دوره 31 (1403)
دوره 30 (1402)
دوره 29 (1401)
دوره 28 (1400)
دوره 27 (1399)
دوره 26 (1398)
دوره 25 (1397)
دوره 24 (1396)
دوره 23 (1395)
دوره 22 (1394)
دوره 21 (1393)
دوره 20 (1392)
دوره 19 (1391)
دوره 18 (1390)
دوره 17 (1389)
دوره 16 (1388)
دوره 15 (1387)
دوره 14 (1386)
دوره 13 (1385)
دوره 12 (1384)
دوره 11 (1383)
دوره 10 (1382)
دوره 9 (1381)
دوره 8 (1380)
دوره 7 (1379)
دوره 6 (1378)
دوره 5 (1377)
دوره 4 (1376)
دوره 3 (1375)
دوره 2 (1374)
دوره 1 (1373)
نویسنده = غلامرضا رجبی
تعداد مقالات: 4
بررسی مدل رابطهی ساختارهای هدف کلاسی و بهزیستی روانشناختی در دانشآموزان، با میانجیگری متغیرهای خودکارآمدی و نیازهای روانشناختی
دوره 20، شماره 1 ، خرداد 1392، ، صفحه 203-220
چکیده
این پژوهش با هدف مطالعهی تأثیر ساختارهای هدف کلاسی بر بهزیستی روانشناختی دانشآموزان با توجه به نقش میانجی خودکارآمدی و نیازهای روانشناختی به اجرا در آمده است. در این مطالعه برای آزمایش مدل فرضی از روش همبستگی به شیوهی تحلیل مسیر استفاده شد. 160 دانشآموز دوم متوسطه (77 دختر و 83 پسر) در سال تحصیلی 90-1389 به شیوهی نمونهگیری خوشهای ... بیشترهنجاریابی آزمون نقاشی مقیاس زنان آدمک گودیناف-هریس بر روی کودکان 6 تا 11 ساله بوشهر
دوره 6، شماره 1 ، شهریور 1378، ، صفحه 71-92
چکیده
هدف از اجرای این پژوهش هنجاریابی آزمون نقاشی مقیاس زنان آدمک گودیناف- هریس به عنوان یک آزمون تحولی در مدارس ابتدایی بوشهر بود. در این پژوهش 260 آزمودنی دختر در شش گروه 6، 7، 8، 9، 10 و 11 ساله به صورت تصادفی چند مرحلهای انتخاب شدند. اجراء و نمرهگذاری این آزمون بر طبق روش ... بیشترمقایسه دانشآموزان دختر و پسر گروههای سنّی 7.5 و 10.5 ساله دبستانهای زاهدان از لحاظ نگهداری ذهنی عدد، توده، طول و حجم
دوره 5، شماره 1 ، شهریور 1377، ، صفحه 1-18
چکیده
پژوهش حاضر برای پاسخگویی به چند پرسش در زمینه نگهداری ذهنی عدد، توده، طول و حجم بر روی دانشآموزان دختر و پسر دبستانهای شهرستان زاهدان به مرحله اجرا درآمده است. پرسشهای تحقیق عبارتند از (1) آیا توانایی نگهداری ذهنی عدد، توده، طول و حجم همراه با افزایش سن تکامل پیدا میکند؟، ... بیشتربررسی رابطه سن و جنسیت با مفهوم نگهداری ذهنی در دانش آموزان 6.5 ، 8.5 و 10.5 ساله دبستان های اهواز
دوره 1، شماره 2 ، اسفند 1373، ، صفحه 3-22