شناسی دانشگاه جامع علمی کاربردی به کمک تحلیل ANP و SWOT و ارائه راهبردهای مناسب (موردمطالعه: مراکز علمی کاربردی شهرستان زاهدان) [دوره 23، شماره 2، 1395، صفحه 177-198]

ف

  • فرجی ده سرخی، حاتم سیستم پذیرش دکتری در ایران و دانشگاه‌های برتر: یک مطالعه تطبیقی [دوره 23، شماره 2، 1395، صفحه 5-34]
  • فرهادیان، مهرداد بررسی تطبیقی عنصر محتوا در برنامه درسی آموزش محیط‌زیست متوسطه دوم ایران و چند کشور منتخب و پیشنهاد رویکرد و محتوای مغفول در برنامه درسی آموزش محیط‌زیست ایران [دوره 23، شماره 2، 1395، صفحه 127-152]

ق

  • قائدی، یحیی تأثیر اجرای برنامه فلسفه برای کودکان در بالا بردن آگاهی‌های رسانه‌ای دانش‌آموزان پایه پنجم ابتدایی شهر دزفول [دوره 23، شماره 2، 1395، صفحه 153-176]

ک

  • کریمی گیلده، علی عینیت در علوم تربیتی از منظر روش بازسازی عقلانی [دوره 23، شماره 2، 1395، صفحه 105-126]
  • کیارسی، سمیه تأثیر اجرای برنامه فلسفه برای کودکان در بالا بردن آگاهی‌های رسانه‌ای دانش‌آموزان پایه پنجم ابتدایی شهر دزفول [دوره 23، شماره 2، 1395، صفحه 153-176]

م

  • ماه‌زاده، حامد «فلسفه برای کودکان» و مهارت حل مسئله اجتماعی [دوره 23، شماره 1، 1395، صفحه 29-54]
  • محمدی، شراره آسیب‌شناسی دانشگاه جامع علمی کاربردی به کمک تحلیل ANP و SWOT و ارائه راهبردهای مناسب (موردمطالعه: مراکز علمی کاربردی شهرستان زاهدان) [دوره 23، شماره 2، 1395، صفحه 177-198]
  • مرعشی، سیدمنصور عنوان: آیا بازسازی اجتماعی و فرهنگی وظیفه مدرسه است؟ (بررسی تحلیلی دیدگاه باسازی گرایان اجتماعی) [دوره 23، شماره 1، 1395، صفحه 5-28]
  • مزیدی شرف آبادی، محمد بررسی ظرفیت روشنفکری دینی متأخر ایران در تحقق تربیت شهروندی مدرن [دوره 23، شماره 2، 1395، صفحه 77-104]
  • منصوریان، یزدان تأثیر اجرای برنامه فلسفه برای کودکان در بالا بردن آگاهی‌های رسانه‌ای دانش‌آموزان پایه پنجم ابتدایی شهر دزفول [دوره 23، شماره 2، 1395، صفحه 153-176]
  • مهرعلی‌زاده، یداله بررسی موانع استقرار مدارس هوشمند در دبیرستان‌های دخترانه شهر اهواز از دیدگاه معلمان و مدیران [دوره 23، شماره 1، 1395، صفحه 55-80]
  • موسوی، علی بررسی تجربه زیسته آموزگاران دوره ابتدایی از وظایف معلم به‌مثابه فیلسوف –معلم [دوره 23، شماره 2، 1395، صفحه 35-56]
  • میرزامحمدی، محمد حسن تطبیق وجود از دیدگاه فارابی و هایدگر و دلالت‌های آن در تعلیم و تربیت [دوره 23، شماره 2، 1395، صفحه 57-76]
  • میر شاه جعفری، سید ابراهیم بررسی تطبیقی عنصر محتوا در برنامه درسی آموزش محیط‌زیست متوسطه دوم ایران و چند کشور منتخب و پیشنهاد رویکرد و محتوای مغفول در برنامه درسی آموزش محیط‌زیست ایران [دوره 23، شماره 2، 1395، صفحه 127-152]

ن

و

  • ولوی، پروانه بررسی تجربه زیسته آموزگاران دوره ابتدایی از وظایف معلم به‌مثابه فیلسوف –معلم [دوره 23، شماره 2، 1395، صفحه 35-56]

ه

  • هاشمی، سید جلال بررسی تجربه زیسته آموزگاران دوره ابتدایی از وظایف معلم به‌مثابه فیلسوف –معلم [دوره 23، شماره 2، 1395، صفحه 35-56]
  • هدایتی، مهرنوش «فلسفه برای کودکان» و مهارت حل مسئله اجتماعی [دوره 23، شماره 1، 1395، صفحه 29-54]