دوره 30 (1402)
دوره 29 (1401)
دوره 28 (1400)
دوره 27 (1399)
دوره 26 (1398)
دوره 25 (1397)
دوره 24 (1396)
دوره 23 (1395)
دوره 22 (1394)
دوره 21 (1393)
دوره 20 (1392)
دوره 19 (1391)
دوره 18 (1390)
دوره 17 (1389)
دوره 16 (1388)
دوره 15 (1387)
دوره 14 (1386)
دوره 13 (1385)
دوره 12 (1384)
دوره 11 (1383)
دوره 10 (1382)
دوره 9 (1381)
دوره 8 (1380)
دوره 7 (1379)
دوره 6 (1378)
دوره 5 (1377)
دوره 4 (1376)
دوره 3 (1375)
دوره 2 (1374)
دوره 1 (1373)
تدوین و اعتباریابی مدل سنجش بهره‌وری‌ در دانشگاه فرهنگیان

علیرضا بادله؛ روح اله سمیعی

دوره 28، شماره 2 ، آذر 1400، ، صفحه 169-186

https://doi.org/10.22055/edus.2021.37055.3212

چکیده
  هدف پژوهش کاربردی-توسعه‌ای حاضر تدوین و اعتباریابی مدل ‌سنجش ‌بهره‌وری‌ در دانشگاه‌ فرهنگیان بوده که ماهیت آن اکتشافی و گردآوری داده‌ها در آن آمیخته می‌باشد. در فاز‌کیفی پژوهش، به روش نمونه‌گیری‌ گلوله برفی، 15مصاحبه با اعضای هیأت علمی دانشگاه تا رسیدن به اشباع نظری صورت گرفت که در مصاحبه‌ی نهم این مهم محقق شد. پس از انجام مصاحبه‌ها ...  بیشتر

مطالعه پیشران‌های بهبود عملکرد مدیران مدارس

بهمن نریمانی؛ حسین مهرداد؛ راضیه جلیلی

دوره 28، شماره 1 ، تیر 1400، ، صفحه 89-106

https://doi.org/10.22055/edus.2021.36882.3200

چکیده
  پژوهش حاضر با هدف شناسایی پیشران‌های مورد نیاز برای بهبود عملکرد مدیران مدارس ابتدایی، انجام شد. این پژوهش بر اساس رویکرد آمیخته و با استفاده از هر دو روش کیفی و کمی در سال ۱۳۹۹ انجام شد. در بخش کیفی از روش پژوهش داده بنیاد و در بخش کمی از روش توصیفی استفاده شد. مشارکت کنندگان در بخش کیفی با استفاده از روش نمونه گیری هدفمند ملاک محور ...  بیشتر