دوره 30 (1402)
دوره 29 (1401)
دوره 28 (1400)
دوره 27 (1399)
دوره 26 (1398)
دوره 25 (1397)
دوره 24 (1396)
دوره 23 (1395)
دوره 22 (1394)
دوره 21 (1393)
دوره 20 (1392)
دوره 19 (1391)
دوره 18 (1390)
دوره 17 (1389)
دوره 16 (1388)
دوره 15 (1387)
دوره 14 (1386)
دوره 13 (1385)
دوره 12 (1384)
دوره 11 (1383)
دوره 10 (1382)
دوره 9 (1381)
دوره 8 (1380)
دوره 7 (1379)
دوره 6 (1378)
دوره 5 (1377)
دوره 4 (1376)
دوره 3 (1375)
دوره 2 (1374)
دوره 1 (1373)
بررسی‌ روائی‌- پایائی‌ مقیاس‌ روش‌ درجه‌بندی‌ مهارت‌ اجتماعی‌ در گروهی‌ از کودکان‌ دبستانی‌ شیراز

سیما شهیم

دوره 5، شماره 2 ، اسفند 1377، ، صفحه 17-38

https://doi.org/10.22055/edus.1999.16066

چکیده
     هدف‌ از این‌ پژوهش‌ مطالعه‌ روائی‌ و پایائی‌ مقیاس‌ روش‌ درجه‌بندی‌ مهارت‌ اجتماعی‌ در ایران‌ بود. این‌ مقیاس‌ توسط‌ گرشام‌ و الیوت‌ تهیه‌ شده‌ و دارای‌ سه‌ فرم‌ ویژه‌ والدین‌، معلمان‌ و دانش‌آموزان‌ است‌. نمونه‌ این‌ پژوهش‌ 304 دختر و پسر 6 تا 12 ساله‌ بودند، به‌ منظور این‌ بررسی‌ معلمان‌ این‌ کودکان‌ ...  بیشتر