دوره 30 (1402)
دوره 29 (1401)
دوره 28 (1400)
دوره 27 (1399)
دوره 26 (1398)
دوره 25 (1397)
دوره 24 (1396)
دوره 23 (1395)
دوره 22 (1394)
دوره 21 (1393)
دوره 20 (1392)
دوره 19 (1391)
دوره 18 (1390)
دوره 17 (1389)
دوره 16 (1388)
دوره 15 (1387)
دوره 14 (1386)
دوره 13 (1385)
دوره 12 (1384)
دوره 11 (1383)
دوره 10 (1382)
دوره 9 (1381)
دوره 8 (1380)
دوره 7 (1379)
دوره 6 (1378)
دوره 5 (1377)
دوره 4 (1376)
دوره 3 (1375)
دوره 2 (1374)
دوره 1 (1373)
فراتحلیل رابطه خودکارآمدی و عملکرد تحصیلی

ابوالفضل فرید؛ توحید اشرف زاده

دوره 27، شماره 2 ، دی 1399، ، صفحه 69-90

https://doi.org/10.22055/edus.2020.35466.3130

چکیده
  پژوهش حاضر با هدف فراتحلیل رابطه خودکارآمدی و عملکرد تحصیلی انجام شده است. روش مورد استفاده در این پژوهش فراتحلیل می‌باشد. جامعه آماری پژوهش شامل مطالعات در دسترس بود که در بین سال‌های 1381 تا 1398 منتشر شده بود. به منظور جمع‌آوری اطلاعات از چک لیست مشخصات طرح‌های پژوهشی مصرآبادی (1389) استفاده شد. پس از بررسی ملاک‌های ورود و خروج، 146 اندازه ...  بیشتر

رابطه هوش هیجانی و پیشرفت تحصیلی: یک مطالعه فراتحلیلی

سعید محمدی مولود؛ تقی زوار

دوره 27، شماره 1 ، تیر 1399، ، صفحه 161-182

https://doi.org/10.22055/edu.2018.22411.2233

چکیده
  چکیده پژوهش‌های متعددی در حوزه‌ی رابطه هوش هیجانی و پیشرفت تحصیلی با کسب نتایج متفاوت و متناقض انجام‌یافته است. پژوهش حاضر با هدف ترکیب نتایج پژوهش‌‌های متعدد این حوزه انجام‌گرفته است. روش مورداستفاده در این پژوهش فراتحلیل می‎باشد. جهت نیل به اهداف پژوهش، از نتایج کمی 30 پژوهش منتخب، که با توجه به ملاک‌های ورود و خروج و بهره‌گیری ...  بیشتر