نوع مقاله : علمی- پژوهشی
نویسندگان
1 عضو هیت علمی دانشکده علوم تربیتی و روان شناسی دانشگاه شهید چمران اهواز،اهواز،ایران
2 دکترای روانشناسی از دانشکده علوم تربیتی و روان شناسی دانشگاه شهید چمران اهواز،اهواز،ایران
3 عضو هیت علمی دانشکده علوم تربیتی و روانشناسیدانشگاه شهید چمران اهواز،اهواز،ایران
4 عضو هیئت علمی دانشکده لوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه شهید چمران اهواز،اهواز،ایران
چکیده
-
کلیدواژهها
عنوان مقاله [English]
-
نویسندگان [English]
- H. Shokrkon 1
- A.Z. Naamee 2
- A.K. Neissi 3
- M. Meharbizadeh Honarmand 4
1 Faculty member of the Faculty of Educational Sciences and Psychology, Shahid Chamran University of Ahvaz, Ahvaz, Iran
2 PhD in Psychology from the Faculty of Educational Sciences and Psychology, Shahid Chamran University, Ahvaz, Ahvaz, Iran
3 Faculty member of the Faculty of Educational Sciences and Psychology, Shahid Chamran University of Ahvaz, Ahvaz, Iran
4 Faculty member of the Faculty of Educational Sciences and Psychology, Shahid Chamran University of Ahvaz, Ahvaz, Iran
چکیده [English]
-