دوره 31 (1403)
دوره 30 (1402)
دوره 29 (1401)
دوره 28 (1400)
دوره 27 (1399)
دوره 26 (1398)
دوره 25 (1397)
دوره 24 (1396)
دوره 23 (1395)
دوره 22 (1394)
دوره 21 (1393)
دوره 20 (1392)
دوره 19 (1391)
دوره 18 (1390)
دوره 17 (1389)
دوره 16 (1388)
دوره 15 (1387)
دوره 14 (1386)
دوره 13 (1385)
دوره 12 (1384)
دوره 11 (1383)
دوره 10 (1382)
دوره 9 (1381)
دوره 8 (1380)
دوره 7 (1379)
دوره 6 (1378)
دوره 5 (1377)
دوره 4 (1376)
دوره 3 (1375)
دوره 2 (1374)
دوره 1 (1373)
شناسایی شایستگی‌های معلم تأثیرگذار در دوره ابتدایی

مهدی سعیدی

دوره 31، شماره 1 ، شهریور 1403، ، صفحه 259-284

https://doi.org/10.22055/edus.2024.46738.3591

چکیده
  پژوهش حاضر یک پژوهش کیفی با هدف کاوش شایستگی‌های معلم تأثیرگذار دوره ابتدایی از دیدگاه معلمان و دانش‌آموزان است که با استفاده از روش پدیدارشناسی توصیفی انجام گرفته‌است. روش نمونه‌گیری در این پژوهش، هدفمند به‌شیوه نظری است. بدین‌منظور، داده‌ها از طریق مصاحبه نیمه‌ساختاریافته با 15 نفر از معلمان دوره ابتدایی و 18 نفر از دانش‌آموزان ...  بیشتر