• صفحه اصلی
  • مرور
    • شماره جاری
    • بر اساس شماره‌های نشریه
    • بر اساس نویسندگان
    • بر اساس موضوعات
    • نمایه نویسندگان
    • نمایه کلیدواژه ها
  • اطلاعات نشریه
    • درباره نشریه
    • اهداف و چشم انداز
    • اعضای هیات تحریریه
    • اصول اخلاقی انتشار مقاله
    • بانک ها و نمایه نامه ها
    • پیوندهای مفید
    • پرسش‌های متداول
    • فرایند پذیرش مقالات
    • اطلاعات آماری نشریه
    • اخبار و اعلانات
  • راهنمای نویسندگان
  • ارسال مقاله
  • داوران
  • تماس با ما
  • ورود به سامانه
    • ورود به سامانه
    • ثبت نام
  • English
نویسنده = ���������� ������������
تعداد مقالات: 2
مقیاس علاقه به رشته‌ی تحصیلی دانشجویان: ساخت و ویژگی‌های روانسنجی

دوره 18، شماره 2، اسفند 1390، صفحه 221-238

یدالله زرگر؛ نجمه طهماسبی؛ ایران داوودی

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 187.87 K

ساخت‌ و اعتباریابی‌ مقیاسی‌ برای‌ سنجش‌ کمال‌گرایی‌

دوره 6، شماره 2، اسفند 1378، صفحه 43-58

بهمن‌ نجاریان‌؛ یوسفعلی‌ عطاری؛ یدالله زرگر

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 943.04 K

علوم تربیتی
  • مقالات آماده انتشار
  • شماره جاری

شماره‌های پیشین نشریه

دوره 29 (1401)
دوره 28 (1400)
دوره 27 (1399)
دوره 26 (1398)
دوره 25 (1397)
دوره 24 (1396)
دوره 23 (1395)
دوره 22 (1394)
دوره 21 (1393)
دوره 20 (1392)
دوره 19 (1391)
دوره 18 (1390)
دوره 17 (1389)
دوره 16 (1388)
دوره 15 (1387)
دوره 14 (1386)
دوره 13 (1385)
دوره 12 (1384)
دوره 11 (1383)
دوره 10 (1382)
دوره 9 (1381)
دوره 8 (1380)
دوره 7 (1379)
دوره 6 (1378)
دوره 5 (1377)
دوره 4 (1376)
دوره 3 (1375)
دوره 2 (1374)
دوره 1 (1373)

دسترسی سریع

  • صفحه اصلی
  • درباره نشریه
  • اعضای هیات تحریریه
  • ارسال مقاله
  • تماس با ما
  • واژه نامه اختصاصی
  • نقشه سایت

آخرین اخبار

  • هزینه چاپ مقالات در سال 1401 1401-03-09
  • ثبت مجله علوم تربیتی در پایگاه اطلاعاتی DOAJ 1400-04-11
  • انتشار الکترونیکی شماره پاییز و زمستان1401 1401-09-30
  • مبلغ جدید بررسی مقالات 1399-04-08
  • بارگزاری مجلات علوم تربیتی 1398-12-13

visitor counter

 

Journal of Educational Sciences

JEDUS) is licensed under a)

creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/

اشتراک خبرنامه

برای دریافت اخبار و اطلاعیه های مهم نشریه در خبرنامه نشریه مشترک شوید.

  • © سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب