دوره 30 (1402)
دوره 29 (1401)
دوره 28 (1400)
دوره 27 (1399)
دوره 26 (1398)
دوره 25 (1397)
دوره 24 (1396)
دوره 23 (1395)
دوره 22 (1394)
دوره 21 (1393)
دوره 20 (1392)
دوره 19 (1391)
دوره 18 (1390)
دوره 17 (1389)
دوره 16 (1388)
دوره 15 (1387)
دوره 14 (1386)
دوره 13 (1385)
دوره 12 (1384)
دوره 11 (1383)
دوره 10 (1382)
دوره 9 (1381)
دوره 8 (1380)
دوره 7 (1379)
دوره 6 (1378)
دوره 5 (1377)
دوره 4 (1376)
دوره 3 (1375)
دوره 2 (1374)
دوره 1 (1373)
بررسی‌ روابط‌ ساده‌ و چندگانه‌ ساخت‌ و سازگرایی‌ در کلاس‌ و شیوه‌ اجرای‌ برنامه‌ درسی‌ (رویکردهای‌ تدریس‌ و ارزیابی‌) با رویکردهای‌ یادگیری‌ دانشجویان‌ در دوره‌های‌ کارشناسی‌

عبدا... پارسا؛ پرویز ساکتی

دوره 12، شماره 4 ، اسفند 1384، ، صفحه 147-184

https://doi.org/10.22055/edus.2006.16002

چکیده
     هدف‌ این‌ پژوهش‌ بررسی‌ رابطه‌ شیوه‌ اجرای‌ برنامه‌ درسی‌ (رویکردهای‌ تدریس‌ و ارزیابی‌ اساتید) و رویکردهای‌ ساخت‌ و سازگرایانه‌ در کلاس‌ درس‌ با رویکردهای‌ یادگیری‌ دانشجویان‌ بود. با روش‌ نمونه‌گیری‌ تصادفی‌ خوشه‌ای‌ 670 دانشجوی‌ کارشناسی‌ رشته‌های‌ مختلف‌ دانشگاه‌ شیراز انتخاب‌ شدند و با تکمیل‌ پرسشنامه‌های‌ ...  بیشتر