آ
-
آراسته، حمیدرضا
عوامل تأثیرگذار بر توسعه کمی خصوصیسازی آموزش عالی در ایران [دوره 21، شماره 2، 1393، صفحه 83-112]
ا
-
ابوالقاسمی، محمود
بررسی و ارائه یک الگوی تضمین کیفیت در مراکز یادگیری الکترونیکی دانشگاهی [دوره 21، شماره 1، 1393، صفحه 211-230]
-
ابوالقاسمی، مهدی
بررسی رابطهی احساس تعلق به مدرسه با انگیزهی پیشرفت و عملکرد تحصیلی دانشآموزان دورهی متوسطه نظری شهر اصفهان [دوره 21، شماره 1، 1393، صفحه 151-166]
-
ادیب، یوسف
موانع تحقق اهداف برنامه درسی فرآیند محور علوم تجربی دورهی راهنمایی تحصیلی از دیدگاه معلمان مدارس دخترانه شهرستان تبریز در سال تحصیلی 90-89 [دوره 21، شماره 1، 1393، صفحه 189-210]
-
ادیب، یوسف
تجارب معلمان پایه ششم ازاجرای برنامه ی درسی کار و فناوری [دوره 21، شماره 2، 1393، صفحه 183-206]
-
اسکندری، اصغر
روابط ساده و ترکیبی مؤلفههای سازمان یادگیرنده با اثربخشی سازمانی در مدارس هیأت امنایی و عادی [دوره 21، شماره 2، 1393، صفحه 207-230]
-
اقدسی، سمانه
مقایسه و روند جوّ مدرسه در مدارس ابتدایی ایران و کشورهای منطقه (دادههای تیمز 2003 و 2007 در پایه چهارم) [دوره 21، شماره 1، 1393، صفحه 51-72]
-
الهام پور، حسین
بررسی عملکرد مدارس هیأت امنایی با استفاده از نظریه داده بنیاد [دوره 21، شماره 1، 1393، صفحه 5-20]
-
امینی، محمد
جایگاه مغفول آموزش محیط زیست در کتب درسی (مطالعه موردی؛ کتب علوم و تعلیمات اجتماعی مقطع راهنمایی) [دوره 21، شماره 2، 1393، صفحه 59-82]
-
امینی فر، الهه
ارتقاء یادگیری دانشآموزان در معادله درجه اول [دوره 21، شماره 2، 1393، صفحه 23-38]
ب
-
برزگر بفرویی، کاظم
روند تحول باورهای معرفت شناختی دانشآموزان مقطع دبیرستان و رابطهی آن با عملکرد تحصیلی [دوره 21، شماره 1، 1393، صفحه 135-150]
-
بلندهمتان، کیوان
آموزش چندفرهنگی در کتابهای درسی دورهی ابتدایی [دوره 21، شماره 1، 1393، صفحه 73-92]
-
بیصدا، بهاره
مروری بر علل تأسیس، چگونگی شکلگیری و تأثیرات مدرسه دارالفنون در جامعه ایران عهد قاجار [دوره 21، شماره 2، 1393، صفحه 253-274]
پ
-
پارسا، عبداله
بررسی کارایی درونی مدارس مقطع راهنمایی شهرستان اهواز طی برنامه توسعه چهارم کشور به تفکیک پایه، موقعیت جغرافیایی و ناحیه [دوره 21، شماره 2، 1393، صفحه 39-58]
-
پرداختچی، محمدحسن
بررسی رابطهی بین حمایت مدیریت با رشد حرفهای خودراهبری دبیران [دوره 21، شماره 1، 1393، صفحه 93-114]
-
پورکریمی هاوشکی، مجتبی
تبیین چیستی و چگونگی تربیت هنری از منظر رویکرد تلفیقی رئالیسم انتقادی روی باسکار [دوره 21، شماره 2، 1393، صفحه 5-22]
-
پوزش شیرازی، حسین
بررسی تحلیلی تحقیقات انجام شده در موضوع ارزشیابی کیفی توصیفی [دوره 21، شماره 1، 1393، صفحه 21-50]
ج
-
جاویدی کلاته جعفرآبادی، طاهره
بررسی سعه صدر معلمان و رابطه آن با ترجیح سبک تدریس آنها [دوره 21، شماره 2، 1393، صفحه 113-138]
-
جمشیدی، لاله
عوامل تأثیرگذار بر توسعه کمی خصوصیسازی آموزش عالی در ایران [دوره 21، شماره 2، 1393، صفحه 83-112]
ح
-
حسنی، حجت
تبیین چیستی و چگونگی تربیت هنری از منظر رویکرد تلفیقی رئالیسم انتقادی روی باسکار [دوره 21، شماره 2، 1393، صفحه 5-22]
-
حسنی، محمد
بررسی تحلیلی تحقیقات انجام شده در موضوع ارزشیابی کیفی توصیفی [دوره 21، شماره 1، 1393، صفحه 21-50]
-
حکیم جوادی، منصور
بررسی تأثیر روش تدریس متقابل بر مهارتهای درک مطلب ریاضی با گروههای دو نفره [دوره 21، شماره 1، 1393، صفحه 167-188]
-
حکیم زاده، رضوان
بررسی رابطهی احساس تعلق به مدرسه با انگیزهی پیشرفت و عملکرد تحصیلی دانشآموزان دورهی متوسطه نظری شهر اصفهان [دوره 21، شماره 1، 1393، صفحه 151-166]
د
-
درانی، کمال
بررسی رابطهی احساس تعلق به مدرسه با انگیزهی پیشرفت و عملکرد تحصیلی دانشآموزان دورهی متوسطه نظری شهر اصفهان [دوره 21، شماره 1، 1393، صفحه 151-166]
-
دهباشی، معصومه
بررسی تأثیر روش تدریس متقابل بر مهارتهای درک مطلب ریاضی با گروههای دو نفره [دوره 21، شماره 1، 1393، صفحه 167-188]
ر
-
رجائی، ملیحه
بررسی سعه صدر معلمان و رابطه آن با ترجیح سبک تدریس آنها [دوره 21، شماره 2، 1393، صفحه 113-138]
-
رومیانی، یونس
بررسی کارایی درونی مدارس مقطع راهنمایی شهرستان اهواز طی برنامه توسعه چهارم کشور به تفکیک پایه، موقعیت جغرافیایی و ناحیه [دوره 21، شماره 2، 1393، صفحه 39-58]
س
-
سرمدی انصار، حسن
شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر انگیزش شغلی مدیران مدارس ابتدایی استان همدان [دوره 21، شماره 1، 1393، صفحه 115-134]
-
سواری، کریم
شناسایی نقاط ضعف طرح ارزشیابی توصیفی [دوره 21، شماره 2، 1393، صفحه 139-156]
ش
-
شمس مورکانی، غلامرضا
بررسی رابطهی بین حمایت مدیریت با رشد حرفهای خودراهبری دبیران [دوره 21، شماره 1، 1393، صفحه 93-114]
ع
-
عباباف، زهره
تأمل بر صلاحیتهای حرفهای معلمان در مطالعات برنامه درسی [دوره 21، شماره 2، 1393، صفحه 157-182]
-
عزتی، محمدرضا
تجارب معلمان پایه ششم ازاجرای برنامه ی درسی کار و فناوری [دوره 21، شماره 2، 1393، صفحه 183-206]
-
عسگری، علی اکبر
شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر انگیزش شغلی مدیران مدارس ابتدایی استان همدان [دوره 21، شماره 1، 1393، صفحه 115-134]
-
علم، محمدرضا
مروری بر علل تأسیس، چگونگی شکلگیری و تأثیرات مدرسه دارالفنون در جامعه ایران عهد قاجار [دوره 21، شماره 2، 1393، صفحه 253-274]
غ
-
غلامعلی لواسانی، مسعود
بررسی تأثیر روش تدریس متقابل بر مهارتهای درک مطلب ریاضی با گروههای دو نفره [دوره 21، شماره 1، 1393، صفحه 167-188]
ف
-
فتحی آذر، اسکندر
تجارب معلمان پایه ششم ازاجرای برنامه ی درسی کار و فناوری [دوره 21، شماره 2، 1393، صفحه 183-206]
-
فتحی واجارگاه، کورش
تأمل بر صلاحیتهای حرفهای معلمان در مطالعات برنامه درسی [دوره 21، شماره 2، 1393، صفحه 157-182]
-
فراستخواه، مقصود
تأمل بر صلاحیتهای حرفهای معلمان در مطالعات برنامه درسی [دوره 21، شماره 2، 1393، صفحه 157-182]
-
فراستخواه، مقصود
بررسی و ارائه یک الگوی تضمین کیفیت در مراکز یادگیری الکترونیکی دانشگاهی [دوره 21، شماره 1، 1393، صفحه 211-230]
ق
-
قنبری، سیروس
شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر انگیزش شغلی مدیران مدارس ابتدایی استان همدان [دوره 21، شماره 1، 1393، صفحه 115-134]
-
قنبری، سیروس
روابط ساده و ترکیبی مؤلفههای سازمان یادگیرنده با اثربخشی سازمانی در مدارس هیأت امنایی و عادی [دوره 21، شماره 2، 1393، صفحه 207-230]
-
قهرمانی، محمد
بررسی و ارائه یک الگوی تضمین کیفیت در مراکز یادگیری الکترونیکی دانشگاهی [دوره 21، شماره 1، 1393، صفحه 211-230]
ک
-
کرمی، زهره
مفاهیم آستانه: افقی نوین برای پژوهش در برنامه درسی [دوره 21، شماره 2، 1393، صفحه 231-252]
-
کریمی کیا، خدیجه
ارتقاء یادگیری دانشآموزان در معادله درجه اول [دوره 21، شماره 2، 1393، صفحه 23-38]
-
کیامنش، علیرضا
مقایسه و روند جوّ مدرسه در مدارس ابتدایی ایران و کشورهای منطقه (دادههای تیمز 2003 و 2007 در پایه چهارم) [دوره 21، شماره 1، 1393، صفحه 51-72]
م
-
ماشاالهی، زهرا
جایگاه مغفول آموزش محیط زیست در کتب درسی (مطالعه موردی؛ کتب علوم و تعلیمات اجتماعی مقطع راهنمایی) [دوره 21، شماره 2، 1393، صفحه 59-82]
-
محجوب عشرت آبادی، حسن
بررسی رابطهی بین حمایت مدیریت با رشد حرفهای خودراهبری دبیران [دوره 21، شماره 1، 1393، صفحه 93-114]
-
مکرونی، گلاله
آموزش چندفرهنگی در کتابهای درسی دورهی ابتدایی [دوره 21، شماره 1، 1393، صفحه 73-92]
-
مهدوی هزاوه، منصوره
مقایسه و روند جوّ مدرسه در مدارس ابتدایی ایران و کشورهای منطقه (دادههای تیمز 2003 و 2007 در پایه چهارم) [دوره 21، شماره 1، 1393، صفحه 51-72]
-
مهدیون، روح الله
بررسی و ارائه یک الگوی تضمین کیفیت در مراکز یادگیری الکترونیکی دانشگاهی [دوره 21، شماره 1، 1393، صفحه 211-230]
-
مهرام، بهروز
بررسی سعه صدر معلمان و رابطه آن با ترجیح سبک تدریس آنها [دوره 21، شماره 2، 1393، صفحه 113-138]
-
مهرعلیزاده، یداله
بررسی کارایی درونی مدارس مقطع راهنمایی شهرستان اهواز طی برنامه توسعه چهارم کشور به تفکیک پایه، موقعیت جغرافیایی و ناحیه [دوره 21، شماره 2، 1393، صفحه 39-58]
-
مهرعلی زاده، یدالله
بررسی عملکرد مدارس هیأت امنایی با استفاده از نظریه داده بنیاد [دوره 21، شماره 1، 1393، صفحه 5-20]
-
مهرعلی زاده، یداله
تأمل بر صلاحیتهای حرفهای معلمان در مطالعات برنامه درسی [دوره 21، شماره 2، 1393، صفحه 157-182]
-
مهری، داریوش
بررسی رابطهی بین حمایت مدیریت با رشد حرفهای خودراهبری دبیران [دوره 21، شماره 1، 1393، صفحه 93-114]
-
مهنی، امید
بررسی عملکرد مدارس هیأت امنایی با استفاده از نظریه داده بنیاد [دوره 21، شماره 1، 1393، صفحه 5-20]
ن
-
نجاتی، فرهاد
بررسی رابطهی احساس تعلق به مدرسه با انگیزهی پیشرفت و عملکرد تحصیلی دانشآموزان دورهی متوسطه نظری شهر اصفهان [دوره 21، شماره 1، 1393، صفحه 151-166]
-
نیسی، عبدالکاظم
شناسایی نقاط ضعف طرح ارزشیابی توصیفی [دوره 21، شماره 2، 1393، صفحه 139-156]
ی
-
یاری دهنوی، مراد
تبیین چیستی و چگونگی تربیت هنری از منظر رویکرد تلفیقی رئالیسم انتقادی روی باسکار [دوره 21، شماره 2، 1393، صفحه 5-22]
-
یوسف زاده، محمدرضا
مفاهیم آستانه: افقی نوین برای پژوهش در برنامه درسی [دوره 21، شماره 2، 1393، صفحه 231-252]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد