دوره 30 (1402)
دوره 29 (1401)
دوره 28 (1400)
دوره 27 (1399)
دوره 26 (1398)
دوره 25 (1397)
دوره 24 (1396)
دوره 23 (1395)
دوره 22 (1394)
دوره 21 (1393)
دوره 20 (1392)
دوره 19 (1391)
دوره 18 (1390)
دوره 17 (1389)
دوره 16 (1388)
دوره 15 (1387)
دوره 14 (1386)
دوره 13 (1385)
دوره 12 (1384)
دوره 11 (1383)
دوره 10 (1382)
دوره 9 (1381)
دوره 8 (1380)
دوره 7 (1379)
دوره 6 (1378)
دوره 5 (1377)
دوره 4 (1376)
دوره 3 (1375)
دوره 2 (1374)
دوره 1 (1373)
نویسنده = %EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%20%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD
تعداد مقالات: 2
بررسی سؤالات امتحانی اعضای هیأت علمی دانشگاه شهید چمران از طریق بررسی شاخصهای روان سنجی سؤالات امتحانی موجود
دوره 12، شماره 4 ، اسفند 1384، ، صفحه 1-20
چکیده
هدف از تحقیق حاضر در درجه نخست بررسی شاخصهای روان سنجی سؤالات امتحانی اعضای هیأت علمی دانشگاه شهید چمران بود. همچنین، بررسی استفاده از انواع سؤالات امتحانی و مقایسه شیوههای ارزشیابی اساتید دانشکدههای مختلف هدف دیگر این تحقیق را تشکیل داد. 109 نفر از اعضاء هیأت علمی دانشگاه ... بیشترمقایسه عملکرد تحصیلی دانشآموزان پسر نظام جدید ترم ششم بر اساس اولویتهای پنجگانه تعیین شده طبق برنامه هدایت تحصیلی
دوره 6، شماره 1 ، شهریور 1378، ، صفحه 33-50